Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Pata galbena/maro S10+

  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#1
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Acum o luna am observat pe displayul telefonului o pata galbena/maro pe locul senzorului de amprenta dar nu este de la acesta problema intrucat senzorul este patratic nu rotund. In ultima vreme am observat ca pata se extinde atat vertical cat si orizontal si a devenit enervanta si evidenta... Am 2 intrebari:
1. Care ar fi cauzele?
2. Telefonul a fost luat acum 3 luni si inca este in garantie la Altex. Pot cere inlocuirea produsului in loc de reparatie? Am citit ca s ar putea întâmpla si din cauza modulului de încărcare si imi este teama sa nu recidiveze pata si dupa inlocuirea displayului.

Voi ce credeti?

Attached Files



#2
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
In zona petei nu cumva e senzorul ala de amprenta? Asta doar asa ca o curiozitate.
Apeleaza la garantie.

Edited by Ciubex, 19 February 2020 - 10:54.


#3
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Te duci la ESD (Apaca) si in maxim o ora iti schimba display-ul. Posibil sa recidiveze si dupa, n-ai de unde sa stii. Ai grija de telefon ca sa "te bucuri" de garantie...

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Du-te la Altex, mai întâi. Dacă cei de la Altex fac figuri (mă aştept la asta), atunci mergi la ESD şi, dacă poţi, obţii negaţie.
Doar cu negaţie poţi avea telefonul înlocuit. În garanţie, dacă Altex acceptă (că tot la ESD îl trimit şi ei), poţi avea numai ecranul înlocuit.

#5
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

 Lesbianu, on 19 februarie 2020 - 10:53, said:

Te duci la ESD (Apaca) si in maxim o ora iti schimba display-ul. Posibil sa recidiveze si dupa, n-ai de unde sa stii. Ai grija de telefon ca sa "te bucuri" de garantie...
Sunt din Galati nu din Bucuresti din pacate.

 Ciubex, on 19 februarie 2020 - 10:53, said:

In zona petei nu cumva e senzorul ala de amprenta? Asta doar asa ca o curiozitate.
Apeleaza la garantie.
Este dar senzorul este patratic si nu cred ca are legatura cu el

 PSC, on 19 februarie 2020 - 11:00, said:

Du-te la Altex, mai ĂźntĂąi. Dacă cei de la Altex fac figuri (mă aștept la asta), atunci mergi la ESD și, dacă poți, obții negație.
Doar cu negație poți avea telefonul Ăźnlocuit. În garanție, dacă Altex acceptă (că tot la ESD Ăźl trimit și ei), poți avea numai ecranul Ăźnlocuit.
De ce ar face figuri atata timp cat telefonul este in stare impecabila folosit cu husa si folie. Daca fac figuri ma duc direct la OPC.

#6
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Poti sa iei legatura direct cu cei de la ESD si il trimiti prin curier (cost transport suportat de catre ei).

#7
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,974
  • Înscris: 18.09.2008
Poate fi de la faptul ca s-a afisat mereu acolo aceleasi chestii, de la senzorul de amprenta. Desi e ultra-sonic, tot exista semnalizare,

#8
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

 Lesbianu, on 19 februarie 2020 - 11:03, said:

Poti sa iei legatura direct cu cei de la ESD si il trimiti prin curier (cost transport suportat de catre ei).
Si asta ar fi mai bine decat sa merg la Altex? Ma gandeam sa merg mai intai la ei in vreo 2 3 ore sa vad ce zic.

Edited by ITChief, 19 February 2020 - 11:04.


#9
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Poti sa ceri inlocuirea produslui, bineinteles, ca doar nu te opreste nimeni sa ceri ce vrei tu.
Daca il si inlocuiesc.... asta e altceva ;)
Probabil ca NU.
Deci, garantie.

#10
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,564
  • Înscris: 15.06.2004
Cand schimba displayul schimba si bateria si rama la modelele astea.

Eu zic sa apelezi la service.

Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate - in special sus la bara de notificari. Si ptr aia se schimba displayul impreuna cu cele mentionate. Stiu persoane care cu 2 luni inainte sa iasa din garantie l-au dat la schimbat .

Service-ul ESD Samsung e super ok.

#11
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

 eiffel, on 19 februarie 2020 - 11:10, said:

Cand schimba displayul schimba si bateria si rama la modelele astea.

Eu zic sa apelezi la service.

Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate - in special sus la bara de notificari. Si ptr aia se schimba displayul impreuna cu cele mentionate. Stiu persoane care cu 2 luni inainte sa iasa din garantie l-au dat la schimbat .

Service-ul ESD Samsung e super ok.
Sa apelez la service sau garantie? Ideea este ca imi vine mult mai usor sa il dau in garantie nefiind din Bucuresti. Sunt din Galati

#12
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Altex tot la ESD o sa il trimita. Daca iei legatura direct, cu service-ul poate scurtezi perioada "de stat fara telefon"...

#13
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

 Lesbianu, on 19 februarie 2020 - 11:15, said:

Altex tot la ESD o sa il trimita. Daca iei legatura direct, cu service-ul poate scurtezi perioada "de stat fara telefon"...
Pai si asta nu inseamna sa platesc reparatia?

#14
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Nu mai cita mesajul anterior!

Cum sa platesti daca telefonul este in garantie? :facepalm:

#15
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
ESD este service oficial Samsung.
Probabil Altex il trimite tot acolo
Oricum, fiind oficial, reparatia este gratis, transportul este gratis, pastrezi garantia pe mai departe.
Bineinteles, poti sa intrebi inainte tot ce vrei tu, la Altex si/sau ESD, in persoana sau la telefon.

#16
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Pentru probleme la ecran nu se dă negare de service (desi ar trebui până in 6 luni sa se schimbe produsul cu altul nou)
Vorba aia,tel de 3 luni, platit o căciulă de bani ca sa-l surubarească ei??
Negare se da daca e placa de baza,da ...se înlocuiește tel în acest caz .

 trollerul_de_serviciu, on 19 februarie 2020 - 11:05, said:

Poti sa ceri inlocuirea produslui
După 3 luni in niciun caz...daca era după o săptămână, două atunci da.

 eiffel, on 19 februarie 2020 - 11:10, said:

Oricum, sa te astepti sa apar si burn-in cam intrun an jumate
Ce vorbești? Am avut un S4 folosit 5 ani jumate,nu are niciun burn-in..
Încă e funcțional tel,l-am băgat în sertar astă primăvară când am trecut la S10e.

#17
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Prin înlocuirea produsului ma refeream cu acelasi produs dar nou. Adica daca bag S10+ in garantie ma gandeam sa primesc unul nou in loc de reparatie ca am dat destui bani pe el si am pretentia ca la atatia bani sa fie impecabil. In fine cred ca ma duc direct la Altex sa vad ce zic mai intai. Si dupa ii sun si pe cei de la ESD sa vad ce zic

Edited by ITChief, 19 February 2020 - 11:33.


#18
melcmiop

melcmiop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 29.08.2006
Pata este de la caldura emanata de procesor .Nu e izolat bine. Eu am patit si a recidivat. Daca te joci mult pe telefon se incinge procesorul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate