Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce este DRS?
Ultima postare: sep 29 2021 13:46, Inițiat de
Cinevadragsiiubit
, sep 28 2021 19:12
·
0
#2
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:16
Drag Reduction System. Este un sistem care reduce suprafata frontala a aripii spate a unui monopost de F1, pentru a creste eficienta aerodinamica si astfel crescand viteza.
Cand si cum se foloseste, citeste si singur. E fix la o cautare pe google ce vrei tu. Da mnah, lenea e mare. |
#3
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:26
si masini sport gen veiron au asa ceva. e vorba de eleronul spate activ care la franari si curbe se pozitioneaza astfel incat sa apese spatele pe sosea pt aderenta maxima, la inaintarea in linie dreapta se pozitioneaza pt un coeficient aerodinamic cat mai redus.
|
#4
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:27
Ann0nyym0us, on 28 septembrie 2021 - 19:16, said:
Drag Reduction System. Este un sistem care reduce suprafata frontala a aripii spate a unui monopost de F1, pentru a creste eficienta aerodinamica si astfel crescand viteza. Cand si cum se foloseste, citeste si singur. E fix la o cautare pe google ce vrei tu. Da mnah, lenea e mare. |
#6
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:29
Fane, on 28 septembrie 2021 - 19:26, said:
si masini sport gen veiron au asa ceva. e vorba de eleronul spate activ care la franari si curbe se pozitioneaza astfel incat sa apese spatele pe sosea pt aderenta maxima, la inaintarea in linie dreapta se pozitioneaza pt un coeficient aerodinamic cat mai redus. Elementele aero active de pe hypercar-uri sunt cumva un pas mai sus, pentru ca ajuta atat de franare cât si pe accelerare. In F1 (ca sunt pe aria Sporturi Auto), e folosit strict pentru a ajuta la depasiri, pe linii drepte, deci in principiu pentru a creste viteza de top. |
#9
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:32
Cinevadragsiiubit, on 28 septembrie 2021 - 19:27, said:
Nu am găsit explicat în română, de aia am întrebat aici Hai, fie. Stanga DRS ON, dreapta DRS OFF. 1000063.jpg 118,98K 67 download-uri Pentru ca apare acea "gaura" in aripa spate, se creeaza mai putina rezistenta la inaintare dpdv aerodinamic, astfel ca monopostul poate accelera mai rapid. Se foloseste de obicei intre doua puncte de control, pe linii drepte. Ca sa poata fi activat DRS, monpostul in cauza trebuie sa se afle la mai putin de 1 secunda in spatele celui din fata sa, in momentul in care trece prin punctul de detectie DRS, de obicei aflat cu un viraj inainte de linia dreapta unde urmeaza sa fie folosit sistemul. Nu se foloseste in primele 2 tururi ale cursei, si nici in primul (nu stiu sigur daca si al doilea) dupa intrarea la boxe a safety car-ului, si de asemenea nici pe ploaie. |
#10
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:33
Ann0nyym0us, on 28 septembrie 2021 - 19:29, said: Elementele aero active de pe hypercar-uri sunt cumva un pas mai sus, pentru ca ajuta atat de franare cât si pe accelerare. In F1 (ca sunt pe aria Sporturi Auto), e folosit strict pentru a ajuta la depasiri, pe linii drepte, deci in principiu pentru a creste viteza de top. |
|
#11
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:34
#12
Publicat: 28 septembrie 2021 - 19:35
In 2011 cand s-a introdus, FIA a evitat sa creeze efectiv un buton cu care depasesti monopostul din fata, de aceea exista limitari. Fanii se asteptau sa devina mult prea usoare depasirile, si n-a fost asa. Fast forward vreo 10 ani, iar acum ne plangem ca e prea greu de depasit.
Fane, on 28 septembrie 2021 - 19:33, said:
probabil din cauza reglementarilor FIA. Editat de Ann0nyym0us, 28 septembrie 2021 - 19:36. |
#14
Publicat: 29 septembrie 2021 - 06:44
Nici pe departe. In special din cauza faptului ca nu se poate sta in aerul murdar generat de monopostul din fata, pentru ca se duce naibii downforce-ul pe aripa fata si se uzeaza anvelopele. Ceva ce se spera ca se va ameliora cu reglementările aero pentru 2022.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi