VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Ultima postare: apr 15 2024 11:07, Inițiat de
r_vlad
, oct 02 2021 10:24
·
17
#199
Publicat: 23 decembrie 2021 - 13:47
Tras pietris pe niste campuri care zaceau ale nimanui nefolosite in jurul fabricii, este?
Plus ca daca lasi masina sub cerul liber se umple de jeg, gainati de pasari, insecte. Dupa aia ai alta problema logistica de rezolvat, trebuie sa mai si speli masinile daca le bagi din nou in linia de productie. |
#200
Publicat: 24 decembrie 2021 - 10:20
Acum ca a venit frigul, chiar si cu temperaturi negative, cati km faceti in oras numai in mod electric?
Mie la o incarcare full imi arata 39km range iar parctic pe distante scurte in oras pe trip de la 0, fac intre 20-23km practic si trebuie incarcata de 3 ori pe saptamana. Computerul; imi arata si consumuri de 50kwh/100km mers normal, fara talpa grea. La voi cum sta treaba pe electric? |
#201
Publicat: 24 decembrie 2021 - 11:40
murdar, on 23 decembrie 2021 - 13:47, said:
Tras pietris pe niste campuri care zaceau ale nimanui nefolosite in jurul fabricii, este? Plus ca daca lasi masina sub cerul liber se umple de jeg, gainati de pasari, insecte. Dupa aia ai alta problema logistica de rezolvat, trebuie sa mai si speli masinile daca le bagi din nou in linia de productie. |
#202
Publicat: 25 decembrie 2021 - 08:19
Din ce am observat eu autonomia depinde de de cât de caldă e mașina când pleci cu ea și de distanța parcursă. Atașez doua poze din aplicație cu doua drumuri din acea zi. Primul drum de 4 km și consumul maxim pe care l-am văzut eu pana acum al doilea de 33km și un consum frecvent întâlnit în perioada.
Fișiere atașate |
#203
Publicat: 25 decembrie 2021 - 10:46
Crăciun fericit, tuturor.
Zilele trecute când în Bacău au fost dimineața și temperaturi de -10 grade,am avut autonomie ev de 30-32 km. Consumul depinde mult de viteza de deplasare,temperaturile exterioare,nr de stationari. După o staționare mai lungă masina vă consuma mai mult deoarece trebuie să aducă din nou temperatura interioară la valoarea setată. Ieri a fost mai cald si am plecat cu bateria încărcată. Am făcut un drum de 16 km si mai am autonomie de 22 km. Fișiere atașate |
#205
Publicat: 26 decembrie 2021 - 06:18
Nu. Pentru ca ținem de curent din lipsa de stații de încărcare pentru încălzit mașina dimineață. La primăvară extravaganțe din astea cu mers full electric.
Eu in Romania la fiecare pornire setez in infotainment să îmi țină bateria 40%. Adică îmi dă electric doar ce recuperează. |
#206
Publicat: 26 decembrie 2021 - 08:50
Crăciun fericit, tuturor!
A mers cineva bara la bară? Noi, de exemplu,dimineata, vom merge cam 10 km in 50-60 de minute, deci o viteza medie de 10-12km/h. Când plecam scoatem masina din garaj, deci voi putea sa o încălzesc cât e în priză. Sunt curios care poate fi autonomia în aceste condiții. |
#207
Publicat: 26 decembrie 2021 - 08:54
Asteptam sa ne spui cum a fost bara la bara
Masina in principiu o sa vrea sa mearga electric la viteza foarte mica in trafic bara la bara. Daca o pui sa iti pastreze bateria 100% atunci o sa tina motorul pornit si o sa vezi consum de 2,5 litri pe ora pentru o incarcare de 3-3.5 kwh/h. Adica o sa incarce cu un cost extrem de mare pe kw. Cand sunt prin tari straine unde am statie de incarcare langa casa, merg electric. Daca merg pe autostrada merg hibrid, ca altfel iti suge bateria imediat la viteza mare. Editat de murdar, 26 decembrie 2021 - 08:56. |
#208
Publicat: 26 decembrie 2021 - 09:49
murdar, on 26 decembrie 2021 - 08:54, said:
Asteptam sa ne spui cum a fost bara la bara Pana vine masina mea, rezolva Nicușor traficul în București 🤣 Cum trage masina în depasiri, când nu mai ai baterie? Atunci ai doar 150 cp, nu? Masina in principiu o sa vrea sa mearga electric la viteza foarte mica in trafic bara la bara. Daca o pui sa iti pastreze bateria 100% atunci o sa tina motorul pornit si o sa vezi consum de 2,5 litri pe ora pentru o incarcare de 3-3.5 kwh/h. Adica o sa incarce cu un cost extrem de mare pe kw. Cand sunt prin tari straine unde am statie de incarcare langa casa, merg electric. Daca merg pe autostrada merg hibrid, ca altfel iti suge bateria imediat la viteza mare. murdar, on 26 decembrie 2021 - 08:54, said:
Asteptam sa ne spui cum a fost bara la bara Masina in principiu o sa vrea sa mearga electric la viteza foarte mica in trafic bara la bara. Daca o pui sa iti pastreze bateria 100% atunci o sa tina motorul pornit si o sa vezi consum de 2,5 litri pe ora pentru o incarcare de 3-3.5 kwh/h. Adica o sa incarce cu un cost extrem de mare pe kw. Cand sunt prin tari straine unde am statie de incarcare langa casa, merg electric. Daca merg pe autostrada merg hibrid, ca altfel iti suge bateria imediat la viteza mare. Cum trage masina în depasiri, când nu mai ai baterie? Atunci ai doar 150 cp, nu? |
|
#209
Publicat: 26 decembrie 2021 - 13:12
#211
Publicat: 26 decembrie 2021 - 23:10
Cel mai apropiat ar fi asta de cazul DN full electric. Dar nu plecasem cu bateria plină și a pornit motorul in ultimul km. Sincer când știu că distanța ce urmează să o parcurg e mai mare de 40km plec de acasă în hybrid cu locație setata in navigația nativă. Am văzut că gestionează mai bine bateria așa și ajunge sa fie goală efectiv când ai ajuns la destinație.
Fișiere atașate |
#212
Publicat: 27 decembrie 2021 - 13:05
Mihaitapantea, on 26 decembrie 2021 - 23:10, said:
Cel mai apropiat ar fi asta de cazul DN full electric. Dar nu plecasem cu bateria plină și a pornit motorul in ultimul km. Sincer când știu că distanța ce urmează să o parcurg e mai mare de 40km plec de acasă în hybrid cu locație setata in navigația nativă. Am văzut că gestionează mai bine bateria așa și ajunge sa fie goală efectiv când ai ajuns la destinație. |
#213
Publicat: 27 decembrie 2021 - 18:57
Inyhrysto, on 26 decembrie 2021 - 09:49, said:
Cum trage masina în depasiri, când nu mai ai baterie? Atunci ai doar 150 cp, nu? |
|
#214
Publicat: 27 decembrie 2021 - 19:35
De pe 2 iulie și până azi a rulat 7728 km, consumând 364,4 litri de benzină și 591,6 kWh.
Drumuri mai lungi: 9 x 220km pe autostrada A2,un drum de 1040km Bucuresti-Iași-Gura Humorului-București. A... și vreo 2-3 drumuri la Mangalia. Restul în oraș, mai mult în Constanța dar ceva și prin București. Convertind și kWh în lei și apoi în litri ar rezulta echivalentul unui consum mediu de 5,7 litri/100 km. |
#215
Publicat: 27 decembrie 2021 - 22:16
raven75, on 27 decembrie 2021 - 18:57, said: Chiar daca in bord iti indica ca nu mai ai baterie sistemul plug-in pastreaza un buffer (in general de 10-15% din capacitatea bateriei) pentru functionarea clasica a masinilor hibride. Asa ca nu! nu ai doar 150 cp ci toata puterea disponibila. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi