Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pata galbena/maro S10+
Last Updated: Mar 03 2020 12:42, Started by
ITChief
, Feb 19 2020 10:46
·
0
#1
Posted 19 February 2020 - 10:46
Acum o luna am observat pe displayul telefonului o pata galbena/maro pe locul senzorului de amprenta dar nu este de la acesta problema intrucat senzorul este patratic nu rotund. In ultima vreme am observat ca pata se extinde atat vertical cat si orizontal si a devenit enervanta si evidenta... Am 2 intrebari:
1. Care ar fi cauzele? 2. Telefonul a fost luat acum 3 luni si inca este in garantie la Altex. Pot cere inlocuirea produsului in loc de reparatie? Am citit ca s ar putea întâmpla si din cauza modulului de încărcare si imi este teama sa nu recidiveze pata si dupa inlocuirea displayului. Voi ce credeti? Attached Files |
#2
Posted 19 February 2020 - 10:53
In zona petei nu cumva e senzorul ala de amprenta? Asta doar asa ca o curiozitate.
Apeleaza la garantie. Edited by Ciubex, 19 February 2020 - 10:54. |
#3
Posted 19 February 2020 - 10:53
Te duci la ESD (Apaca) si in maxim o ora iti schimba display-ul. Posibil sa recidiveze si dupa, n-ai de unde sa stii. Ai grija de telefon ca sa "te bucuri" de garantie...
|
#4
Posted 19 February 2020 - 11:00
Du-te la Altex, mai întâi. Dacă cei de la Altex fac figuri (mă aştept la asta), atunci mergi la ESD şi, dacă poţi, obţii negaţie.
Doar cu negaţie poţi avea telefonul înlocuit. În garanţie, dacă Altex acceptă (că tot la ESD îl trimit şi ei), poţi avea numai ecranul înlocuit. |
#5
Posted 19 February 2020 - 11:02
Lesbianu, on 19 februarie 2020 - 10:53, said:
Te duci la ESD (Apaca) si in maxim o ora iti schimba display-ul. Posibil sa recidiveze si dupa, n-ai de unde sa stii. Ai grija de telefon ca sa "te bucuri" de garantie... Ciubex, on 19 februarie 2020 - 10:53, said:
In zona petei nu cumva e senzorul ala de amprenta? Asta doar asa ca o curiozitate. Apeleaza la garantie. PSC, on 19 februarie 2020 - 11:00, said:
Du-te la Altex, mai ĂźntĂąi. Dacă cei de la Altex fac figuri (mă aștept la asta), atunci mergi la ESD și, dacă poți, obții negație. Doar cu negație poți avea telefonul Ăźnlocuit. Ăn garanție, dacă Altex acceptă (că tot la ESD Ăźl trimit și ei), poți avea numai ecranul Ăźnlocuit. |
#6
Posted 19 February 2020 - 11:03
Poti sa iei legatura direct cu cei de la ESD si il trimiti prin curier (cost transport suportat de catre ei).
|
#7
Posted 19 February 2020 - 11:04
Poate fi de la faptul ca s-a afisat mereu acolo aceleasi chestii, de la senzorul de amprenta. Desi e ultra-sonic, tot exista semnalizare,
|
#8
Posted 19 February 2020 - 11:04
Lesbianu, on 19 februarie 2020 - 11:03, said:
Poti sa iei legatura direct cu cei de la ESD si il trimiti prin curier (cost transport suportat de catre ei). Edited by ITChief, 19 February 2020 - 11:04. |
#9
Posted 19 February 2020 - 11:05
Poti sa ceri inlocuirea produslui, bineinteles, ca doar nu te opreste nimeni sa ceri ce vrei tu.
Daca il si inlocuiesc.... asta e altceva Probabil ca NU. Deci, garantie. |
#10
Posted 19 February 2020 - 11:10
Cand schimba displayul schimba si bateria si rama la modelele astea.
Eu zic sa apelezi la service. Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate - in special sus la bara de notificari. Si ptr aia se schimba displayul impreuna cu cele mentionate. Stiu persoane care cu 2 luni inainte sa iasa din garantie l-au dat la schimbat . Service-ul ESD Samsung e super ok. |
|
#11
Posted 19 February 2020 - 11:11
eiffel, on 19 februarie 2020 - 11:10, said:
Cand schimba displayul schimba si bateria si rama la modelele astea. Eu zic sa apelezi la service. Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate - in special sus la bara de notificari. Si ptr aia se schimba displayul impreuna cu cele mentionate. Stiu persoane care cu 2 luni inainte sa iasa din garantie l-au dat la schimbat . Service-ul ESD Samsung e super ok. |
#12
Posted 19 February 2020 - 11:15
Altex tot la ESD o sa il trimita. Daca iei legatura direct, cu service-ul poate scurtezi perioada "de stat fara telefon"...
|
#13
Posted 19 February 2020 - 11:16
#14
Posted 19 February 2020 - 11:17
Nu mai cita mesajul anterior!
Cum sa platesti daca telefonul este in garantie? |
#15
Posted 19 February 2020 - 11:19
ESD este service oficial Samsung.
Probabil Altex il trimite tot acolo Oricum, fiind oficial, reparatia este gratis, transportul este gratis, pastrezi garantia pe mai departe. Bineinteles, poti sa intrebi inainte tot ce vrei tu, la Altex si/sau ESD, in persoana sau la telefon. |
|
#16
Posted 19 February 2020 - 11:24
Pentru probleme la ecran nu se dă negare de service (desi ar trebui până in 6 luni sa se schimbe produsul cu altul nou)
Vorba aia,tel de 3 luni, platit o căciulă de bani ca sa-l surubarească ei?? Negare se da daca e placa de baza,da ...se înlocuiește tel în acest caz . trollerul_de_serviciu, on 19 februarie 2020 - 11:05, said:
Poti sa ceri inlocuirea produslui eiffel, on 19 februarie 2020 - 11:10, said:
Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate Încă e funcțional tel,l-am băgat în sertar astă primăvară când am trecut la S10e. |
#17
Posted 19 February 2020 - 11:32
Prin înlocuirea produsului ma refeream cu acelasi produs dar nou. Adica daca bag S10+ in garantie ma gandeam sa primesc unul nou in loc de reparatie ca am dat destui bani pe el si am pretentia ca la atatia bani sa fie impecabil. In fine cred ca ma duc direct la Altex sa vad ce zic mai intai. Si dupa ii sun si pe cei de la ESD sa vad ce zic
Edited by ITChief, 19 February 2020 - 11:33. |
#18
Posted 19 February 2020 - 11:32
Pata este de la caldura emanata de procesor .Nu e izolat bine. Eu am patit si a recidivat. Daca te joci mult pe telefon se incinge procesorul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users