Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2021 Hyundai i30 Highway, Shimmering Silver - 1.5 DPi 6MT
Last Updated: Jun 04 2023 19:42, Started by
nei-k
, Dec 09 2021 15:25
·
8
#1
Posted 09 December 2021 - 15:25
Dupa ce am incheiat jurnalul anterior cu putin timp in urma, am placerea sa deschid un nou jurnal. Am ramas fidel masinilor asiatice, trecand de la japoneza la sud coreana:
Pret de achizitie 14,968.6 Euro + tichet RABLA (1500 Euro). Pretul final platit a inclus si un discount de 861 Euro fata de pretul afisat online la data negocierii pentru programul RABLA, insa discountul real fata de discutia initiala a constat in contravaloarea culorii metalice ~405 Euro. Pe 4 Septembrie am facut test drive cu masina, in saptamana urmatoare am initiat negocierile si am aplicat pentru programul RABLA. Pe 8 Septembrie s-a lansat comanda ferma pentru masina, odata cu validarea dosarului pentru RABLA - cu estimarea unui termen de livrare de 3 luni, masina fiind fabricata in Cehia, la Nosovice. Pe 8 Decembrie, dupa exact 3 luni de la lansarea comenzii am preluat masina de la dealer. Pe langa pretul masinii am mai avut urmatoarele costuri: - 1004 Lei - RCA Omniasig 12 luni - 1938 Lei - Full CASCO Gothaer 12 luni, fara fransize - 1150 Lei - set cauciucuri All Season Vredestein Quatrac 205/55 R16 91H - 232 Lei - presuri de cauciuc originale, inscriptionate i30 - 351 Lei - numere rosii, schimb anvelope, montaj presuri, spalat masina si pregatire de livrare la reprezentanta 🤮 Nu am apucat sa parcurg decat 15 Km, masina e foarte bine insonorizata, motorul toarce frumos, nici nu imi dau seama cand se opreste la semafor. Abia cand calc ambreiajul pentru a pleca realizez ca reporneste si motorul. Ce citisem si vizionasem in review-uri despre acest nou motor se adevereste: este foarte elastic - m-am trezit ruland in tr. V la 40 Km/h cu 1500 rpm si accelerand fara a simti trepidatii. I30 este un upgrade fata de Yaris, insa dupa ce l-am predat la RABLA m-am dat cca. 1500 Km cu un Volvo V40 D2 cu dimensiuni, forma, masa, portbagaj si anvelope (aproximativ) identice cu i30. Revenind de la diesel la benzina se resimte lipsa puterii brute, insa am regasit rafinamentul si elasticitatea. Oricum, m-am convins inca odata ca nu ma impac cu motorizarile diesel. Nu am probleme in a le conduce, dar nu sunt pe gustul si stilul meu. Masina in echiparea Highway s-a livrat standard cu anvelope de vara Michelin Primacy 4 (DOT 4321, Made in Germany), fara a fi posibila schimbarea acestora din fabrica cu altele potrivite sezonului, asa ca am optat sa le inlocuiesc inainte de a iesi pe poarta dealerului cu Vredestein Quatrac, modelul All Season lansat in 2020 si foarte bine cotat in teste. Anvelopele sunt fabricate in Ungaria, sunt inscriptionate M+S, dar si cu simbolul 3PMSF (muntele+fulgul de nea), asa ca sunt acoperit atat legal, cat si dpdv al conditiilor CASCO. Nu am apucat sa fac poze, iar culoarea nu este acel argintiu metalic, ci mai degraba un gri metalizat. Am sa atasez poze ce redau mai aproape de realitate culoarea, cu mentiunea ca apartin unui dealer polonez. 55050.jpg 423.82K 275 downloads 55053.jpg 431.98K 259 downloads 55051.jpg 445.68K 245 downloads 55052.jpg 431.36K 235 downloads 5505c.jpg 316.17K 282 downloads 5505a.jpg 331.97K 324 downloads 55058.jpg 263.2K 300 downloads 55054.jpg 332.82K 258 downloads 55056.jpg 347.32K 51 downloads 55056.jpg 347.32K 51 downloads 55057.jpg 323.98K 219 downloads 55059.jpg 460.73K 199 downloads 5505b.jpg 427.59K 194 downloads La fel, am sa atasez si fisa cu specificatii, planul de revizii si graficul motorului, in loc de a posta link-uri care vor disparea in timp. 1.5_DPI 4x3.jpg 30.27K 162 downloads Specs_New-i30-1.5-110CP-DPi-5DR-Highway_2021.pdf 271.34K 64 downloads Revizii_i30-2020-15-MPi-benzina-.pdf 253.92K 57 downloads |
#2
Posted 09 December 2021 - 16:00
Să o conduci cu plăcere și să te țină cel puțin cât Yarisul!
|
#3
Posted 09 December 2021 - 17:01
Fostai lele cat ai fost Yaris, verde frumos! Acum te inlocui un Hyundai aratos
S-o stapanesti sanatos si fara probleme! Bun scor la RCA si Casco, ce clasa Bonus ai? Din pacate toate masinile ies de la Montaj General cu anvelope de vara, niciun producator nu coreleaza anvelopele cu sezonul vanzarii, cel putin la noi nu am vazut asta. Maxim sa-ti dea All Season cum o fac pe Duster si alte crossover-e. Edited by connectorxp, 09 December 2021 - 17:02. |
#6
Posted 09 December 2021 - 17:58
Am avut o singura experienta cu all-seasons. Este vorba de Kleber Quadraxer 2 sub patronaj Michelin. Dupa 2 ani si 40k km s-au intarit ca naiba acum iarna , au inceput sa se crape din vara si sa scartaie prin curbe si cand conduc mai sustinut. Sunt dezamagit de ele. Am hotarat sa merg cu dedicate pentru fiecare sezon.
On topic- sa o stapanesti sanatos!! Frumoasa masina. Si mie imi plac asiaticele pe benzina. |
#7
Posted 09 December 2021 - 19:15
Multumesc tuturor pentru urari, versuri si gandurile bune!
@asul - asa am gandit si eu: daca Yaris a costat <13,000 Euro si l-am tinut 13 ani, I30 de ~15,000 Euro si il voi tine 15 ani... fara reparatii @connectorxp - acum B6, iti dai sema ca daca aveam B8 mai scadeam 200 lei. La CASCO Gothaer are promotie 3+3 (full CASCO) pana la sfarsitul anului. Eu am incercat sa obtin cotatie online, insa simulatorul lor evalueaza masina la pretul de lista ~20,000 €. Agentul meu a reusit sa obtina cotatie pentru pretul de factura ~16,500 € si a scos prima la 391.4 €. Urmatoarea oferta o aveam de la Omniasig pentru 443 €, dar nu era acoperirea full. @Cumulus - asta m-a interesat si pe mine: best bang for the bucks. Am testat Kona, motorul de 1l Turbo era mai fasnet, dar simteam ca ma "strange" masina. Am testat Vitara cu 1.4 Turbo, motorul era fantastic, masina o simteam perfect (ca si pe Yaris) dar interiorul era slabut si termenul de livrare necunoscut. Originile germane sau franceze nu m-au interesat, Toyota in buget nu mi-a placut, asa ca am ales rational: i30 = placut, in buget si la termen. @MKdens24kw - am ales anvelope all season din comoditate (nu preconizez mai mult de 10-12.000 Km anual), de sila aglomeratiei si a incompetentei de la vulcanizari, dar si in baza review-urilor. Masinile de la firma au cele mai penale anvelope dedicate, colegii parcurg minim 30.000 Km anual fara probleme sau incidente, le-am condus si eu destul fara probleme si m-am gandit ca mai bine premium all season decat penal dedicat. Pentru cine are curiozitati referitoare la diferentele motoarelor din grupul Hyundai / Kia benzina turbo 1 L vs benzina aspirat 1.5 L se poate elucida din clipul de mai jos Spoiler: turbatul castiga la reprize, consumul de carburant e similar indiferent de conditii, aspiratul e mai flexibil si se bucura de prezumtia de fiabilitate [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EvTzJu8xTOI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 09 December 2021 - 22:08
Foarte fiabil motorul!Ma bucur ca nu te-ai dus catre motor de 1l ! In rest drumuri cat mai multe si fara incidente!
|
#13
Posted 09 December 2021 - 22:08
Să ne spui cu ce ulei vine din fabrică, dacă e scris pe undeva (Shell...). La fel, dacă au păstrat suspensia independentă pe spate, cât consumă și dacă face figuri marșarierul. Mulțumesc.
@pancone: de unde știi că motorul e fiabil? Nu cred că are mai mult de un an de când e pe piață, e cu injecție directă (nu MPi, posibil depuneri de carbon, au fost cazuri și încă multe atât la 1.6 GDi, și 1.6 TGDi), în plus, dacă nu greșesc, are 2 injectoare pe fiecare cilindru. Mai multe piese, mai multe șanse de stricăciuni spune un clasic în viață. Este aspirat, dar nu cred că a atins cineva măcar 100.000 de km, să vedem cum stă cu consumul de ulei, eventual bug uri de fabricație. Spunea cineva că în primele 6 luni de producție abia se reglează liniile de fabricație (în ultimele 6 probabil că le dereglează). Edited by takis, 09 December 2021 - 22:14. |
#15
Posted 10 December 2021 - 06:19
DPi vine de la Dual Port injection.
Pentru ardere completă și economică a carburantului motorul folosește injecție multipunct la mers normal, turații joase, adică majoritatea timpului în care rulează. La turații mari folosește injecția directă pentru spor de putere și eficiență. Nu am primit manualul mașinii în format fizic, dar în cel electronic este recomandat pentru motorul meu: - ulei Shell API SN PLUS: 0W20 sau - ulei API SN PLUS/SP sau ILSAC GF-6 Edited by nei-k, 10 December 2021 - 06:24. |
|
#16
Posted 10 December 2021 - 07:23
Felicitari pentru achizitie. Referitor la anvelope ai facut o alegere foarte buna, le am si eu pe masina si sunt excelente in orice conditii . De la ce dealer ai comandat masina? Am facut si eu comanda de Elantra ,pe langa vopsea gratis si vreo 200e discount, am mai primit si covorasele si numerele gratuit.
|
#17
Posted 10 December 2021 - 11:18
Mașina a fost comandată prin DAB Auto București.
Se pare că reducerile oferite la Hyundai sunt cam aceleași, împachetate diferit, în funcție de cum te citește vânzătorul: fie contravaloarea vopselei, fie covorașe + numere roșii + mic discount. Aviz amatorilor la ce se poate negocia, dacă poți negociază tot! @takis - rămăsesem dator cu o informație: se pare că mașina are în continuare suspensie independentă, deși citisem că Hyundai ar fi renunțat la ea pe i30, versiunea 2020. Conform specificațiilor atașate: Suspension 1.5 DPi Front: MacPherson strut Rear: Multi-link / CTBA Attached FilesEdited by nei-k, 10 December 2021 - 11:19. |
#18
Posted 10 December 2021 - 20:31
Misto treaba cu DPi ca la cum ai in plan sa o pastrezi nu vei avea probleme cu "afumatul" valvelor de admisie cum se intampla la motoarele cu injectie directa. Practic este o alternativa la sistemul D4S si Dynamic Force vazut la Toyota si alti producatori, este bine ca reduce cantintatea de particule fine emise de masina.
La tine ai independenta pe spate? Atunci este fain ca sta altfel pe sosea fata de bara de torsiune sau alte minuni de buget. Edited by connectorxp, 10 December 2021 - 20:32. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users