Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pata galbena/maro S10+
Last Updated: Mar 03 2020 12:42, Started by
ITChief
, Feb 19 2020 10:46
·
0
#37
Posted 19 February 2020 - 19:36
Niste raspunsuri va rog?
Edited by ITChief, 19 February 2020 - 19:42. |
#38
Posted 19 February 2020 - 21:22
Eu am atasat doar factura si totul a fost ok.Nu cunosc nimic de acel certificat de garantie.
|
#39
Posted 19 February 2020 - 21:25
#40
Posted 20 February 2020 - 00:20
lawrence74, on 19 februarie 2020 - 21:22, said:
Eu am atasat doar factura si totul a fost ok.Nu cunosc nimic de acel certificat de garantie. |
#41
Posted 20 February 2020 - 00:38
#42
Posted 20 February 2020 - 06:42
#43
Posted 20 February 2020 - 07:39
Deci sa nu ii mai sun sa le spun ca am uitat sa scriu pe bilet ca e in garantie?
|
#44
Posted 20 February 2020 - 07:50
nu este niciun angajat esd pe aici, sau cel putin nu stiu eu, asa ca da le un telefon, explica le si vezi ce zic, asa stai linistit, nu crezi ca este ciudat sa hotaram noi daca sa suni sau nu?
|
#45
Posted 20 February 2020 - 07:57
Nu v am spus sa hotarati voi. Am cerut doar sfatul atat. O sa sun.
|
#46
Posted 20 February 2020 - 10:31
Totusi aveti idee de ce a aparut acea pata? E posibil sa nu fi fost displayul dd vina? E posibil sa recidiveze in timp iar?
|
|
#47
Posted 20 February 2020 - 17:47
Iti bati capul prea mult cu acest telefon, este doar un obiect. Ai garanție la el, mai mult ca sigur ai apasat pe el si nu ti-ai dat seama. Mie imi arata a forta aplicata in acea zona. Placa de baza e pe lateral si sus, nu are legătură cu ea acea pata.
Nu recidivează daca schimbă display, doar daca ai ghinion și are vreun defect. Eu raman la ideea ca i-ai făcut ceva fara sa iti dai seama. Nu te mai stresa atat cu un rahatel de telefon, alții se stresează ca nu au ce pune pe masa. |
#48
Posted 20 February 2020 - 18:56
Nu a fost nicio forta aplicata pe ecran doamne. Am fost destul de clar cand am spus ca am avut grija de telefon astfel incat sa nu pateasca nimic.
Si sincer nu imi pasa unde se afla toate. O singura componenta e de ajuns sa fie acolo, in cazul meu senzorul de amprenta care sa fi fost prea aproape de ecran sau sa fie prost realizat ecranul si e de ajuns. Dar scuza-ma, observ ca stii "mai mult ca sigur" ca a aparut ca am apasat eu.... raspuns clasic Altex...Sa nu mai zic ca tipu de la raion de la Altex mi-a spus ca este cel mai probabil burn in dupa ce s-a uitat un pic la el. Eu nu cred ca e o coincidenta ca pata a aparut tocmai la senzorul de amprenta... Cat despre cat tin la el? Proportional cu cati bani am dat pe el. |
#49
Posted 20 February 2020 - 19:06
Eu o zic din experienta, am avut pete pe ecran la un oled Huawei si tot asa ma bateam cu pumnul în piept ca nu am făcut nimic dar era din cauza mea, chiar daca au fost de treaba si l-au schimbat.
Ideea este ca nu trebuie sa îl tratezi ca pe un bibelou ca atunci parca se strica si mai rau. Cel mai bine e sa iei un telefon dupa bugetul real, nu sa fie un efort financiar prea mare si sa te stresezi zilnic ca poate il spargi. |
#50
Posted 20 February 2020 - 19:10
Eu nu cred ca o sa refuze telefonul in service sincer...
|
#51
Posted 20 February 2020 - 20:00
Hai ma lasa ma , cum sa faci burn in de la amprenta?
Burn in-ul se intampla cand ai o imagine statica prea mult pe ecran si se imprima cum ar veni. Ce ai tu nu e burn-in , si eu sustin ca e ceva de la tine. |
|
#52
Posted 20 February 2020 - 20:06
Poll77, on 20 februarie 2020 - 20:00, said:
Hai ma lasa ma , cum sa faci burn in de la amprenta? Burn in-ul se intampla cand ai o imagine statica prea mult pe ecran si se imprima cum ar veni. Ce ai tu nu e burn-in , si eu sustin ca e ceva de la tine. |
#53
Posted 20 February 2020 - 20:13
Mergi cu el la garantie, la service Samsung, ca in alta parte dai de tot felul de gica-contra. Cata vreme nu e spart, crapat, nu-ti spune nimeni nimic.
Dupa capul unora de pe aici, ar trebui sa cerem voie cand cumparam un telefon si sa ne invinovatim cand nu mai merge. |
#54
Posted 20 February 2020 - 20:17
In sfarsit o parere realista. L-am trimis deja la ESD in Bucuresti. A ajuns la ei azi dimineata insa nu am primit nimic inca legat de fisa de service. Mai astept si maine si daca nu prumesc nici maine o sa ii sun.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users