Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Diesel-electric sau benzină-electric?
#37
Posted 20 March 2022 - 13:48
discutam de sehașuri de 4-5ani (cu devalorizare semnificativa) si cel mai probabil peste 100k
nu de modele 2022 daca iti ia 7% care e economia de combustibil? (fata de un dizel de 2litri care ia 6?) |
#38
Posted 20 March 2022 - 14:12
economia se simte in momentul in care bateria se incarca si masina opreste motorul cu ardere, trecand pe electric.
Edited by _-livio-_, 20 March 2022 - 14:13. |
#39
Posted 20 March 2022 - 14:54
apocalipsul, on 20 martie 2022 - 13:48, said:
discutam de sehașuri de 4-5ani (cu devalorizare semnificativa) si cel mai probabil peste 100k nu de modele 2022 daca iti ia 7% care e economia de combustibil? (fata de un dizel de 2litri care ia 6?) Nu intentionez sa transform topicul in benzina versus dizăl dar... Stie toata lumea ca dizel consuma putin. Si se mai stie ca infunzi DPF mergand in oras si ca mersul pe distante scurte il uzeaza prematur datorita faptului ca nu reuseste sa se incalzeasca motorul la temperatura de rulare. Ai mirosit gazele care ies pe teava dizel, chiar si astea de 3-4 ani? Te invit sa o faci. Nu esti singurul care lauzi dizelul. Traiasca fortza tdi si dpf anulat. Noua sa ne fie bine. Ce imi pasa de fumul din spatele meu. Edited by radurus, 20 March 2022 - 14:55. |
#40
Posted 20 March 2022 - 15:02
asa ai inteles tu? ca laud dizelul?
mai faci si alte presupuneri deplasate din pacate... eu nu cred ca tu bagi nasul la teava de esapament... nici la EV cate benzinare euro6 stii? vad ca nu vrei sa transformi topicul dar ii tragi cu poluarea cu fumul cu gazele... pai e frumos asa? sunt multe fapte care nu sunt cunoscute/intelese pe deplin despre hybride, multe premise false care circula au si hibridele inconvenientele lor Quote economia se simte in momentul in care bateria se incarca si masina opreste motorul cu ardere, trecand pe electric. doar daca bateria se incarca de la priza... doar atunci... sau tu nu iei in considerare faptul ca un model hibrid costa semnificativ mai scump decat unul clasic? Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 15:08. |
#41
Posted 20 March 2022 - 15:07
Cam cât de "semnificativ mai scump"? Mai ales la un sh... hai fii serios.
|
#42
Posted 20 March 2022 - 15:15
acolo vorbeam de pretul de nou
de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k e ca la becurile economice (sumele sunt altele) Quote bateria se incarca si de la motor, nu doar de la priza, iar de unde vine curentul e irelevant. ca sa se incarce bateria, consumi benzina... alea cu regenerarea la franare sunt povesti orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul... ai zis ca stii, vad ca nu prea... in rest... plin de specialisti Quote despre ce fel de economie vorbesti? Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 15:29. |
#43
Posted 20 March 2022 - 15:15
apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:02, said: asa ai inteles tu ca functioneaza treaba? doar daca bateria se incarca de la priza... doar atunci... sau tu nu iei in considerare faptul ca un model hibrid costa semnificativ mai scump decat unul clasic? bateria se incarca si de la motor, nu doar de la priza, iar de unde vine curentul e irelevant. despre ce fel de economie vorbesti? in combustibil? TCO? ca nu prea e clar. |
#44
Posted 20 March 2022 - 15:29
apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:
acolo vorbeam de pretul de nou de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k e ca la becurile economice (sumele sunt altele) cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... nu prea le ai pe astea cu fizica, cu energia, cu lucrul mecanic... ca sa se incarce bateria, consumi benzina... alea cu regenerarea la franare sunt povesti orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul... ai zis ca stii, vad ca nu prea... in rest... plin de specialisti Edited by andreyvsjoker, 20 March 2022 - 15:30. |
#45
Posted 20 March 2022 - 15:35
apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:
acolo vorbeam de pretul de nou de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k e ca la becurile economice (sumele sunt altele) cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... nu prea le ai pe astea cu fizica, cu energia, cu lucrul mecanic... ca sa se incarce bateria, consumi benzina... alea cu regenerarea la franare sunt povesti orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul... ai zis ca stii, vad ca nu prea... in rest... plin de specialisti de bani inevitabil bateria de tractiune se va incarca doar din mersul pe motor termic, iar pe termen lung consumul va fi mai mic decat fara hibrid. restul de beculete sunt irelevante, vor consuma acelasi lucru indiferent ca e hibrid sau nu. Edited by _-livio-_, 20 March 2022 - 15:38. |
#46
Posted 20 March 2022 - 15:38
La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci .
|
|
#47
Posted 20 March 2022 - 16:06
apocalipsul, on 20 martie 2022 - 09:07, said:
alea nu-s deloc ecologice si nici n-ai reducere la impozit pentru ele heartu, on 20 martie 2022 - 09:42, said:
Mă întreb, de ce or fi diesel-electricele "așa de rare"?! Pentru ca diesele-le incep sa fie interzise. De ce ar investii o firma in ceva care moare in cativa ani? heartu, on 20 martie 2022 - 09:48, said:
Mulțumesc pentru sfat! Ideea e că nu ies mai mult de 3-4 ori pe an din oraș, deci benzinarul-electric ar fi opțiunea... mă gândeam la Toyota, văd că e lăudată! Ia-ti masina FIABILA. Dupa mine Prius e cea mai fiabila hibrida. Sunt multe, s-a investit uluitor de mult, au invatat pana la varianta asta, au eficientizat-o. Fiind multe gasesti si servie-uri destul e si piese garla Intrebarea ta a fost stupida, tu crezand ca noi, cititorii stim ce ai tu in cap. Intre benzina si diesel, mai fiabil si mai eficient este dieselul, insa in cazul tau, am raspuns mai sus. apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:
cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... Asa e, Prius de fapt e subventionat si cumpara benzina cu pret redus. Tu te auzi ce scrii aici? Sau tu propui troleibuze? BaXXXon, on 20 martie 2022 - 15:38, said:
La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , Ai si ceva care sa suporte afirmatia asta? |
#48
Posted 20 March 2022 - 16:43
Tsunnnami, on 20 martie 2022 - 16:06, said: Ai si ceva care sa suporte afirmatia asta? |
#49
Posted 20 March 2022 - 21:58
BaXXXon, on 20 martie 2022 - 16:43, said:
Da , detin 2 masini diesel si am avut vro 5 si toate se incalzesc mai greu decat un benzinar . Gandeste-te daca mergi in oras electric si la un moment dat se termina bateria si treci pe termic . Ei bine la diesel , iarna cel putin , in oras , la porniri dese nu ai nici o sansa sa ajungi la temperatura optima de lucru . Testat , nu povesti . E branza, date, date oficiale ai? Nu ce simti tu la masina ta, pentru ca nu are sens ceea ce susti |
#50
Posted 20 March 2022 - 22:32
BaXXXon, on 20 martie 2022 - 15:38, said:
La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci . Înclin să-ți dau dreptate, cu ceva ani în urmă, aveam un Ford Fiesta 1.3 benzină... și când ieșeam iarna din oraș, mergeam vreo 45 km până într-un sat, și când mă întorceam motorul tot rece era, nu ajungea acul la 90° C nici să-l omori! Vara în schimb, în oraș, căldură, semafoare etc se supraîncălzea motorul prea repede, odată a trebuit să trag pe dreapta să se răcească motorul! |
#51
Posted 20 March 2022 - 22:40
Tsunnnami, on 20 martie 2022 - 16:06, said:
1. Pentru ca diesele-le incep sa fie interzise. De ce ar investii o firma in ceva care moare in cativa ani? 2. Ia-ti masina FIABILA. Dupa mine Prius e cea mai fiabila hibrida. Sunt multe, s-a investit uluitor de mult, au invatat pana la varianta asta, au eficientizat-o. Fiind multe gasesti si servie-uri destul e si piese garla 3. Intrebarea ta a fost stupida, tu crezand ca noi, cititorii stim ce ai tu in cap. Intre benzina si diesel, mai fiabil si mai eficient este dieselul, insa in cazul tau, am raspuns mai sus. 1. Păi n-ai spus că diesel-electricele sunt mai fiabile? Atâta timp cât se fabrică dieselurile clasice, se pot fabrica și hybridele, ce-i așa de ieșit din comun? Asta cu "scosul" dieselurilor... mai trebuie să aștepte ani buni! 2. OK! 3. De ce să fie întrebarea mea stupidă? N-am crezut eu, că ce spui tu... |
|
#52
Posted 21 March 2022 - 06:47
#53
Posted 21 March 2022 - 06:59
heartu, on 20 martie 2022 - 22:40, said:
1. Păi n-ai spus că diesel-electricele sunt mai fiabile? Atâta timp cât se fabrică dieselurile clasice... Fiabilitatea e una, poluarea si mersul dezvoltarii, a altceva. NU INVESTESTI milioane de dolari pentru dezvoltare in ceva care stii sigur ca va disparea. Sa-ti dau un exemplu sa intelegi. 1920. Ai o fabrica si produci undite si bice. Stii ca vine epoca masinilor. Investesti in continuare in perfectionarea bicelor? E o tampenie heartu, on 20 martie 2022 - 22:40, said:
3. De ce să fie întrebarea mea stupidă? N-am crezut eu, că ce spui tu... Pentru ca e proasta. Pe tine ... nu te intereseaza care e mai fiabil ci ce merita ca TU sa-ti cumperi. E cu totul altceva |
#54
Posted 21 March 2022 - 08:28
Quote iar pe termen lung consumul va fi mai mic decat fara hibrid. Quote La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci . ca n-ai alege dizel hybrid? da, de acord, mai ales ca nici na-i avea de unde sa alegi asta am si spus, ca dizelul hybrid nu e o optiune in ziua de azi. Quote Tu te auzi ce scrii aici? fii si tu mai atent cand citesti Quote Ai o fabrica si produci undite si bice. Stii ca vine epoca masinilor. Investesti in continuare in perfectionarea bicelor? Quote Ma inclin si va dau dreptate. De mult nu am intalnit un asa intelept. Chiar nu am ce sa comentez. nu e nevoie ca eu sau altul sa faca apologia dizelului, e in cunostintele generale faptul ca dizelul e mai eficient e ca si cum as lauda vertu, Lamborghini sau ceva... in contextul topicului am spus ca am avut si am folosit hybride dizel... lucru cu care nu multi se pot "lauda". atat in rest optiunea clara e benzina, asta am afirmat. dizelul iese din discutie. Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 08:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users