Pata galbena/maro S10+
Last Updated: Mar 03 2020 12:42, Started by
ITChief
, Feb 19 2020 10:46
·
0

#19
Posted 19 February 2020 - 11:33

#20
Posted 19 February 2020 - 11:34

Apelezi direct la ESD.Daca te duci la Altex iti dublezi timpul de asteptare.Iei legatura telefonic cu ESD,le explici problema,iar ei deschid fisa de service.A doua zi va veni curierul sa ridice telefonul.Sa ai datele salvate,iar telefonul sa fie in cutia originala,completa insotita de factura sau bon de achizitie.Cand ajunge la Esd vei primi un mesaj cu un cod de service prin care vei putea urmari stadiul reparatiei. Succes!!! LE:Am apelat si eu la ESD pentru schimbarea bateriei. Edited by lawrence74, 19 February 2020 - 11:36. |
#21
Posted 19 February 2020 - 11:37

Prin înlocuirea produsului ma refeream cu acelasi produs dar nou.cred ca ma duc direct la Altex sa vad ce zic Dar din păcate nu prea există politica asta la Samsung de a inlocui produsul cu totul...mai ales după 3 luni. Fii totusi hotărât si ferm in voce cand discuti cu ei... Poate cine stie. |
#22
Posted 19 February 2020 - 11:38

Nu inlocuieste nimic Altex.Il trimite la ESD.Negatie se primeste de la ESD daca e cazul pentru inlocuirea produsului.
|
#23
Posted 19 February 2020 - 11:39

Samsung a scos modele decente si a scos petarde gen Samsung S10 si Samsung S20.
|
#24
Posted 19 February 2020 - 11:39

Asta daca ESD.ul e in imposibilitatea de a repara produsul.Nu e cazul.
Edited by lawrence74, 19 February 2020 - 11:40. |
#25
Posted 19 February 2020 - 11:41

Daca tu crezi ca S10 este o petarda te inseli amarnic. Telefonul asta rupe in orice aplicatie iar camera este exceptionala. Displayul are culori vii si era perfect pana sa apara aceasta pata.
|
#26
Posted 19 February 2020 - 11:43

Repet:vrei telefonul reparat cat mai repede,suna la Esd.Vrei sa te mai plimbi cu el sau sa astepti mai mult,alta optiune.
E o problema la display,langa senzorul de amprenta:lovitura,ai apasat mai tare,.. |
#27
Posted 19 February 2020 - 11:45

Nu am apasat prea tare deloc. E primul meu telefon care este atat de scump si am avut o grija incredibila de el. Credeti-ma,la un telefon atat de scump am avut grija de el ca de ochii din cap. Incarcare doar intre 20 si 80%, si multe altele.
|
#28
Posted 19 February 2020 - 11:55

Ce vorbești? Am avut un S4 folosit 5 ani jumate,nu are niciun burn-in.. ![]()
Daca tu crezi ca S10 este o petarda te inseli amarnic. Telefonul asta rupe in orice aplicatie iar camera este exceptionala. Displayul are culori vii si era perfect pana sa apara aceasta pata. ![]() |
#29
Posted 19 February 2020 - 12:06

După 3 luni in niciun caz...daca era după o săptămână, două atunci da. Eu cred ca am scris destul de citet si clar: poate sa ceara ce vrea el. Poate sa ceara 2 telefoane in schimbul astuia stricat. Poate sa cearac despagubiri morale si materiale. Poate sa ceara luna de pe cer. Ce sanse are sa si primeasca.... asta e altceva. E mai clar acum. |
|
#30
Posted 19 February 2020 - 12:14

Quote Ce vorbești? Am avut un S4 folosit 5 ani jumate,nu are niciun burn-in.. Alta tehnologie de fabricatie decat ce e acum. S9 si S10 capata burn-in cam pana in 2 ani. Poate sa nu fie foarte vizibil - depinde de wallpaper dar exista. Am vazut 2 pana acum cu asa ceva. Ambele cu display-ul si bateria inlouite de ESD fara comentarii. Quote Sa apelez la service sau garantie? Ideea este ca imi vine mult mai usor sa il dau in garantie nefiind din Bucuresti. Sunt din Galati Eu am luat anul trecut un TV Samsung de la Altex - avea o problema la picioare - niste capacele sparte si dat cu scoci din fabrica ca sa stea. I-am contactat direct si mi-au dat alte picioare la el. A fost mai comod decat sa ma duc cu TV-ul inapoi la Altex. Tot ce tine de Samsung in garantie sau post-garanti ei rezolva. |
#31
Posted 19 February 2020 - 13:50

Ok il trimit la ESD. La ora 15 vine curierul sa il ia. De obicei cat dureaza aceste reparatii? Stiu ca perioada maxima de solutionare este 15 zile dar intreb de experientele voastre proprii...
|
#32
Posted 19 February 2020 - 13:56

Laurentiu isi poate spune, a trimis un note 9, undeva la 7-12 zile cred ca o sa dureze.
|
#34
Posted 19 February 2020 - 16:57

Initiatorului, esti ghinionist rau, vad ca esti la al doilea S10+ cu probleme la display. Eu zic sa renunti la modelul asta, ai ghinion la el. Incearca-ti norocul cu alt model.
|
|
#35
Posted 19 February 2020 - 17:56

L-am dat. A venit curierul acum 30 min si l-am trimis la ESD. Sper sa fie in aceeasi stare fizica la intoarcere dar bineinteles reparat. Presupun ca domnii de la ESD lucreaza si in weekend. Am trimis cutia cu toate accesoriile si bonul fiscal de la Altex plus un bilet cu defectul cum mi s-a spus la telefon sa fac. Am omis ceva? Mai trebuia ceva?
Initiatorului, esti ghinionist rau, vad ca esti la al doilea S10+ cu probleme la display. Eu zic sa renunti la modelul asta, ai ghinion la el. Incearca-ti norocul cu alt model. |
#36
Posted 19 February 2020 - 18:27

Inca ceva. Eu de la Altex nu am primit certificat de garantie ci doar acel bon pe care l-am bagat in colet iar la ei pe site scrie ca trebuie bagat si certificatul de garantie si mentionat pe o foaie de hartie ca produsul este inca in garantie. Eu nu am certificat de garantie si nici nu am scris pe bilet ca produsul este in garantie dar am atasat bonul pe care se vede clar data la care a fost achizitionat telefonul. Am gresit? Ar trebui sa-i sun sau ceva?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users