Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW X6+330 "epa" + future ROMA
Last Updated: Apr 09 2024 11:47, Started by
hyp3rion
, Mar 30 2022 00:24
·
9
#55
Posted 20 August 2023 - 12:08
Nu stiu daca se potriveste pe nevoile tale, dar la Porsche Bucuresti Vest 2 zace de ceva vreme un e-tron GT la "super oferta".
Sau, la extrema cealalta (cea mai de familie posibila?!) un Volvo EX90? |
#56
Posted 20 August 2023 - 12:28
Singura afinitate către Audi a fost R8, în rest n-am fost atras de Audi niciodată. E frumoasă, impunătoare, masivă, dar nu e pentru mine e-tron.
CRG, on 19 august 2023 - 06:02, said:
Cei de la Bavaria vezi că au un iX xDrive50 de demo, condus de șeful mare. Avea 2900 km când l-am condus eu și e posibil să îl vândă după 4k km. Am mers cam 300 km cu ea, 18kwh%, 630km autonomie. Ai un număr de telefon sau o persoană de contact ? Edited by hyp3rion, 20 August 2023 - 12:28. |
#57
Posted 20 August 2023 - 16:15
Pai eTron GT si cu Taycan nu impart aceiasi platforma electrica? daca tot te uiti la Taycan, cred ca merita uitat si la Audi (eTron GT e cam la fel de lat ca Taycan, cu 1" mai lung).
Mie ambele imi plac mult mai mult decat orice de la BMW. [ https://media.drivingelectric.com/image/private/s--K_-xDeKx--/f_auto,t_primary-image-desktop@1/v1634726047/drivingelectric/2021-10/Taycan-vs-etronGT-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirronkcuhc, 20 August 2023 - 16:19. |
#58
Posted 20 August 2023 - 16:31
#59
Posted 20 August 2023 - 17:22
E si o alta diferenta de pret intre Cayenne si Touareg: Cayenne are un pret de pornire cu 50% mai mare decat Touareg pe cand e-tron GT are un pret de pornire mai mare ca Taycan.
Ca sunt tunate diferit, asta e altceva; cand faci zoom-in si Audi A3 vs Golf sunt total diferite. It is at least as compelling as the Porsche Taycan with which it shares its platform, powertrain, and electrical architecture. And it had better be, because it's nearly as expensive, too, which may surprise many buyers who assume that Porsches reside in a higher echelon than Audis Din https://www.caranddr...by-the-numbers/ Edited by sirronkcuhc, 20 August 2023 - 17:29. |
#60
Posted 20 August 2023 - 20:53
Ar mai fi si Polestar 3 de luat in seama in nisa asta. Doar ca nu stiu unde se vinde asa ceva si cand. E prea nou lansat.
|
#61
Posted 20 August 2023 - 21:07
sirronkcuhc, on 20 august 2023 - 16:15, said:
Pai eTron GT si cu Taycan nu impart aceiasi platforma electrica? daca tot te uiti la Taycan, cred ca merita uitat si la Audi (eTron GT e cam la fel de lat ca Taycan, cu 1" mai lung). Mie ambele imi plac mult mai mult decat orice de la BMW. [ https://media.drivingelectric.com/image/private/s--K_-xDeKx--/f_auto,t_primary-image-desktop@1/v1634726047/drivingelectric/2021-10/Taycan-vs-etronGT-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca se multumeste cu 300 km autonomie..la aceeasi bani ca iX de ce nu? Ambele sunt frumoase si cam atat, sunt masini de mers pana la piata si inapoi. Edited by RaySefo, 20 August 2023 - 21:08. |
#62
Posted 28 August 2023 - 22:29
Ca un mic update pe aici, săptămâna trecută am făcut un drum de Viena cu 3-arul. Diferență mare de confort între X6 si 3-ar, începând cu spațiul mic din interior, si terminând cu lipsa ventilației în scaune, iar AC-ul am avut impresia că nu făcea față cum trebuie. Ca un balans la acestea, consumul a fost de 7.5 in condițiile în care s-a mers destul de repede 120-150 km/h. Nu am simtit-o defel leneșă, dimpotrivă mi s-a părut extrem de vioaie.
Pe de altă parte mi-am extins aria de căutări pentru mașină și în Ungaria. Am decis să rămân pe IX care cu puțin regret, pot spune că a câștigat în fața I7, deși am primit ofertă de la dealer de I7 în aceeași bani cu IX. Partea care cu adevărat mă încântă însă, e că am semnat contractul pentru mașina sufletului meu si care a câștigat în fața 296GTB. Vor urma 8 luni crunte de așteptare, iar la sfârșit va apărea ea, o virgină de 660+ HP, V8 power, tracțiune spate, o culoare fucking amazing cu un interior fucking white . Edited by hyp3rion, 28 August 2023 - 22:30. |
#64
Posted 29 August 2023 - 10:45
Nu o sa-ti para rau ca ai luat iX-u, daca ai intrebari… shoot, masina nu mai are secrete fata de mine
|
|
#65
Posted 29 August 2023 - 11:15
hyp3rion, on 28 august 2023 - 22:29, said:
Ca un mic update pe aici, săptămâna trecută am făcut un drum de Viena cu 3-arul. Diferență mare de confort între X6 si 3-ar, începând cu spațiul mic din interior, si terminând cu lipsa ventilației în scaune, iar AC-ul am avut impresia că nu făcea față cum trebuie. Eu prefer Serie 3 oricarei masini superioare ca dimensiuni din gama BMW, E drept, in X5 scaunele ventilate sunt grozave, dar tinuta de drum, nu, se simte ca e o balena inalta, cu toata suspensia pneumatica. Comparatia de confort e interesanta, pentru ca e foarte important la ce te raportezi si e complet irelevanta la o supersportiva, care ar face bine sa fie dura si greu de manevrat . Fie ea si cu interior alb |
#66
Posted 29 August 2023 - 13:30
@Vanity Dacă era Ferrari, alegerea era 296GTB, însă am mers pe un alt brand, destul de rar la vedere pe la noi. Probabil va fi prima sau a 2 din țară.
@RaySefo Am găsit una pe stoc în Ungaria IX50 cu toate pachetele la 102k EUR preț de listă. Aștept oferta de la ei, să vedem la cât o pot scoate. În contrapartidă Bavaria a venit cu o ofertă la I7 edrive50 102k+TVA. Voi renunța la confort însă în favoarea autonomiei mărite. Marea problemă la I7 e autonomia reală. La mers pe autostradă constant cu 120km/h ai o autonomie de cca. 330 km. Extrem de puțin. @Cumulus Comparația am făcut-o strict între X6 si 3-ar. N-am mai condus 3-arul, pe o asemena distanță deși e prin bătătură de vreo 2 ani deja, si evident primul lucru care l-am resimtit a fost confortul. La 1.86 si 90kg, e prea mică ptr mine. Da, are ținută de drum, e fâșneață bine la cei 290 cai, însă o consider mult mai potrivită pentru cei de vârsta 20-35. Deh, odată cu bătrânețea începe să primeze alte lucruri. Cât despre cealaltă mașină special am ales-o ca să fie un balans bun între confort si sportivitate. Nu va fi daily use, ci doar ocazional drumuri mai lungi și atunci am nevoie de confort sporit. |
#67
Posted 29 August 2023 - 14:37
Eu am 1.85 si Seria3 a fost cea mai mare masina a mea
(acum am trecut la alta mai mica) Ciudat ca Seria3 G20 (model lansat oarecum recent in 2019) n-are scaune ventilate nici macar optional (ceva de genul gasesti pana si pe la Hyundai/Ford). hyp3rion, on 28 august 2023 - 22:29, said:
Partea care cu adevărat mă încântă însă, e că am semnat contractul pentru mașina sufletului meu si care a câștigat în fața 296GTB. Vor urma 8 luni crunte de așteptare, iar la sfârșit va apărea ea, o virgină de 660+ HP, V8 power, tracțiune spate, o culoare fucking amazing cu un interior fucking white . Nu ma pricep eu la d-astea asa ca am dat din curiozitate pe google dar am asa o idee ca GLE-ul ala n-are ce sa caute acolo. > Who are the competitors of 296 GTB? A. The Top competitors for Ferrari 296 GTB are Ferrari 812, Mercedes-Benz GLE-Class, McLaren 720S, Mclaren GT, Aston Martin DBX, Rolls-Royce Wraith, Lamborghini Huracan EVO, Bentley Bentayga, Ferrari F8 Tributo, Aston Martin DB 11. Edited by sirronkcuhc, 29 August 2023 - 14:43. |
#69
Posted 31 August 2023 - 10:14
Ca așteptarea să treacă mai repede, m-a lovit damblaua și fac școala pentru A. Trecut cu bine partea teoretică, urmeaza poligonul și orașul.
De câteva zile stau și mă uit ca un prunc de 5 ani la motoare. Varietate mult mai mare ca la mașini, nici nu știam că există atâtea modele și tipuri. Prețuri rezonabile comparabil cu mașinile . Ducati streetfighter V2 si Aprilia Tuono 660 mi-au acaparat atenția. |
|
#70
Posted 31 August 2023 - 11:58
All in pentru Streetfighter sau Diavel daca vrei cuplu senzational si protectie mai buna la vant.
|
#71
Posted 31 August 2023 - 20:53
Diavel pentru începător? Protecție la vânt - poate pentru lumânări, Doamne ferește! Alegerea unei motociclete nu e ca alegerea unei mașini.
|
#72
Posted 31 August 2023 - 22:43
Diavelu arată într-un mare fel, si e un top cruiser. Sare mult din buget, asta e problema, chestia cu începător mă lasă rece. Nu e cam și cum aș avea 20 ani, și vreau să fac impresie.
Am o rudă, proprietar de Streetfighter V2, și vrea să facă pasul spre Diavel. După ce a testat-o, a zis că a rămas surprins de cât de agilă, ușoară și sportivă se simte. Bugetul alocat e de maxim 13-14k EUR deci sare din discuție. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users