Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Ce telefon sa-mi iau?

Cum circula banii intr-o economie...

ortoped foisor contact-ruptura LIA
 Gingia creste peste masea

Comutatoare si RCCB 18 mm

Filtre apa potabila ptr casa indi...

Despre setarile OBS Studio !
 Cum reacționezi ca tata cand...

Camera auto Zenfox T3 DUO

Identificare Jante

Amintiri din viitor: Blondele, te...
 Smart mobile keeps stopping/ smar...

Culoar de zbor Aeroportul Brasov ...

Intrebare program spion telefon a...

W10 busit
 

Polo in trei pistoane

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,166
  • Înscris: 27.01.2016
Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia. Am tras pe dreapta si am oprit motorul vreo 10 minute pentru a suna la service. Dupa aia dau cheie si motorul merge perfect. Am mai facut vreo 200 km impecabil. Acum imi vine sa-mi trag palme una pentru ca s-a defectat, pe-asta o pot înțelege,  dar cum dracu s-a reparat singură?

#2
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 43,399
  • Înscris: 31.03.2012
Probabil ca repornirea ECU si-a facut treaba.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:18.


#3
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,166
  • Înscris: 27.01.2016

 pasilla, pe 28 iunie 2022 - 17:18, a scris:

Probabil ca repornirea ECU si-a facut treaba.
Dar de ce a picat un piston? Sa fi fost din calculator?

#4
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 43,399
  • Înscris: 31.03.2012
Habar nu am, dar pentru ca si-a revenit presupun ca da.
Poate ca vreun senzor a trimis o informatie gresita si ECU a blocat acel cilindru.
Oricum nu cred ca a fost doar o eroare ireproductibila in viitor.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:26.


#5
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,549
  • Înscris: 01.07.2020
Orice eroare ramane stocata, chiar daca intre timp s-a rezolvat. Deci service, diagnoza si apoi hotarasti ce si cum...
Dar parca polo chiar avea 3 cilindrii...

#6
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,166
  • Înscris: 27.01.2016
Al meu are patru

#7
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,163
  • Înscris: 25.01.2007
de unde ai tras concluzia ca merge in 3?

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,877
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajTestosteron, pe 28 iunie 2022 - 17:13, a scris:

Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia.
Sa nu fie de la inductie. Sa nu mergi cu el in 3 ca termini catalizatorul.

#9
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Cetatean European Nevaccinat*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,863
  • Înscris: 10.07.2013
Verifica bobina si fisele de la bujii daca nu au contacte oxidate.
Daca totul este ok verifica si bujiile.Posted image

Edited by xmanyacs77, 28 June 2022 - 19:25.


#10
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,382
  • Înscris: 24.06.2006

View PostTestosteron, on 28 iunie 2022 - 17:13, said:

am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km
verifica nivelul de ulei la motor

#11
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,166
  • Înscris: 27.01.2016

 slai, pe 28 iunie 2022 - 18:36, a scris:

de unde ai tras concluzia ca merge in 3?
Se vede clar cand esti in trei pistoane

Uleiul e corect, bujiile, fisele corecte. Acum merge n-am ce sa mai vad.
Am dus-o la service si a confirmat ca a fost in trei bujii dar atât.

#12
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,952
  • Înscris: 08.01.2021
Schimba uleiul. Dacă a mers în 3 cilindri ai sigur benzina în ulei.

#13
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 43,399
  • Înscris: 31.03.2012
Benzina aia dispare rapid. Probabil ca a fost deja scoasa pe esapament.  Nu cred ca poate face probleme.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 20:17.


#14
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,952
  • Înscris: 08.01.2021
Aia din ulei nu dispare asa repede.
Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte.
Schimba uleiul. :)

Edited by KiloW, 28 June 2022 - 20:20.


#15
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 02.08.2020
Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins. Şi partea proastă e că nu se înregistrează nici o eroare când e aşa, pentru că el mai trimite semnal, dar nu cel corect. Şi în baza semnalului trimis, ECU nu are informația reală cum se învârte motorul şi nu injectează suficient combustibil.
Dintre toate celelalte cauze posibile, enumerate de colegi, fişe, bujii, bobine, niciuna nu obişnuieşte să funcționeze prost când e încisă şi bine după ce se răceşte. Senzorul poziție arbore cotit are în schimb acest prost obicei. La tine e la începutul defectării, la alții când e defect şi e fierbinte, opreşte motorul şi nu îl mai poți porni până ce nu se răceşte. Dacă îți mai apare problrma, să verifici înainte de orice, acest senzor.

#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,978
  • Înscris: 03.12.2005

View PostKiloW, on 28 iunie 2022 - 20:19, said:

Aia din ulei nu dispare asa repede.
Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte.
Schimba uleiul. Posted Image

Not really, pentru ca misfire detection e ceva prezent in ECU de multi ani de zile. Si oricand e detectat un misfire event injectorul de pe cilindrul ala e dezactivat.

View PostMike1alike, on 28 iunie 2022 - 20:21, said:

Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins.


Zau? Si alege sa faca asta cu precizie la fiecare a 8a rotatie a arborelui?
De asemenea, stii ca exista un mecanism de verificare prin compararea fazajului intre semnalul de la arbore si cel de la axa cu came, nu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate