![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Atentie ! O noua escrocherie Telekom
Last Updated: Oct 21 2019 17:37, Started by
mirabcd
, Oct 21 2019 16:15
·
0

#1
Posted 21 October 2019 - 16:15

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da.
A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania. |
#2
Posted 21 October 2019 - 16:22

Am si eu o ruda care a patit aceasi schema la Vodafone Romania, deci nu e o tactica specifica Telekom.
|
#3
Posted 21 October 2019 - 16:26

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da. A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania. Cunosc un caz similar cu doi batrani in care doamna a fost plecata de acasa un timp iar sotul cam betziv a fost sunat de cei de la Telekom si a raspuns DA la toate intrebarile, neintelegand nici una dintre ele. Tot asa.. s-a prelungit contractul.. cand a venit doamna acasa si-a pus mainile in cap la prima factura. |
#4
Posted 21 October 2019 - 16:27

Buna dimineata, soare !
Este o practica la care apeleaza toate companiile de telefonie mobila. Desigur, ti se prezinta in detaliu noile conditii contractuale si primesti raspuns la toate intrebarile posibile si imposibile. Daca iti convin noile conditii spui - DA Daca nu prea te coafeaza noua oferta, spui - NU |
#5
Posted 21 October 2019 - 16:27

Eu nu am mai auzit de asa ceva pana acum. Chiar asa se joaca la limita legii ?
Inseamna ca disperarea este imensa si ca se apropie de faliment... La ce pierderi are imi vine greu sa cred ca Telekom mai rezista 2 ani. |
#6
Posted 21 October 2019 - 16:31

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da. A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania. Totusi, unde este excrocheria? Ca nu a citit clientul ce semneaza? Apropo, la Orange, cand am cerut vreo oferta de prelungire sau au sunat ei pentru vreo oferta, indiferent ce acceptam ei imi trimiteau un email in care aveam butoane de accept/refuz oferta, nimic nu se facea doar telefonic. Si asta de cativa ani este asa. Edited by jm2010, 21 October 2019 - 16:34. |
#7
Posted 21 October 2019 - 16:31

Cum adica nu ai auzit ?
Eu am numar Vodafone inca de pe vremea cand se numea Connex Aproape toate contractele le-am reinnoit verbal in urma apelului telefonic primit de la ei deci ... Edited by Naijax, 21 October 2019 - 16:44. |
#8
Posted 21 October 2019 - 16:32

1. Are nevoie de minute nelimitat ?
2. Eu nu am facut niciodata prelungire, daca nu am luat ceva in plus. Treceaua 1-2 ani initiali... ma sunau... lasa ca nu prelungim nimic. 3. Avea de gind sa renunte la serviciile lor FIXE in urmatorii 2 ani ? 4. Nu a citit ce a semnat ?! ![]() |
#9
Posted 21 October 2019 - 16:33

O ruda care detine abonament de telefon fix, TV si internet fix a fost sunata cu privire la prelungirea abonamentului de telefonie mobil. Au spus ca primeste minute nelimitat (acum are oferta veche de pe vremea Cosmote) pentru aceiasi suma, a spus da. A semnat la magazin un contract si acel contract include si prelungirea serviciilor fixe cu 2 ani. Acum nu mai are ce sa faca legal dar vreau doar sa spun care este strategia de dezvoltare a Telekom in Romania. Legal pot sa rezilieze. Potrivit punctului j) din Anexa Legii 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesioniști și consumatori, sunt considerate a fi abuzive clauzele/prevederile din contractele încheiate cu operatorii de telefonie mobilă care „restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunța sau de a rezilia unilateral contractul […] când profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul denunțării unilaterale”. |
#10
Posted 21 October 2019 - 16:34

La 80% dintre clientii TELEKOM daca le spui ca le oferi un telefon gratis, inclus in abonament, obtii un DA hotarat pentru prelungirea contractului indiferent de pret.
Daca n-au trecut cele 14 zile, se poate rezilia numai ca copiii pensionarilor afla tarziu de modificarile de contract. Edited by Kres, 21 October 2019 - 16:35. |
#11
Posted 21 October 2019 - 16:37

Nu doar clientii TELEKOM dar cam ... toti
Analfabetismul functional face ravagii in Romania Sunt sigur ca s-au explicat noile conditii contractuale iar convorbirea a fost inregistrata Ca nu s-a inteles ... e alta discutie Edited by Naijax, 21 October 2019 - 16:37. |
|
#12
Posted 21 October 2019 - 16:44

La 80% dintre clientii TELEKOM daca le spui ca le oferi un telefon gratis, inclus in abonament, obtii un DA hotarat pentru prelungirea contractului indiferent de pret. Daca n-au trecut cele 14 zile, se poate rezilia numai ca copiii pensionarilor afla tarziu de modificarile de contract. Nu se mai poate face nimic acum, doar sa depuna plangere penala pentru inselaciune impotriva angajatului Telekom dar este complicat. Eu ma intreb insa, la ei acasa in Germania la fel fac ? Acolo oare exista alt gen de legi ? |
#13
Posted 21 October 2019 - 16:44

magarii dinastea i-au facut si lu' maica-mea.
femeia avea cartela reincarcabila, pe care o incarca cand avea nevoie si se ducea creditul, si ca nu stia sa incarce online, se ducea mereu in magazinul fizic sa incarce de acolo. Pana cand intr-o zi mizerabilii aia i-au zis ca nu se mai fac incarcari si ca trebuie sa treaca la abonament, ca nu mai are ce face si ca ii da in aceeasi bani aceleasi minute & stuff. Femeia s-a speriat ca ramane fara credit si a pus botul. Dar, mai astept putin si cred ca o sa portez la Digi tot familionul, vreo 5-6 capete furajate ca astia s-au magarit de tot. |
#14
Posted 21 October 2019 - 16:45

Cand semnezi ceva ca Primaru' .... asta patesti. Aviz amatorilor.
Iar consimtamant verbal "nu exista", cand vine vorba de contracte.... |
#15
Posted 21 October 2019 - 16:50

Unele oferte de pret la telefonia mobila sunt conditionate si de prezenta serviciilor fixe, Daca nu ai servicii fixe e la alt pret. Sigur nu e si cazul de fata ?
|
#16
Posted 21 October 2019 - 16:52

Ba exista
Se numeste - contract la distanta - si se poate incheia telefonic In cazul asta s-a semnat si hartia fizica deci ... discutam discutii |
#17
Posted 21 October 2019 - 16:53

cand te minte in fata ca nu se mai fac incarcari la cartela ce mai zici?
|
|
#18
Posted 21 October 2019 - 16:54

Cum adica ce fac ?
Caut alt furnizor de servicii Asta-i tot |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users