Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Kuga 2.5 2019 - Blue Chrome Metalic
Last Updated: Mar 08 2024 09:38, Started by
dzamars
, Apr 29 2020 17:08
·
7
#1
Posted 29 April 2020 - 17:08
Salut,
Dupa ce am stresat cativa colegi de pe aici (multumesc Tyby, multumesc GCondruz18) si altii de pe forumul mono-marca, e timpu sa imi fac propriul jurnal de bord. Atelajul: FORD KUGA 2.5 ST-Line -2.0 TDCi 180 CP DPF MPS6 Intelligent AWD De ce FORD??? 1. Am avut familie 3 (Focus, Mondeo MK3, Mondeo MK4). Si, cu mici probleme inerente (greierasi in bord si sistemul de inchidere centralizata care merge pe baza de suturi iarna) nu am avut probleme majore cu vre-o una din ele. 2. Datorita modului de utilizare: am de carat dupa mine, din cand in cand, o remorca de 1.6 tone, am ales sa merg pe diesel si motoare mai mari. Motoare care sa poata trage dupa ele 1800-2000 Kg. Astfel incat sa nu uzez prematur ansamblul motor-cutie. Asta a limitat drastic optiunile la: Kuga, Mazda CX-5, VW Tiguan, Skoda Karoq, Toyota Rav4 si Subaru XV, parca. Pierzatori: - VW Tiguan nu mi-a placut: DELOC. Chestie de gusturi. - Toyota si Subaru: la fel. Iarasi, e chestie de gusturi. Pur si simplu nu ma atrag - Karoq era o alegere interesanta pana am inceput sa adaug optiuni pe ea, moment in care pretul s-a dus in copaci. Asta, combinat cu termenul de livrare de 6 luni (la momentul respectiv), a facut sa renunt la Karoq. Dar despre livrare, mai tarziu. Am ramas cu Kuga si CX-5, cu care am facut si drive-test. As fi ales CX-5u dar: 1. La dotari similare era mai scumpa cu 6000 Euro. Vroiam neaparat Adaptive Cruise Control si lane assist: disponibile de la Revolution Top in sus. 2. Avea ceva chestii misto: Scaune ventilate, HUD Display, area view 360 grade si faruri LED. Dar parca nu merita 6000 Euro. 3. La drive test, cu 2.2 diesel 184CP, ceva nu se lega. Parca nu aveam aceeasi stabilitate ca pe Kuga. Chestie subiectiva. 4. Lipsa modului "Sport" care se traduce in LAG de 1-2 secunde de la kick-down pana incepe efectiv sa accelereze. In final am ramas la Kuga. Dotari, pe langa cele de baza: Pachet ST-LINE (include Sistem de monitorizare a unghiului mort, Sistem de asistenta a mentinerii benzii de rulare, Pilot automat adaptiv, Sistem de prevenire a coliziunii (Active City Stop), Parbriz incalzit) Pachet X (include Faruri Bi Xenon + Haion hands free + Ice pack #15 + Geamuri spate fumurii ) Pachet Iarna (include scaune fata incalzite, parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita, spalator faruri, volan incalzit ) Carlig de remorcare retractabil electric Alarma cu senzori de perimetru si volum Sistem auxiliar de incalzire Tapiterie partial piele Rapton cu cusatura rosie include: - scaun sofer reglabil electric in 10 pozitii, cu suport lombar (electric) - scaun pasager reglabil manual in 6 pozitii cu suport lombar (manual) Roata de rezerva dimensiuni reduse rezerva de dimensiuni reduse Vopsea metalizata CHROME BLUE Ice pack #15: Radio CD SONY cu MP3,8" touchscreen, display central TFT, 9 difuzoare,comenzi audio pe volan, BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB, SYNC Gen 3 cu Sistem de asistenta in caz de urgenta (112), sistem de navigatie, camera video spate, DAB Din Martie 2019 Ford au modificat lista de optionale la Kuga. M-am trezit cu Haionul electric bagat intr-un pachet, si a trebuit sa il iau chiar daca nu il vroiam in mod deosebit. Un plus a fost "Sistemul auxiliar de incalzire", optiune introdusa recent. Din categoria as fi vrut dar nu avem, ca nu putem avea chiar imposibilul: - Faruri LED - au bagat pe noua generatie - Drive mode Selection: la fel - Bord complet digita: la fel - Scaune fata ventilate: poate pe Kuga 5, ca nici noua generatie nu vine cu asa ceva. ODO: 447km. Am avut 350 km de la dealer pana acasa sa ma obisnuiesc cu masina. Comparatia cu vechea masina nu isi are rostul deoarece: am trecut de la benzina aspirata la diesel, de la hatchback la SUV, de la tractiune fata la 4x4 si de la cutie manuala la Automata PowerShift. Nu stiu daca mai aveam ce schimba, deci toata baza in ce scriu pe aici. Livrare: Am dat comanda de masina la finalul lunii Septembrie 2019. Masina a ajuns la dealer la finalul lunii Ianuarie 2020 (a pierdut vaporu, etc). Am ridicat-o pe 27 Aprilie. 3 luni a asteptat sa rezolv niste probleme dupa care a venit pandemia - si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Concluzie: Pentru mine e alegerea corecta. Puteam sa iau altceva mai nou, mai bun, mai X? Posibil. Dar asta am luat acu. Poze facute dupa 437km. Masina e surprinzator de curata. Attached Files |
#2
Posted 29 April 2020 - 17:34
dzamars, on 29 aprilie 2020 - 17:08, said:
Salut, Dupa ce am stresat cativa colegi de pe aici (multumesc Tyby, multumesc GCondruz18) si altii de pe forumul mono-marca, e timpu sa imi fac propriul jurnal de bord. Atelajul: FORD KUGA 2.5 ST-Line -2.0 TDCi 180 CP DPF MPS6 Intelligent AWD De ce FORD??? 1. Am avut familie 3 (Focus, Mondeo MK3, Mondeo MK4). Si, cu mici probleme inerente (greierasi in bord si sistemul de inchidere centralizata care merge pe baza de suturi iarna) nu am avut probleme majore cu vre-o una din ele. 2. Datorita modului de utilizare: am de carat dupa mine, din cand in cand, o remorca de 1.6 tone, am ales sa merg pe diesel si motoare mai mari. Motoare care sa poata trage dupa ele 1800-2000 Kg. Astfel incat sa nu uzez prematur ansamblul motor-cutie. Asta a limitat drastic optiunile la: Kuga, Mazda CX-5, VW Tiguan, Skoda Karoq, Toyota Rav4 si Subaru XV, parca. Pierzatori: - VW Tiguan nu mi-a placut: DELOC. Chestie de gusturi. - Toyota si Subaru: la fel. Iarasi, e chestie de gusturi. Pur si simplu nu ma atrag - Karoq era o alegere interesanta pana am inceput sa adaug optiuni pe ea, moment in care pretul s-a dus in copaci. Asta, combinat cu termenul de livrare de 6 luni (la momentul respectiv), a facut sa renunt la Karoq. Dar despre livrare, mai tarziu. Am ramas cu Kuga si CX-5, cu care am facut si drive-test. As fi ales CX-5u dar: 1. La dotari similare era mai scumpa cu 6000 Euro. Vroiam neaparat Adaptive Cruise Control si lane assist: disponibile de la Revolution Top in sus. 2. Avea ceva chestii misto: Scaune ventilate, HUD Display, area view 360 grade si faruri LED. Dar parca nu merita 6000 Euro. 3. La drive test, cu 2.2 diesel 184CP, ceva nu se lega. Parca nu aveam aceeasi stabilitate ca pe Kuga. Chestie subiectiva. 4. Lipsa modului "Sport" care se traduce in LAG de 1-2 secunde de la kick-down pana incepe efectiv sa accelereze. In final am ramas la Kuga. Dotari, pe langa cele de baza: Pachet ST-LINE (include Sistem de monitorizare a unghiului mort, Sistem de asistenta a mentinerii benzii de rulare, Pilot automat adaptiv, Sistem de prevenire a coliziunii (Active City Stop), Parbriz incalzit) Pachet X (include Faruri Bi Xenon + Haion hands free + Ice pack #15 + Geamuri spate fumurii ) Pachet Iarna (include scaune fata incalzite, parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita, spalator faruri, volan incalzit ) Carlig de remorcare retractabil electric Alarma cu senzori de perimetru si volum Sistem auxiliar de incalzire Tapiterie partial piele Rapton cu cusatura rosie include: - scaun sofer reglabil electric in 10 pozitii, cu suport lombar (electric) - scaun pasager reglabil manual in 6 pozitii cu suport lombar (manual) Roata de rezerva dimensiuni reduse rezerva de dimensiuni reduse Vopsea metalizata CHROME BLUE Ice pack #15: Radio CD SONY cu MP3,8" touchscreen, display central TFT, 9 difuzoare,comenzi audio pe volan, BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB, SYNC Gen 3 cu Sistem de asistenta in caz de urgenta (112), sistem de navigatie, camera video spate, DAB Din Martie 2019 Ford au modificat lista de optionale la Kuga. M-am trezit cu Haionul electric bagat intr-un pachet, si a trebuit sa il iau chiar daca nu il vroiam in mod deosebit. Un plus a fost "Sistemul auxiliar de incalzire", optiune introdusa recent. Din categoria as fi vrut dar nu avem, ca nu putem avea chiar imposibilul: - Faruri LED - au bagat pe noua generatie - Drive mode Selection: la fel - Bord complet digita: la fel - Scaune fata ventilate: poate pe Kuga 5, ca nici noua generatie nu vine cu asa ceva. ODO: 447km. Am avut 350 km de la dealer pana acasa sa ma obisnuiesc cu masina. Comparatia cu vechea masina nu isi are rostul deoarece: am trecut de la benzina aspirata la diesel, de la hatchback la SUV, de la tractiune fata la 4x4 si de la cutie manuala la Automata PowerShift. Nu stiu daca mai aveam ce schimba, deci toata baza in ce scriu pe aici. Livrare: Am dat comanda de masina la finalul lunii Septembrie 2019. Masina a ajuns la dealer la finalul lunii Ianuarie 2020 (a pierdut vaporu, etc). Am ridicat-o pe 27 Aprilie. 3 luni a asteptat sa rezolv niste probleme dupa care a venit pandemia - si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Concluzie: Pentru mine e alegerea corecta. Puteam sa iau altceva mai nou, mai bun, mai X? Posibil. Dar asta am luat acu. Poze facute dupa 437km. Masina e surprinzator de curata. Salut, Multi km, fara probleme. E versiunea fara facelift,nu? Asta cu facelift,are un bot bestial.... |
#3
Posted 29 April 2020 - 17:37
Quote Salut, Multi km, fara probleme. E versiunea fara facelift,nu? Asta cu facelift,are un bot bestial.... Multumesc! E varianta 2016-2019 MK2 - Facelift. Cea care tocmai s-a lansat e Kuga 3. Adica asta: Attached FilesEdited by dzamars, 29 April 2020 - 17:39. |
#4
Posted 29 April 2020 - 18:03
Sa o stapanesti sanatos!
Varianta ta e mai agresiva, ultimul model e mai domol, dar probabil la fel de reusit ca cel pe care il ai tu. |
#5
Posted 29 April 2020 - 19:55
#6
Posted 29 April 2020 - 21:08
Quote Varianta ta e mai agresiva, ultimul model e mai domol, dar probabil la fel de reusit ca cel pe care il ai tu. Multumesc de urari. Sincer imi place mai mult, ca aspect exterior, liniile acestea agresive comparativ cu noul Kuga. La interior, probabil as alege ceva mai putin eclectic:). Imi place interiorul la masina cumparata, si ma inteleg bine cu butoanele. Cel putin pana acum. Dar si noul Kuga arata intr-un fel anume la interior. La exterior: meh @geutz Vignale arata intradevar diferit. Masina de test drive era cu echipare Vignale, ca asa a venit. Dar, desi imi place grila aia si tapiteria alba care vine ca dotare optionala doar pe vignale, nu as fi dat 2000 euro in plus doar pt asta. Edited by dzamars, 29 April 2020 - 21:08. |
#7
Posted 29 April 2020 - 23:18
Eu am luat varianta de echipare Business, 2l diesel. La test drive am nimerit un ST Line. Ce tin minte ca mi-a placut fata de a mea: cusaturile rosii si volanul "tesit" in partea inferioara.
|
#8
Posted 30 April 2020 - 08:29
#9
Posted 30 April 2020 - 12:32
Azi au venit si covorasele din cauciuc tip tavita si protectia pentru portbagaj.
Halatu: 260 lei. Desi imi plac foarte mult covorasele de velur sunt si foarte greu de intretinut, mai ales iarna. Asa ca am luat decizia, ca si pe vechea masina, sa le schimb cu covorase de cauciuc. Care sunt mult mai usor de curatat. La portbagaj am luat tavita speciala deoarece la vechea masina, din cauza unor rosii care au iesit din punga lor si s-au facut bucati a trebuit sa spal de 2-3 ori protectia aia de pasla. Dupa prima spalare nu puteam sta in masina de miros. To do: camera si aspirator auto. Attached Files |
#10
Posted 30 April 2020 - 14:35
Frumoasa mașina și mulți km fara probleme! Mi se pare cel mai corect motor pentru kuga, 1.5 ecoboost mi se pare cam forțat pentru ea. Eu toamna-iarna folosesc covorașele de cauciuc și vara le pun cele de velur
|
|
#11
Posted 30 April 2020 - 16:49
Faina masina. Sa o folosesti cu placere si fara probleme!
Cat a fost pretul final? |
#12
Posted 30 April 2020 - 16:58
FlorinMihai, on 30 aprilie 2020 - 16:49, said:
Faina masina. Sa o folosesti cu placere si fara probleme! Cat a fost pretul final? Cu reduceri si Ford Rabla ( aveau un program similar cu Rabla clasica in care aduci un certificat de casare) 24760Euro + TVA. Pret de lista 34853+TVA (41475 Euro). YEAH RIGHT. Sunt curios daca Ford a vandut macar o masina Kuga la pretul de lista. |
#17
Posted 01 May 2020 - 00:43
dzamars, on 30 aprilie 2020 - 19:05, said:
Pe acolo. A fost o conjunctura de factori. Ford rabla, faptul ca modelul era pe final de productie si negocierile. Am intrebat la 4 dealeri si apoi am inceput sa negociez, sa vad ce mai pot scoate. Felicitari de achitie! Dupa ce ai avut ofertele de la cei 4 dealeri, cat ai reusit sa mai scazi din pret dupa ce ai negociat? |
#18
Posted 01 May 2020 - 06:40
Cam 500 deceuro si pachetul legislativ(trusa, triunghiuri, stingator)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users