Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat anvelope 4x4
Last Updated: Jul 12 2021 21:50, Started by
r_a_d_uk
, Jun 18 2021 19:03
·
0
#1
Posted 18 June 2021 - 19:03
Salut, tatal meu si-a luat un Duster 4x4 si trebuie sa alegem niste anvelope, cele de pe masina sunt praf si trebuie schimbate cat mai rapid.
E singura masina deci merge cu ea si in oras si in concediu si la lucru(animale, agricultura), anume pe camp si pe dealuri, pe drumuri de caruta, urcari mai abrupte, noroaie si in cazuri izolate si prin zapada. Drumurile sunt practicabile in general de cam orice 4x4 chiar si cu anvelope de strada, dar daca tot e nevoie de anvelope noi am vrea sa mergem la sigur. Vrem sa echipam masina cu 1 set de roti (sau maxim 2) care sa acopere toate aceste situatii. Am tot citit pe subiect dar inca nu m-am lamurit care e combinatia perfecta. Este de ajuns un set de Anvelope AT pt toate situatiile? Sunt ok pe asfalt? Sunt legale si iarna? Sau e mai ok un set de strada All-Season pentru deplasari mai lungi pe asfalt, iar pentru deplasarile de zi cu zi si pentru lucru sa foloseasca anvelope de offroad AT sau MT indiferent de anotimp? |
#2
Posted 18 June 2021 - 19:11
Sunt pareri impartite,alegi ce vrei.Unii ca mine opteaza pentru doua seturi,adica unu de vara si unu de iarna.Altii zic allseason.Si mai sunt unii ce pun anvelope mai speciale,adica AT sau MT.....Vezi tu mai departe......Exista si riscul sa te faci de ras,adica sa nu poata masina sa parcurga in offroad chiar cu anvelope at sau mt.... ..
|
#6
Posted 18 June 2021 - 20:05
Eu pentru iarna as lua un set separat de anvelope de iarna cu jante de tabla. Iar in restul timpului ar merge niste AT-uri dar cam greu de gasit marimea respectiva, in general multi posesori pun putin diferit (pe 70).
|
#7
Posted 18 June 2021 - 20:33
General Grabber
Dar, anvelope offroad pe sosea, se uzeaza mai repede, consuma mai mult, si fac si zgomot. |
#8
Posted 18 June 2021 - 20:47
Duster nu este o masina puternica si cu acceleratii agresive, iar daca mai faceti si niste light offroad, e de dorit sa folositi niste anvelope care sa aiba aderenta si in noroi.
Prea putini oameni inteleg importanta anvelopelor. Isi schimba placutele de frana si pun niste chinezarii ieftine acolo unde conteaza mai mult: anvelopa. Recomand Michelin Cross Climate (Allseson), care pot fi folosite si iarna. Am o cunostinta care pe toate masinile firmei (Duster, Dokker, Logan) a pus CrossClimate si e foarte multumit, mai ales ca scapa de calvarul schimbarii anvelopelor iarna/vara. Alternativ, vezi si Bridgestone Weather Control A005e. |
#9
Posted 18 June 2021 - 21:00
BF Goodrich T/A KO2. AT cu compozitie si arhitectura ok si pentru iarna. Un singur set de roti. Este un tip de anvelopa folosita des pe Patrol, Land Cruiser si similare. Deci buna pentru off-road. On-road e ok, doar un pic mai zgomotoasa si nu permite regim de raliu, penrtu ca franarea nu va fi la nivel cu gumele de asfalt. Dar nici Duster-ul nu permite asa ceva ca are suspensie moale si are ruliu serios.
|
#10
Posted 18 June 2021 - 21:36
Noi foloseam BFG AT iarna vara, MT-urile sint mult prea zgomotoase pe asfalt.
|
|
#11
Posted 18 June 2021 - 22:39
AT-uri. cooper discoverer at3 daca mergi in offroad usor.
cooper stt pt off road mai agresiv. ambele sunt ok si pe asfalt. personal cred ca nu ai nevoie de nimic mai mult decat AT3. |
#12
Posted 19 June 2021 - 04:33
Adm, on 18 iunie 2021 - 20:47, said:
Duster nu este o masina puternica si cu acceleratii agresive, iar daca mai faceti si niste light offroad, e de dorit sa folositi niste anvelope care sa aiba aderenta si in noroi. Prea putini oameni inteleg importanta anvelopelor. Isi schimba placutele de frana si pun niste chinezarii ieftine acolo unde conteaza mai mult: anvelopa. Recomand Michelin Cross Climate (Allseson), care pot fi folosite si iarna. Am o cunostinta care pe toate masinile firmei (Duster, Dokker, Logan) a pus CrossClimate si e foarte multumit, mai ales ca scapa de calvarul schimbarii anvelopelor iarna/vara. Alternativ, vezi si Bridgestone Weather Control A005e. ps. M+S = mud and snow. |
#13
Posted 19 June 2021 - 06:22
[ https://www.anvelope-autobon.ro/anvelope/firestone-multiseason-2/imagini/firestone-multiseason-2_1_pr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Anvelope 4x4 Firestone Multiseason2 XL 215/65 R16 102V - https://www.e-pneus....-r16-102v-89739 Edited by xmanyacs77, 19 June 2021 - 06:26. |
#14
Posted 19 June 2021 - 06:34
Inainte de toate, ce intelegi tu prin drum de caruta, camp, etc? Ca in multe locuri, exemplu sleaurile de tractor, am iesit cu un Renault 4x2, anvelope de vara si putina indemanare.
Cea mai buna varianta sunt BFG AT, dar pregateste sa ai zgomot, franare mai lunga, directie mai slaba si nu in ultimul rand, ca trebuie sa le schimbi mult mai des. Personal, ti-as recomanda niste gume de iarna, care daca sunt bune treci lejer pe unde treci si cu at-urile, atat timp cat stii sa simti si sa manevrezi masina. Eu am MT pe cj5 si iti spun lejer ca se impotmolesc usor in noroaie si in zapada afanata. In noroaie in mod special, fiindca creneurile nu degajeaza noroiu si se invarte roata degeaba. |
#16
Posted 19 June 2021 - 07:59
"Este de ajuns un set de Anvelope AT pt toate situatiile?"
E de ajuns dar se comporta mai prost pe asfalt alunecos si sunt putin cam zgomotoase decat unele A/S. "Sunt legale si iarna?" Sunt legale. "Sau e mai ok un set de strada All-Season pentru deplasari mai lungi pe asfalt, iar pentru deplasarile de zi cu zi si pentru lucru sa foloseasca anvelope de offroad AT sau MT indiferent de anotimp?" La un mom dat se va satura de schimbat roti si va merge cu un singur set tot timpul. Problema reala dpmdv este iarna daca trebuie sa mearga si pe asfalt si pe drumuri neasfaltate. Drumurile neasfaltate sunt mult mai grele iarna (si nu ma refer la zapada sau pamant inghetat) decat vara si cam trebuie M/T. Astea din pacate se comporta destul de prost pe asfalt ud, pe polei sau pe zapada superficiala. Dar daca nu pleaca nicaieri iarna poate lasa M/T si pe asfalt. Parerea mea e sa iei acum niste gume A/T si cand/daca veti simti nevoia si de un al doilea set de gume luati atunci al doilea set. La o adica se pot pune si lanturi. A/S din pacate sunt mai fragile decat A/T si la km multi pe drumuri neasfaltate le vei strica probabil. Sunt mai milt de asfalt. Nu au carcasa la fel de rezistenta ca A/T. Edited by underb, 19 June 2021 - 08:08. |
#17
Posted 19 June 2021 - 08:09
Ai putea lua cauciucuri normale și pentru cele câteva situații când intri pe drumuri fără aderență, un set de lanțuri. Lanțurile fac de rușine și anvelopele MT. Dezavantaj: pierzi 15 minute să le montezi.
Anvelopele AT nu-s grozave nici pe asfalt, nici în afara lui. |
#18
Posted 19 June 2021 - 08:29
eu merg cu at-urile de la cooper si sunt exact ce trebuie
ia si citeste pe site aici reviews si teste si e mai usor sa te decizi: https://www.tyrerevi...--AT3-Sport.htm |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users