Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Criza componente electronice
#37
Publicat: 09 februarie 2021 - 19:18
connectorxp, pe 09 februarie 2021 - 18:46, a scris:
Eroi nu ba da, cand capitanul arunca un ochi in cala, de forma, pentru ca habar nu are de distributia meselor, este salutara prezenta unuia dintre voi. altfel, la primul spin, cu un palet ancorat mai loose, individul se infige in palonniere de i se invinetesc gambele, plus 3 X Tatal Nostru. connectorxp, pe 09 februarie 2021 - 18:46, a scris:
Ce proiect ai in desfasurare? la ce anume te referi? masini sau aero? |
#38
Publicat: 09 februarie 2021 - 20:31
connectorxp, pe 09 februarie 2021 - 18:46, a scris:
Eroi nu, dar importanti da, ca fara cargo suntem mancati. Iar acum in era Covid a inceput o explozie a transporturilor aeriene de marfuri urgente sau cu valoare mare. Editat de bolo, 09 februarie 2021 - 20:33. |
#39
Publicat: 09 februarie 2021 - 20:35
Nu-mi aminti de legarea marfurilor, si acum am "sechele" cu incarcarea si asigurarea oricarei incarcaturi, mai ales cu "metoda Lufhtansa" de legare care este cea mai sigura si economica din punct de vedere al materialelor folosite.
Intrebam de masini, mai ales ca ai spus ce adele componente. |
#40
Publicat: 09 februarie 2021 - 22:53
bolo, pe 09 februarie 2021 - 20:31, a scris:
Si pe mine ma cam rup de vreo luna cu ULD-uri,au crescut semnificatv importurile...azi au lasat cei de la DNATA un RAP cu medicamente afara connectorxp, pe 09 februarie 2021 - 20:35, a scris:
Nu-mi aminti de legarea marfurilor, si acum am "sechele" cu incarcarea si asigurarea oricarei incarcaturi, mai ales cu "metoda Lufhtansa" de legare care este cea mai sigura si economica din punct de vedere al materialelor folosite. aw, sinteti doi 🙂 inginer mecanic aici, aprox. inca 1 an trainee on the job, dupa care examen final de certificare. sint mic inca... connectorxp, pe 09 februarie 2021 - 20:35, a scris:
Intrebam de masini, mai ales ca ai spus ce adele componente. fara intentia de a inflama spirite si egouri vreau sa spun ca am un defect, detest masinile turbo, imi cer scuze, sincer, si am sa incerc sa stau politicos avand in vedere ca persoana care m-a rugat de sa ma ocup de problema, recte tatal meu, citeste si el forumul: nu este vorba de o problema in sine, masina a fost tunata de Prodrive, boost-controller original cu low-boost nu atat de low (Blitz, japonezieni care, ca orice japonezieni care se respecta, isi luau nume cu rezonante germanice pentru companii si asta nu este o gluma...). va rog sa nu rideti, masina este condusa momentan si de mama mea (fan neconditionat aspirate) iar acea valoare a low-boost nu foarte low o deranjeaza atat auditiv cat si feeling-like (respectivul Blitz nu permite lucrul in zone sa le zicem de “confort” pronuntat, in schimb acel Greddy-Trust de care am pomenit, da). Editat de freaka-da-disk, 09 februarie 2021 - 22:57. |
#41
Publicat: 10 februarie 2021 - 18:28
Nu rad, am un amic cu un Yaris TS pe care la fel, il conduce si mama lui, el fiind plecat cu munca in Noua Zeelanda. Aia este o bombita de masina. Si mie imi plac aspirate, mai ales asiaticele ca le calci pe coada si nu maraie.
OJT? Pe ce type? Hai pe PM, sa nu mai facem OT pe aici, ca nu se cade |
#43
Publicat: 20 februarie 2021 - 21:31
Un articol foarte bun legat de acest subiect:
https://www.nytimes....ring-biden.html Aflăm că problema componentelor electronice este deja în atenția administrației Biden, se caută soluții care să amelioreze situația (gen negocieri cu oficiali taiwanezi) dar nu se întrevăd soluții imediate. GM a trebuit să oprească producția in unele din uzinele sale până la mijlocul lunii martie. GM și Ford estimează o pierdere din profit de 1 miliard $ în acest an. Paradoxal, deși cele mai avansate cipuri semiconductoare sunt concepute si proiectate în SUA, producția lor propriu-zisă este localizată in Asia. John Neuffer, președinte Semiconductor Industry Association,spune “...the shortages highlighted the need for the U.S. government to invest now in domestic semiconductor manufacturing and research so the new chips we need are produced right here on U.S. shores.” într-o traducere aproximativă: “...această criză scoate în evidență necesitatea ca guvernul SUA să investească în producția și dezvoltarea componentelor semconductoare pe plan intern astfel ca noile cipuri de care avem nevoie să fie produse aici, în Statele Unite.” Propunerea este logică și de bun simț, din păcate nu poate fi implementată foarte repede. Mai aproape de noi. Filosofia aceasta că Europa se va specializa sa zicem în producția de bunuri “virtuale”, curată, desfășurată, mai nou, “at home”, lăsând producția de bunuri fizice pe seama țărilor din lumea a 3-a, își arată limitele. Lăsând la o parte cipurile semiconductoare -obiecte ce nu pot fi totuși fabricate de oricine, având scuza complexității tehnologiei necesare- mă tem să nu apară alte crize, de data asta ridicole, gen penurie de șuruburi și piulițe. De fapt, un precedent recent există, a se vedea criza măștilor medicale. |
#44
Publicat: 25 februarie 2021 - 16:22
Bloomberg: Tesla va suspenda până pe 7 martie producția Model 3, la uzina din California. Nu a dezvăluit motivul, dar luna trecută preciza că ar putea fi afectată de criza globală de semiconductori.
Editat de cata, 25 februarie 2021 - 16:23. |
#45
Publicat: 25 februarie 2021 - 22:36
Președintele Joe Biden a semnat un ordin executiv având ca obiect criza cipurilor semiconductoare.
https://www.mediafax...itului-19933259 Din știre rezultă ca deocamdată este vorba doar de efectuarea unor studii și analize. Scopul final este însă creșterea producției interne, pentru aceasta fiind necesare fonduri de cca 37 miliarde $, care trebuie aprobate de Congres. Fiind abordată la un nivel politic așa de înalt, nu pare a fi o criză pasageră, datorată unor probleme temporare. Printre domeniile care vor fi analizate este și cel al “pământurilor rare”. Rezultă că aceste “pământuri rare” chiar sunt rare, fiind posibil ca resursele cunoscute să fie totuși epuizabile sau pe cale de epuizare. Sunt curios dacă din aparatura uzată predată la centrele de colectare, stă cineva să extragă componentele electronice din care apoi să se recupereze metalele rare sau mai puțin rare, cum este galiul, de exemplu. Dacă există tehnologie pentru așa ceva și dacă este rentabil din punct de vedere economic. |
#46
Publicat: 26 februarie 2021 - 18:24
ovidiu007, pe 25 februarie 2021 - 22:36, a scris:
Printre domeniile care vor fi analizate este şi cel al âpământurilor rareâ. Rezultă că aceste âpământuri rareâ chiar sunt rare, fiind posibil ca resursele cunoscute să fie totuşi epuizabile sau pe cale de epuizare. Sunt curios dacă din aparatura uzată predată la centrele de colectare, stă cineva să extragă componentele electronice din care apoi să se recupereze metalele rare sau mai puţin rare, cum este galiul, de exemplu. Dacă există tehnologie pentru aşa ceva şi dacă este rentabil din punct de vedere economic. Sunt rare pentru ca se gadesc in general in concentratie mica in minereu, deci sunt greu de obtinut. Sunt peste tot deci, dar nu merita sa le scoti. De recuperat se recupereaza ceva, cam prin aceleasi locuri de unde se extrag din minereu. Globalismul invingator face ca toti sa depinda de ceilalti si invers. |
|
#48
Publicat: 06 iunie 2021 - 19:34
Da, am urmarit diferite materiale si predictiile facute pe timpul pandemiei a ajuns sa-i bantuie pe producatorii auto care au estimat mai putine vanzari si au comandat mai putine componente/anulat comenzi, fapt ce i-a pus in coada listei, fata de alti clienti.
Alti spun ca sistemul Just In Time inventat de Toyota si implementat prost de mai toti producatorii este si el de vina, lucrand cu stocuri tampon mici. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/b1JlYZQG3lI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de connectorxp, 06 iunie 2021 - 19:34. |
#49
Publicat: 07 iunie 2021 - 08:19
Eu ma uitam zilele trecuta pe o onota trimisa de Realtek catre clientii sai - ca ma iadauga 12 saptamani la timpul de livrare care acum ajunge al 42 de saptamani.
Problema e ca in general producatorii de chuipseturi nu produc doar ptr auto sau ptr retelistica - produc de toate. Si productia e limitata la capacitatea fabricii - dac trebuei sa suplimenteze la un tip de chip, trebuei sa mai reduca la celelalte. O investitie ptr o noua linie de productie dureaza, costa si e posibil sa se termine cand nu mai e cerere. Mai nou vad ca sunt probleme acum si cu PCB-urile... Editat de eiffel, 07 iunie 2021 - 12:57. |
#50
Publicat: 23 august 2021 - 10:51
Când Toyota, din Japonia, şi Volkswagen, din Germania, liderii industriei auto mondiale, anunţă că sunt obligaţi să taie producţia înseamnă că ceva merge foarte rău.
Editat de cata, 23 august 2021 - 10:52. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi