Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Recomandare service montare GPL

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#109
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Pe masina veche (Chevrolet Spark 1.0), dupa montaj, unul din tehnicieni a mers cu mine sa vada cum se comporta instalatia (care sunt paramertrii), chiar daca erau copy-paste de pe partea de benzina. Apoi, la fiecare revizie, eram intrebat cum se comporta, daca simt ca ramane fara putere, daca are consum prea mare, etc (chiar daca vedeau si pe diagnoza). Imi ziceau ca, daca vreau o modificare de parametrii (putere mai multa sau consum mai mic) sa le zic la revizii, nu neaparat sa fac drum special pentru asta.

Pe Logan (care are instalatia din fabrica), sunt intrebat la fel (cum se comporta, etc), dar nu mi-au zis niciodata de modificari personalizati de parametrii (putere sau consum). Ma gandesc ca softul masinii difera destul de mult cat sa se ajusteze in functie de cum conduc.

#110
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,415
  • Înscris: 08.04.2020
Din moment ce noi le conducem, trebuie sa apelam la cei la care le putem personaliza, altfel vom fi vejnic nemultumiti, personalizarea parametrilor si hartilor de injectie nu e o problema, daca sunt senzori defecti merge mul mai rau, dar cu gaz trece la ITP si cu senzori defecti, din moment ce trece testul de gaze e ok.

Eu am personalizat-o sa pornesc direct cu gaz si iarna, desi asta presupune sa stai cateva minute la pornirea la rece, daca il turezi ingheata gazul, as fi putut pune o Baterie LTO sa fac preincalzire electrica, iau inca in calcul si optiunea asta.

#111
Alsario

Alsario

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 24.10.2013

View Poststdalionutpwr, on 07 februarie 2022 - 13:01, said:

Eu am personalizat-o sa pornesc direct cu gaz si iarna, desi asta presupune sa stai cateva minute la pornirea la rece, daca il turezi ingheata gazul, as fi putut pune o Baterie LTO sa fac preincalzire electrica, iau inca in calcul si optiunea asta.
Ai scos la pensie injectoarele pe benzina... in vreun an le pui si cruce! Posted Image

#112
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Inainte de a muri injectoarele pe benzina isi va da duhul sistemul de alimentare cu GPL. Prima data vaporizatorul, apoi injectoarele pe GPL. Sau vitavercea. Cum i-o fi norocul.

Edited by dacis2, 16 February 2022 - 08:09.


#113
Eugen1968

Eugen1968

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 27.04.2004
Salut,
avand in vedere cresterea exagerata pretului carburantului, respectiv benzina, ma gandesc din ce in ce mai mult la montarea unei instalatii GPL.
Posed un Ford Focus 2 din 2007, 150.000km rulaj, 1600cmc, 16V.
Mi s-a recomandat BRC Secvent 32 si as vrea sa o motez in Pitesti la LPG Auto Green Expert...
Ce parere aveti despre instalatie si despre service?...

O alta problema: tot citesc pe mai multe forumuri despre problemele aparute de utilizarea GPL-ului care deja ma fac sa anulez rezervarea facuta la service pentru montaj.
Am citit un alt topic ca motoarele 1600cmc 16v sunt mai slabe calitativ ce conduce la uzura prematura a supapelor....
As dori o parere daca se poate.
Multumesc,

#114
mjustin

mjustin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 16.05.2007

View PostEugen1968, on 20 mai 2022 - 18:31, said:

Salut,
avand in vedere cresterea exagerata pretului carburantului, respectiv benzina, ma gandesc din ce in ce mai mult la montarea unei instalatii GPL.
Posed un Ford Focus 2 din 2007, 150.000km rulaj, 1600cmc, 16V.
Mi s-a recomandat BRC Secvent 32 si as vrea sa o motez in Pitesti la LPG Auto Green Expert...
Ce parere aveti despre instalatie si despre service?...

O alta problema: tot citesc pe mai multe forumuri despre problemele aparute de utilizarea GPL-ului care deja ma fac sa anulez rezervarea facuta la service pentru montaj.
Am citit un alt topic ca motoarele 1600cmc 16v sunt mai slabe calitativ ce conduce la uzura prematura a supapelor....
As dori o parere daca se poate.
Multumesc,
Salutare, ai rezolvat ceva?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate