Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce sa aleg dintre urmatoarele mar...

Carduri microSD comparatie

Spiritism

Evacuare condes centrala termica ...
 Carucior furtun de 3/4

Recomandare vas wc cu bideu integ...

Multifunctionala care sa scaneze ...

Fotbal pe oculus meta quest 3
 Renuntare oferta angajare in detr...

Am joc cumparat si nu-l mai pot f...

Pardoseala foarte denivelata apar...

Garnitura robinet baie
 Probleme dupa fractura picior

Parcare Militari Residence

Taxa pe soare

din greseala am stropit pomii cu ...
 

Ce este DRS?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019
Drop Reduction System = D.R.S. ! Ce este, când și în ce condiții poate fi activat?

#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,401
  • Înscris: 15.12.2009
Drag Reduction System. Este un sistem care reduce suprafata frontala a aripii spate a unui monopost de F1, pentru a creste eficienta aerodinamica si astfel crescand viteza.

Cand si cum se foloseste, citeste si singur. E fix la o cautare pe google ce vrei tu. Da mnah, lenea e mare.

#3
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,967
  • Înscris: 05.06.2002
si masini sport gen veiron au asa ceva. e vorba de eleronul spate activ care la franari si curbe se pozitioneaza astfel incat sa apese spatele pe sosea pt aderenta maxima, la inaintarea in linie dreapta se pozitioneaza pt un coeficient aerodinamic cat mai redus.

#4
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019

View PostAnn0nyym0us, on 28 septembrie 2021 - 19:16, said:

Drag Reduction System. Este un sistem care reduce suprafata frontala a aripii spate a unui monopost de F1, pentru a creste eficienta aerodinamica si astfel crescand viteza.

Cand si cum se foloseste, citeste si singur. E fix la o cautare pe google ce vrei tu. Da mnah, lenea e mare.
Nu am găsit explicat în română, de aia am întrebat aici :P

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Un fel de flapsuri ?

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,401
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFane, on 28 septembrie 2021 - 19:26, said:

si masini sport gen veiron au asa ceva. e vorba de eleronul spate activ care la franari si curbe se pozitioneaza astfel incat sa apese spatele pe sosea pt aderenta maxima, la inaintarea in linie dreapta se pozitioneaza pt un coeficient aerodinamic cat mai redus.

Elementele aero active de pe hypercar-uri sunt cumva un pas mai sus, pentru ca ajuta atat de franare cât si pe accelerare. In F1 (ca sunt pe aria Sporturi Auto), e folosit strict pentru a ajuta la depasiri, pe linii drepte, deci in principiu pentru a creste viteza de top.

#7
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019

View Postpasilla, on 28 septembrie 2021 - 19:28, said:

Un fel de flapsuri ?
Aşa se pare ;)

#8
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,506
  • Înscris: 07.03.2006
https://www.racecar-...duction-system/

#9
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,401
  • Înscris: 15.12.2009

View PostCinevadragsiiubit, on 28 septembrie 2021 - 19:27, said:

Nu am găsit explicat în română, de aia am întrebat aici Posted Image

Hai, fie.

Stanga DRS ON, dreapta DRS OFF.

Attached File  1000063.jpg   118.98K   67 downloads

Pentru ca apare acea "gaura" in aripa spate, se creeaza mai putina rezistenta la inaintare dpdv aerodinamic, astfel ca monopostul poate accelera mai rapid. Se foloseste de obicei intre doua puncte de control, pe linii drepte.

Ca sa poata fi activat DRS, monpostul in cauza trebuie sa se afle la mai putin de 1 secunda in spatele celui din fata sa, in momentul in care trece prin punctul de detectie DRS, de obicei aflat cu un viraj inainte de linia dreapta unde urmeaza sa fie folosit sistemul.

Nu se foloseste in primele 2 tururi ale cursei, si nici in primul (nu stiu sigur daca si al doilea) dupa intrarea la boxe a safety car-ului, si de asemenea nici pe ploaie.

#10
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,967
  • Înscris: 05.06.2002

View PostAnn0nyym0us, on 28 septembrie 2021 - 19:29, said:


Elementele aero active de pe hypercar-uri sunt cumva un pas mai sus, pentru ca ajuta atat de franare cât si pe accelerare. In F1 (ca sunt pe aria Sporturi Auto), e folosit strict pentru a ajuta la depasiri, pe linii drepte, deci in principiu pentru a creste viteza de top.
probabil din cauza reglementarilor FIA.

#11
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019

View Postogo, on 28 septembrie 2021 - 19:30, said:

Nem tudom magyar :)

#12
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,401
  • Înscris: 15.12.2009
In 2011 cand s-a introdus, FIA a evitat sa creeze efectiv un buton cu care depasesti monopostul din fata, de aceea exista limitari. Fanii se asteptau sa devina mult prea usoare depasirile, si n-a fost asa. Fast forward vreo 10 ani, iar acum ne plangem ca e prea greu de depasit.

View PostFane, on 28 septembrie 2021 - 19:33, said:

probabil din cauza reglementarilor FIA.

Edited by Ann0nyym0us, 28 September 2021 - 19:36.


#13
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019
Depăşiri sunt destule ;)

#14
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,401
  • Înscris: 15.12.2009
Nici pe departe. In special din cauza faptului ca nu se poate sta in aerul murdar generat de monopostul din fata, pentru ca se duce naibii downforce-ul pe aripa fata si se uzeaza anvelopele. Ceva ce se spera ca se va ameliora cu reglementările aero pentru 2022.

#15
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019
Să sperăm că DA !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate