Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Atentie ! O noua escrocherie Telekom

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
24 replies to this topic

#1
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019
O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da.

A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania.

#2
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,502
  • Înscris: 22.12.2015
Am si eu o ruda care a patit aceasi schema la Vodafone Romania, deci nu e o tactica specifica Telekom.

#3
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postmirabcd, on 21 octombrie 2019 - 16:15, said:

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da.

A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania.

Cunosc un caz similar cu doi batrani in care doamna a fost plecata de acasa un timp iar sotul cam betziv a fost sunat de cei de la Telekom si a raspuns DA la toate intrebarile, neintelegand nici una dintre ele. Tot asa.. s-a prelungit contractul.. cand a venit doamna acasa si-a pus mainile in cap la prima factura.

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Buna dimineata, soare !

Este o practica la care apeleaza toate companiile de telefonie mobila.
Desigur, ti se prezinta in detaliu noile conditii contractuale si primesti raspuns la toate intrebarile posibile si imposibile.
Daca iti convin noile conditii spui - DA
Daca nu prea te coafeaza noua oferta, spui - NU

#5
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019
Eu nu am mai auzit de asa ceva pana acum. Chiar asa se joaca la limita legii ?
Inseamna ca disperarea este imensa si ca se apropie de faliment... La ce pierderi are imi vine greu sa cred ca Telekom mai rezista 2 ani.

#6
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 14.03.2013

View Postmirabcd, on 21 octombrie 2019 - 16:15, said:

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da.

A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania.
Pai cand a semnat nu a citit ce semneaza? Nu stiu cum e la Telekom (tind sa cred ca este similar) dar, cand am prelungit ceva la Orange intotdeauna apareau serviciile prelungite in tabel, frumos, detaliat scris ca la gradinita ca nu cumva sa nu intelegi. Mai ales ca a semnat in magazin, putea citi hartiile inainte de a semna.
Totusi, unde este excrocheria? Ca nu a citit clientul ce semneaza?

Apropo, la Orange, cand am cerut vreo oferta de prelungire sau au sunat ei pentru vreo oferta, indiferent ce acceptam ei imi trimiteau un email in care aveam butoane de accept/refuz oferta, nimic nu se facea doar telefonic. Si asta de cativa ani este asa.

Edited by jm2010, 21 October 2019 - 16:34.


#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Cum adica nu ai auzit ?

Eu am numar Vodafone inca de pe vremea cand se numea Connex
Aproape toate contractele le-am reinnoit verbal in urma apelului telefonic primit de la ei deci ...

Edited by Naijax, 21 October 2019 - 16:44.


#8
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
1. Are nevoie de minute nelimitat ?
2. Eu nu am facut niciodata prelungire, daca nu am luat ceva in plus. Treceaua 1-2 ani initiali... ma sunau... lasa ca nu prelungim nimic.
3. Avea de gind sa renunte la serviciile lor FIXE in urmatorii 2 ani ?
4. Nu a citit ce a semnat ?! ;)

#9
ClaudiuB10

ClaudiuB10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 04.09.2019

View Postmirabcd, on 21 octombrie 2019 - 16:15, said:

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da.

A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania.


Legal pot sa rezilieze.

Potrivit punctului j) din Anexa Legii 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesioniști și consumatori, sunt considerate a fi abuzive clauzele/prevederile din contractele încheiate cu operatorii de telefonie mobilă care „restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunța sau de a rezilia unilateral contractul […] când profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul denunțării unilaterale”.

#10
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
La 80% dintre clientii TELEKOM daca le spui ca le oferi un telefon gratis, inclus in abonament, obtii un DA hotarat pentru prelungirea contractului indiferent de pret.

Daca n-au trecut cele 14 zile, se poate rezilia numai ca copiii pensionarilor afla tarziu de modificarile de contract.

Edited by Kres, 21 October 2019 - 16:35.


#11
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Nu doar clientii TELEKOM dar cam ... toti
Analfabetismul functional face ravagii in Romania
Sunt sigur ca s-au explicat noile conditii contractuale iar convorbirea a fost inregistrata
Ca nu s-a inteles ... e alta discutie

Edited by Naijax, 21 October 2019 - 16:37.


#12
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019

View PostKres, on 21 octombrie 2019 - 16:34, said:

La 80% dintre clientii TELEKOM daca le spui ca le oferi un telefon gratis, inclus in abonament, obtii un DA hotarat pentru prelungirea contractului indiferent de pret.

Daca n-au trecut cele 14 zile, se poate rezilia numai ca copiii pensionarilor afla tarziu de modificarile de contract.

Nu se mai poate face nimic acum, doar sa depuna plangere penala pentru inselaciune impotriva angajatului Telekom dar este complicat.
Eu ma intreb insa, la ei acasa in Germania la fel fac ?

Acolo oare exista alt gen de legi ?

#13
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,222
  • Înscris: 28.04.2003
magarii dinastea i-au facut si lu' maica-mea.
femeia avea cartela reincarcabila, pe care o incarca cand avea nevoie si se ducea creditul, si ca nu stia sa incarce online, se ducea mereu in magazinul fizic sa incarce de acolo.
Pana cand intr-o zi mizerabilii aia i-au zis ca nu se mai fac incarcari si ca trebuie sa treaca la abonament, ca nu mai are ce face si ca ii da in aceeasi bani aceleasi minute & stuff. Femeia s-a speriat ca ramane fara credit si a pus botul. Dar, mai astept putin si cred ca o sa portez la Digi tot familionul, vreo 5-6 capete furajate ca astia s-au magarit de tot.

#14
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 22.04.2014
Cand semnezi ceva ca Primaru' .... asta patesti. Aviz amatorilor.

Iar consimtamant verbal "nu exista", cand vine vorba de contracte....

#15
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,403
  • Înscris: 08.02.2011
Unele oferte de pret la telefonia mobila sunt conditionate si de prezenta serviciilor fixe, Daca nu ai servicii fixe e la alt pret. Sigur nu e si cazul de fata ?

#16
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Ba exista
Se numeste - contract la distanta - si se poate incheia telefonic
In cazul asta s-a semnat si hartia fizica deci ... discutam discutii

#17
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,222
  • Înscris: 28.04.2003
cand te minte in fata ca nu se mai fac incarcari la cartela ce mai zici?

#18
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Cum adica ce fac ?
Caut alt furnizor de servicii
Asta-i tot

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate