Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

refund facturi stornate Enel

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Acum cateva luni, prin februarie cred, am facut cerere de schimbare a furnizorului de energie de la Enel la Hidroelectrica. Toate bune si frumoase, am urmat pasii, trimis documentele, primit mail confirmare de primire a documentelor. Am asteptat apoi sa primesc facturi de la ei insa abia acum am primit-o pe prima. Nici indexul nu puteam sa il transmit. In schimb, la Enel mergea totul ok asa ca am continuat acolo gandindu-ma ca inca nu s-a procesat cererea de schimbare. Am platit doua facturi de atunci, dupa care am verificat pe site-ul distribuitorului ce furnizor am si surpriza, era Hidro. Nu am primit nici un mail de confirmare, nimic.
Acum vad ca cei de la Enel au emis doua facturi de storno pentru facturile din februarie si martie, pe care eu le-am platit deja. Banuiesc ca au facut asta ca sa raman cu soldul 0 la ei deoarece am schimbat furnizorul. Imi vor returna totusi si banii aferenti facturilor sau trebuie sa alerg eu dupa ei?
Am incercat sa deschid o sesizare cu problema asta pe site la Enel din Contul meu insa imi da eroare si imi spune ca nu pot posta cereri pentru acest loc de consum, S-a mai lovit cineva de chestia asta?

#2
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Scrie-le la adresa asta de email si cere informatii: [email protected]
Vezi ca uneori raspund si dupa 2-3 saptamani. Bafta!

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
eu aveam platit in plus vreo 600lei, am fost la enel, am facut o cerere de restuire si in cca 2 saptamanai mi-au bagat banii in cont.

#4
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Am trimis mail in prima faza, sa vedem.

#5
jda

jda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 02.03.2008
Poti sa imi spui te rog unde ai verificst pe site ? O poza eventual
Distributie Muntenia sint cei din cazul meu ...
Eu nu reusesc sa ma lamuresc daca am fost trecut sau nu la Hidro.
Mersi anticipat,

View Postarkhangel, on 20 mai 2022 - 15:07, said:

.........................
Am platit doua facturi de atunci, dupa care am verificat pe site-ul distribuitorului ce furnizor am si surpriza, era Hidro.
.........................


#6
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,956
  • Înscris: 24.04.2013
Trebuie sa faci cerere de retur a banilor, indici un cont bancar unde sa iti transfere banii si atasezi un extras de cont din care sa rezulte ca tu esti titularul acelui cont.

Cred ca se poate si in numerar, dar trebuie sa mergi la un punct Enel care are si casierie. Stiu pe cineva care a avut nevoie de un asemenea retur, a fost la ei, dar a nimerit intr-un punct fara casierie asa ca transferurl bancar a fost singura alternativa. Nu stiu ce puncte au si casierie (sau daca macar [mai] exista vreunul care are).

OT:

View Postjda, on 20 mai 2022 - 16:17, said:

Poti sa imi spui te rog unde ai verificst pe site ? O poza eventual
Distributie Muntenia sint cei din cazul meu ...
Pe site-ul distribuitorului, in acest caz contulmeu.e-distributie.com (te redirecteaza catre ceva cu ‘PEDRO’). Iti faci cont, primesti link de verificare a adresei de e-mail, te loghezi, adaugi POD-ul (e in factura), dupa care furnizorul in gasesti la ‘Informatii POD’.

Edited by sags, 20 May 2022 - 16:22.


#7
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

View Postjda, on 20 mai 2022 - 16:17, said:

Eu nu reusesc sa ma lamuresc daca am fost trecut sau nu la Hidro.
Fa-ti cont aici: https://contulmeu.e-distributie.com
Introduci POD-ul de pe factura si la Informatii POD poti sa verifici furnizorul (dupa cele 21 zile).

#8
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006

View Postjda, on 20 mai 2022 - 16:17, said:

Poti sa imi spui te rog unde ai verificst pe site ? O poza eventual
Distributie Muntenia sint cei din cazul meu ...
Eu nu reusesc sa ma lamuresc daca am fost trecut sau nu la Hidro.
Mersi anticipat,
Iti faci cont aici: https://www.e-distributie.com/
Iti trebuie codul POD, il gasesti pe factura, e unul mai lung incepe cu RO00xx....

#9
jda

jda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 02.03.2008
Multumesc ... am gasit.
M-am chinuit putin pt ca pe factura de stornare trimisa de Enel lipseste exact codul Eneltel/POD.Posted Image
In facturile normale apare in pagina 3 la rubrica de citiri.

View Postsags, on 20 mai 2022 - 16:21, said:

OT:
Pe site-ul distribuitorului, in acest caz contulmeu.e-distributie.com (te redirecteaza catre ceva cu ‘PEDRO’). Iti faci cont, primesti link de verificare a adresei de e-mail, te loghezi, adaugi POD-ul (e in factura), dupa care furnizorul in gasesti la ‘Informatii POD’.


#10
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 27.08.2021

View Postarkhangel, on 20 mai 2022 - 15:07, said:

Acum cateva luni, prin februarie cred, am facut cerere de schimbare a furnizorului de energie de la Enel la Hidroelectrica. Toate bune si frumoase, am urmat pasii, trimis documentele, primit mail confirmare de primire a documentelor. Am asteptat apoi sa primesc facturi de la ei insa abia acum am primit-o pe prima. Nici indexul nu puteam sa il transmit. In schimb, la Enel mergea totul ok asa ca am continuat acolo gandindu-ma ca inca nu s-a procesat cererea de schimbare. Am platit doua facturi de atunci, dupa care am verificat pe site-ul distribuitorului ce furnizor am si surpriza, era Hidro. Nu am primit nici un mail de confirmare, nimic.
Acum vad ca cei de la Enel au emis doua facturi de storno pentru facturile din februarie si martie, pe care eu le-am platit deja. Banuiesc ca au facut asta ca sa raman cu soldul 0 la ei deoarece am schimbat furnizorul. Imi vor returna totusi si banii aferenti facturilor sau trebuie sa alerg eu dupa ei?
Am incercat sa deschid o sesizare cu problema asta pe site la Enel din Contul meu insa imi da eroare si imi spune ca nu pot posta cereri pentru acest loc de consum, S-a mai lovit cineva de chestia asta?

Si eu sunt in o situatie similara, mie mi-au stornat facturile din aprilie la 2 puncte . Intrebarea e cu ce index ti-au facturat cei de la Hidro prima factura? Se potriveste cu ultimul index din ultima factura nestornata de la Enel?  Intreb pentru ca eu am facut contractele la Hidro la sfarsitul lui martie, dar prevedea inceperea prropriu zisa la mijlocul lui aprilie, deci la mine parea logic sa am niste facturi emise si platite la Enel tot pana atunci.

Multumesc!

#11
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Nu mi-au facturat cu index ca nu cred ca au avut de unde sa il stie daca nu l-am dat. Mi-au pus estimat 172 kw.

#12
adanulea

adanulea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 24.09.2021
Am fost intr-o situatie similara si noi in ideea in care nu stiam daca e live sau nu contractul cu Hidro si ne-au confirmat la telefon in ziua 25 sau ceva. Ne-au dat si codul pentru raportat indexul chiar daca au mai trecut 2 luni pana la prima factura. :)

Partea dubioasa si ce nu inteleg la tine este de ce enel a continuat sa factureze? Ei au primit notificare ca nu mai esti clientul lor... Spre exemplu, in cazul nostru, AIK a facturat fix pana la data de incepere la Hidro (-1 zi) si cu exact ultimul index inainte de cel de la Hidro...

#13
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Detalii cum să procedezi la Enel.
https://forum.softpe...6#entry29058816

#14
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 02.07.2019
Buna,pe data de 18 mai am primit 6 facturi enel toate cu minus dupa cum urmeaza: -103,-135,-141,-103,-177,-139.
Rog frumos un coleg sa ma lamureasca de ce 6 facturi si care e treaba cu facturile minus?
Las asa si se va scadea din fctura viitoare sau trebuie sa recuperez acesti bani de la ei?
Multumesc.

#15
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Probabil ți-au recalculat facturile emise anterior, că așa a decis ministrul la un moment dat ment dat.

#16
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006

View Postadanulea, on 20 mai 2022 - 22:57, said:

Am fost intr-o situatie similara si noi in ideea in care nu stiam daca e live sau nu contractul cu Hidro si ne-au confirmat la telefon in ziua 25 sau ceva. Ne-au dat si codul pentru raportat indexul chiar daca au mai trecut 2 luni pana la prima factura. Posted Image

Partea dubioasa si ce nu inteleg la tine este de ce enel a continuat sa factureze? Ei au primit notificare ca nu mai esti clientul lor... Spre exemplu, in cazul nostru, AIK a facturat fix pana la data de incepere la Hidro (-1 zi) si cu exact ultimul index inainte de cel de la Hidro...
Ma gandesc ca au primit notificarea tarziu si au operat tarziu modificarea, sau pur si simplu au tras de timp ca sa mai aiba niste bani in plus in cont pe care sa-i ruleze.

#17
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 02.07.2019

View Postaris86, on 21 mai 2022 - 09:58, said:

Probabil ți-au recalculat facturile emise anterior, că așa a decis ministrul la un moment dat ment dat.

Multumesc de raspuns,in acest caz am de primit sau cum procedez la urmatoarea factura cu plus?

#18
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Așteaptă următoarea factură, nu cred că ai bani de primit. Ei ți le-au emis pe minus, că le-ai plătit anterior.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate