Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul se reinventează
Ultima postare: iun 24 2021 12:05, Inițiat de
neur0
, iun 23 2021 11:53
·
0
#19
Publicat: 23 iunie 2021 - 14:46
Masinile cu combustibili fosili nu mai au ce reinventa. Ca am cocosat planeta si se termina resursa in cativa zeci de ani.
Si cu masinile electrice sunt cel putin 3 probleme majore. Prima ar fi ca inlocuim o resursa consumabila(petrolul), pe alta mai rara si tot repede consumabila(litiu sau nichel). A doua ar fi ca retelele electrice nu pot sustine consumul daca 50%-60% din masini vor fi electrice si 80% ar fi incarcate noapte de noapte de la reteaua de acasa. Si a treia problema si cea mai usor de rezolvat ar fi statiile de incarcare destul de dese. Eu cred ca tehnologia masinilor electrice va claca cand va trece de la alternativa secundara la optiune principala. Daca am vrea cu adevarat sa salvam planeta ar trebui ca cercetatorii sa-si indrepte atentia catre motoarele cu hidrogen, ca resursa principala e inepuizabila, doar ca acele motoare sufera destul de mult la eficienta si producerea si stocarea hidrogenului are un potential distructiv mai mare decat benzina si motorina. Pe termen lung, dintre optiunile de azi, hidrogenul pare alternativa ecologica, daca vrem sa mai lasam o planeta locuibila celor de dupa noi. Editat de Getodacul, 23 iunie 2021 - 14:47. |
#21
Publicat: 23 iunie 2021 - 15:34
Chiar si masinile actuale electrice mai au mult de evoluat ca sa fie eficiente economic. Se lucreaza la o tehnologie care sa alimenteze masinile prin inductie in timpul mersului si sa le usureze de bateriile chimice enorme. Dieselul va ramane doar pe post de generator in aplicatii industriale sau casnice.
|
#23
Publicat: 23 iunie 2021 - 15:39
neur0, on 23 iunie 2021 - 11:53, said:
Două pistoane per cilindru, fără valve. Bulgarele electric a pornit la vale si nu mai poate fi oprit... Iubitorii de arderi interne mai au cativa ani la dispozitie pentru a achizitiona asa ceva din mainstream, dupa aceea masinile astea vor deveni o nisa. Editat de ro_explorer, 23 iunie 2021 - 15:40. |
#24
Publicat: 23 iunie 2021 - 15:45
#25
Publicat: 23 iunie 2021 - 15:47
De ce raspunzi unui citat incomplet? Ai scos din context si ai schimbat intelesul cuvintelor.
Hai sa iti repet ca sa intelegi ce citesti: "Iubitorii de arderi interne mai au cativa ani la dispozitie pentru a achizitiona asa ceva din mainstream, dupa aceea masinile astea vor deveni o nisa." E clar acum? Editat de ro_explorer, 23 iunie 2021 - 15:47. |
#28
Publicat: 23 iunie 2021 - 16:07
ro_explorer, on 23 iunie 2021 - 15:39, said:
Poate sa iasa si motorul fara cilindri si fara valve ... cat timp se bazeaza pe ardere de combustibili fosili nu mai intra pe piata publica, in masini personale. ro_explorer, on 23 iunie 2021 - 15:39, said:
Lumea a intrat deja pe o directie divergenta de arderi fosile in motoare .... |
|
#29
Publicat: 23 iunie 2021 - 16:14
neur0, on 23 iunie 2021 - 16:07, said:
Din ce văd în fața blocului, în parcare sunt 50% benzină, 50% Diesel si mai e un Prius hibrid. Dar nu dispera, in cativa ani o sa vezi si la tine in fata blocului din ce in ce mai multe electrice. In marile aglomerari urbane in curand probabil ca nu vei mai avea voie sa intri cu fosile de nici un fel. Sa te apuci acum sa investesti intr-o tehnologie aflata la sfarsitul vietii e sinucidere financiara. Editat de ro_explorer, 23 iunie 2021 - 16:15. |
#30
Publicat: 23 iunie 2021 - 16:35
Quote In marile aglomerari urbane in curand probabil ca nu vei mai avea voie sa intri cu fosile de nici un fel. Sa te apuci acum sa investesti intr-o tehnologie aflata la sfarsitul vietii e sinucidere financiara. Totusi, solutia la indemana si folosita deja era cu gazul. Existau trolebuze si in orasul meu de prin anii 70 care foloseau asa ceva. Mult mai nepoluant fatza de diesel si benzina. Japonezii nici nu se uita la full electrice, ei o sa prezinte o varianta personalizata cu hidrogen/electric pe care vor sa o implementeze pana si la rezidentiale, eliminand pe cat posibil dependenta de niste baterii... |
#31
Publicat: 23 iunie 2021 - 16:54
filipxxx, on 23 iunie 2021 - 12:15, said: Inclusiv articolul e din ianuarie, au reinventat astia o stire veche ca sa iasa un articol depasit. Din 2030 se vor vinde mai multe electrice decat termice, nu mai sta nici un producator sa verse bani in motoare noi pe care nu le cumpara nimeni. |
#34
Publicat: 23 iunie 2021 - 20:29
Da, dar și dacă aplici procentul ăla la procentul celor care locuiesc la case îți rezulta ceva penibil de mic.
Până vor ajunge la noi EV majoritare, UE își va schimba direcția și se va merge pe o tehnologie nou descoperită. Mă rog, cine vrea bătăi de cap inutile, n are decât să și ia electrică. Prostiile despre ecologie și salvarea planetei le iau în seamă doar după ce mi se prezintă punct cu punct modul de reciclare al acumulatorilor. |
#35
Publicat: 23 iunie 2021 - 22:21
DarthBane, on 23 iunie 2021 - 20:29, said:
Până vor ajunge la noi EV majoritare, UE își va schimba direcția și se va merge pe o tehnologie nou descoperită. Nu e niciodata prostie sa ai grija de mediu. Editat de andreic, 23 iunie 2021 - 22:21. |
#36
Publicat: 23 iunie 2021 - 23:55
Uite aici un clip interesant despre cum arata viitorul motoarelor termice. tldr: nu arata roz.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gwjbElCKkYs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si bonus, motorul pe hydrogen care la fel, lasa mult de dorit. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3IPR50-soNA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de vj_Heaven, 23 iunie 2021 - 23:56. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi