Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita achizitionat un Smart ForT...

De ce nu pleaca unii romani in ve...

declaratia 406 sau SAF-T

Control ISCTR/RAR - mici nelamuriri
 Dedolarizarea (2023+) șanse ...

CSS suprapunere, de ce nu merge p...

Ford transit mk7 2.2 diesel 2007

Cutu cu probleme la picioarele di...
 Sfat achizitionare placa video

Intelesul unei propozitii -sintaxa

Investitie cu posibil risc?

De ce oamenii sunt asa de agitați...
 Mercedes renunta la multe modele

Invertor Growatt MOD-10KTL3-XH ve...

Alegere SURSA build nou

Impozit pe actiuni 2023
 

Pata galbena/maro S10+

  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#55
Poll77

Poll77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 02.05.2016
O parere realista care te apara pe tine , de aceea e realista.
Am vazut cum arata un burn in si nu arata ca si problema ta.
Infine , sper sa ti se rezolve problema si pe data viitoare sa ai grija caci al meu de 8 luni nu are nimic.

#56
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

View PostPoll77, on 20 februarie 2020 - 20:33, said:

O parere realista care te apara pe tine , de aceea e realista.
Am vazut cum arata un burn in si nu arata ca si problema ta.
Infine , sper sa ti se rezolve problema si pe data viitoare sa ai grija caci al meu de 8 luni nu are nimic.

Sincer iti spun... Nu este ok sa ma acuzi pe baza unei presupuneri de ale tale. Cum adica o parere realista care ma apara pe mine? Sa ma apere de cine? De tine? Eu stiu mai bine decat toti din forumul asta ce am facut cu telefonul si ce nu. Nu este vina mea ca tu ai avut norocul sa nu patesti asa ceva. Nu toate loturile sunt la fel. Nu ai niciun drept sa ma acuzi ca nu am folosit telefonul cum trebuie. Macar adu argumente si dovezi care sa te sustina. Pana atunci raman la parerea ca eu nu am gresit cu nimic. Si eu am vazut cum arata un burn in stai linistit. Si o sa am la fel de multa grija de el cand o sa vina ca inainte. :)

#57
george75m

george75m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 15.04.2004

View PostPoll77, on 20 februarie 2020 - 20:33, said:

O parere realista care te apara pe tine , de aceea e realista.
Am vazut cum arata un burn in si nu arata ca si problema ta.
Infine , sper sa ti se rezolve problema si pe data viitoare sa ai grija caci al meu de 8 luni nu are nimic.
Lucrezi poate la magazinul de unde a cumparat si iti da bonus la cate produse respingi la garantie ?

Am avut la o tableta defectul prezentat de colegul si s-a dovedit a fi de la acumulator care incepuse sa se umfle si apasa pe ecran.

Edited by george75m, 20 February 2020 - 20:55.


#58
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,365
  • Înscris: 10.07.2014
De la AOD nu se face burn in. 😉

L-ai trimis in service,foarte bine.Asteapta sa vezi rezultatul.Orice discutie pe marginea acestui defect poate fi nerealista.



#59
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Ok. Eu am vazut multe povestiri cu burn in de la AOD dar in fine, voiam doar sa lamuresc faptul ca nu e vina mea ca a aparut o pata pe ecran.

#60
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,365
  • Înscris: 10.07.2014
Burn in faci de la o imagine statica intr-o perioada lunga de timp.AOD.ul isi schimba pozitia pe display.

#61
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Ok. Probabil displayul a fost defect din fabrica

#62
MihaiTS

MihaiTS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 22.09.2012
Fiecare intelege numai ce nu trebuie. Fiecare face ce vrea cu banii sai. Dar eu unul consider ca dupa ce ca viata e mult mai stresanta in timpurile noastre, un stres venit din cauza unui telefon chiar nu e necesar.

Ti-l rezolva pe service 100%. Esd e super service.

#63
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Ok scuza-ma daca am inteles gresit. Eu doar am vrut sa lamuresc faptul ca am avut grija de telefon si ca nu e vina mea pentru ce s-a intamplat. M-am cam agitat un pic =)

#64
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Cica a fost reparat. Azi l au dat la curier. Teoretic maine ar trebui sa vina. Sper...

#65
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Bai eu am o nelamurire. In mesajul primit de la ESD Service scrie ca au expediat produsul la ora 12, la pranz si mi-au dat si un AWB. Cand bag AWB-ul pe Fan Courier imi spune "AWB-ul a fost inregistrat de catre clientul expeditor". Deci pana la urma, a plecat de la ei sau nu? Ma iau dupa Fan sau dupa service?

#66
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,365
  • Înscris: 10.07.2014
A fost emis AWB.ul de ESD dar nu a fost preluat coletul de FanCourier.

#67
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Dar colet expediat nu inseamna trimis?

#68
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
E vreo sansa sa nu se fi actualizat statusul pe Fan Courier datorita programului sau orei tarzii la care a fost predat coletul? Am mai auzit de probleme de genu.. de asta zic. Plus ca de la ESD Service mi s-a spus ca coletul a fost expediat, si cand am sunat ieri la ei si am vorbit cu un operator mi-a spus o doamna ca a fost predat curierului. Acum nu stiu ce sa cred si de asta zic...

#69
birau1982

birau1982

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 07.01.2010
Fan Courier nu actualizează status-ul awb-ului, probabil cand te vor suna ca iti livrează se va actualiza si pe site-ul lor.

#70
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Deci e posibil sa vina azi? Sau cel mai probabil maine?

#71
birau1982

birau1982

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 07.01.2010
Din experiența mea cu ei, livrează foarte greu. Încearcă sa suni la ei in localitatea ta, daca poti sa iei legatura cu ei vor urgenta livrarea.

#72
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Ideea este ca eu cand am bagat telefonul in garantie si am chemat curierul, a venit la 5, la 6 a plecat din GL iar la 8 dimineata a doua zi a plecat pentru a fi livrat. Ajunsese la service la 10 dimineata a doua zi

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate