Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Televizor Philips 43PUS7303 + CAM din seria 5003

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
DramuletZ

DramuletZ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 30.03.2006

View Postalexis27, on 26 noiembrie 2019 - 00:12, said:

Aceeași problemă și pe un smart de la Horizon. În plus, daca incerci sa faci o sortare a canalelor ti-o ia razna TV-ul la următoarea pornire. Practic cred ca problema cu CI-urile de la Orange e cam pe toate televizoarele cu modul Vestel.
Acelasi card, intr-un Samsung, merge perfect. Singura solutie pe care am avut-o a fost sa înlocuiesc CI-ul cu un receptor de la ei. Am pus receptorul prin HDMI, editat lista surselor din setările TV-ului sa contina doar HDMI 1, setat receptorul pe rezolutie 720p (se vede mult mai bine decat pe 1080i) si asta a fost.
Imaginea de pe receptoarele alea e mult mai proasta decat cea pe care o obtii cu CI pus in televizor (opinie personala), dar macar asa rezolvi problema.
Eu inainte sa deschid TV-ul scot cartela din TV si apoi ii dau drumu, dupa bag inapoi cartela. Asta e rezolvarea mea provizorie.

Edited by DramuletZ, 02 December 2019 - 12:09.


#20
Urmelinho

Urmelinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 398
  • Înscris: 26.12.2007
Update 10-12-2019:

I-am tot întrebat despre rezoluția pe care mi-o dau pentru problema mea pe cei de la Philips și tot spun că pun tichet la service și o să mă caute cineva de la service, dar nu m-au căutat nimeni.

Update 17-12-2019:
Văd că a venit un update. Nu apare nimic de probleme cu CAM CI+ fix, dar poate include și asta. Revin cu informații.

#21
Urmelinho

Urmelinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 398
  • Înscris: 26.12.2007
Se pare că rezolvarea problemei din partea Philips nu e o prioritate. Tot răspund că pun ticket la service şi atât. Nimic în care să dea o rezoluţie negru pe alb.

#22
DramuletZ

DramuletZ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 30.03.2006
acelasi lucru si la mine

#23
Deyutzu_AR

Deyutzu_AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 21.03.2012
Și eu am seria 7 de la Philips și card Ci+ pe Orange prin cablu și zboară efectiv , nici o problema, decodează tot , EPG etc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate