Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Polo in trei pistoane
Last Updated: Jun 29 2022 09:21, Started by
Testosteron
, Jun 28 2022 17:13
·
0
#1
Posted 28 June 2022 - 17:13
Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane. Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia. Am tras pe dreapta si am oprit motorul vreo 10 minute pentru a suna la service. Dupa aia dau cheie si motorul merge perfect. Am mai facut vreo 200 km impecabil. Acum imi vine sa-mi trag palme una pentru ca s-a defectat, pe-asta o pot înțelege, dar cum dracu s-a reparat singură?
|
#2
Posted 28 June 2022 - 17:18
Probabil ca repornirea ECU si-a facut treaba.
Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:18. |
#3
Posted 28 June 2022 - 17:21
#4
Posted 28 June 2022 - 17:24
Habar nu am, dar pentru ca si-a revenit presupun ca da.
Poate ca vreun senzor a trimis o informatie gresita si ECU a blocat acel cilindru. Oricum nu cred ca a fost doar o eroare ireproductibila in viitor. Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:26. |
#5
Posted 28 June 2022 - 17:45
Orice eroare ramane stocata, chiar daca intre timp s-a rezolvat. Deci service, diagnoza si apoi hotarasti ce si cum...
Dar parca polo chiar avea 3 cilindrii... |
#8
Posted 28 June 2022 - 18:43
Testosteron, on 28 iunie 2022 - 17:13, said:
Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane. Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia. |
#9
Posted 28 June 2022 - 19:24
Verifica bobina si fisele de la bujii daca nu au contacte oxidate.
Daca totul este ok verifica si bujiile. Edited by xmanyacs77, 28 June 2022 - 19:25. |
#10
Posted 28 June 2022 - 19:37
|
#11
Posted 28 June 2022 - 19:40
#12
Posted 28 June 2022 - 20:13
Schimba uleiul. Dacă a mers în 3 cilindri ai sigur benzina în ulei.
|
#13
Posted 28 June 2022 - 20:16
Benzina aia dispare rapid. Probabil ca a fost deja scoasa pe esapament. Nu cred ca poate face probleme.
Edited by pasilla, 28 June 2022 - 20:17. |
#14
Posted 28 June 2022 - 20:19
Aia din ulei nu dispare asa repede.
Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte. Schimba uleiul. Edited by KiloW, 28 June 2022 - 20:20. |
#15
Posted 28 June 2022 - 20:21
Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins. Şi partea proastă e că nu se înregistrează nici o eroare când e aşa, pentru că el mai trimite semnal, dar nu cel corect. Şi în baza semnalului trimis, ECU nu are informația reală cum se învârte motorul şi nu injectează suficient combustibil.
Dintre toate celelalte cauze posibile, enumerate de colegi, fişe, bujii, bobine, niciuna nu obişnuieşte să funcționeze prost când e încisă şi bine după ce se răceşte. Senzorul poziție arbore cotit are în schimb acest prost obicei. La tine e la începutul defectării, la alții când e defect şi e fierbinte, opreşte motorul şi nu îl mai poți porni până ce nu se răceşte. Dacă îți mai apare problrma, să verifici înainte de orice, acest senzor. |
|
#16
Posted 29 June 2022 - 09:21
KiloW, on 28 iunie 2022 - 20:19, said:
Aia din ulei nu dispare asa repede. Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte. Schimba uleiul. Not really, pentru ca misfire detection e ceva prezent in ECU de multi ani de zile. Si oricand e detectat un misfire event injectorul de pe cilindrul ala e dezactivat. Mike1alike, on 28 iunie 2022 - 20:21, said:
Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins. Zau? Si alege sa faca asta cu precizie la fiecare a 8a rotatie a arborelui? De asemenea, stii ca exista un mecanism de verificare prin compararea fazajului intre semnalul de la arbore si cel de la axa cu came, nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users