Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cât costă o parașută?
Last Updated: Mar 12 2019 01:17, Started by
SEPTEMBER9
, Feb 22 2019 17:19
·
0
#20
Posted 22 February 2019 - 17:35
#21
Posted 22 February 2019 - 17:40
Ion_de_la_Raion, on 22 februarie 2019 - 17:33, said:
In primul rand, avionul in care a murit Sala nu era de linie, era mic si erau doar el si pilotul. Cine-i Sala asta ca nu am auzit de el ? In fine ... Când un avion este în picaj presiunea aerului se modifică rapid. Dacă esti suficient de imbecil incat sa sari in acest moment, vei muri în cca 5 secunde. Nu conteaza cat de mic sau mare este avionul |
#22
Posted 22 February 2019 - 17:41
r_murphy, on 22 februarie 2019 - 17:35, said:
in anumite conditii, ar fi utile, dar nu ar ma zbura nimeni cu acea companie care si-ar dota avioanele cu parasute, mai ales puse la vedere .. Îmi pare cunoscută povestea, cred că chiar sa întâmplat treaba asta cu o companie aeriană care a dotat avioanele cu parașute. |
#23
Posted 22 February 2019 - 17:41
alx42, on 22 februarie 2019 - 17:31, said:
avioanele de linie au viteze mult prea mari ca sa poti sari cu parasuta din ele, mai ales cand se prabusesc |
#24
Posted 22 February 2019 - 17:41
Daca erau doar doi oameni, erau necesare doar doua parasute.
|
#25
Posted 22 February 2019 - 17:42
Pai nu trebuie cate o parașuta pentru fiecare, doar o parașuta pentru tot avionul.
|
#26
Posted 22 February 2019 - 17:42
#27
Posted 22 February 2019 - 17:43
Secretul este sa sari cand avionul ajunge la 5-10 metri de sol,adica fix inainte sa se prabuseasca.
Dar putini sunt in stare sa stapaneasca aceasta arta. |
#28
Posted 22 February 2019 - 17:46
Dat fiind diferenta de presiune, mori inainte sa sari (daca deschizi usile).
In alta ordine de idei, pregatirea /antrenamentul pasagerilor este cea mai mica problema cand moartea e in fata ta: Ai macar sanse de 5% sa se deschida "tragand" de toate sforile parasutei |
|
#29
Posted 22 February 2019 - 17:46
#30
Posted 22 February 2019 - 17:49
ianos777, on 22 februarie 2019 - 17:41, said:
Avioanele militare au viteze si mai mari si totusi pot sari din ele, nu viteza e problema, ci procedurile specifice in caz de prabusire avione civile, cele militare au alte proceduri. Avioanele militare au 1 - max. 2 piloti care sunt ejectati cu tot cu scaun iar pilotii sunt antrenati indelung pentru astfel de situatii. Daca te pun pe tine acum intr-un avion militar si te "arunc" afara cu scaunul ala, vei ajunge la sol sub forma de ... cadavru Daca sistemul era eficient si pentru civili, exista demult macar pe avioane ca Air Force 1 Din pacate - nu este giovani_x7, on 22 februarie 2019 - 17:43, said:
Secretul este sa sari cand avionul ajunge la 5-10 metri de sol,adica fix inainte sa se prabuseasca. Dar putini sunt in stare sa stapaneasca aceasta arta. Sigur ca da ... Si scapi doar daca aterizezi pe gresie din inox nu-i asa ? |
#31
Posted 22 February 2019 - 17:52
Si daca am o sansa dintr-o 1000 cu parasuta eu as fi dispus sa mi-o asum
E mai bine sa am o sansa decat sa nu am deloc... ps:fac pariu ca zecile de mii de soldati parasutati in ww2 de catre americani nu aveau antrenament...si surprinzator au cam supravietuit ba chiar si sub foc inamic,asa ca nu-i mare branza Edited by I2O, 22 February 2019 - 17:53. |
#32
Posted 22 February 2019 - 17:52
#33
Posted 22 February 2019 - 17:55
ianos777, on 22 februarie 2019 - 17:41, said:
Avioanele militare au viteze si mai mari si totusi pot sari din ele, nu viteza e problema, ci procedurile specifice in caz de prabusire avione civile, cele militare au alte proceduri. Nimeni nu se catapulteaza la viteza maxima dintr-un avion de vanatoare (se poate sari la viteze de croaziera, poti scapa cu viata dar sunt limite) Doi, sistemul de catapultare e total diferit fata de a sari cu parasuta dintr-un avion comercial, probabil o treime din pasageri s-ar lovi de avion la saritura. Avioanele de linie zboara la 12km cam cu 800 de kmh, fara costum de protectie si rezerva de oxigen iti pierzi cunostinta in cateva secunde. Edited by Jammalan-the-Prophet, 22 February 2019 - 18:02. |
|
#34
Posted 22 February 2019 - 17:58
nu cred ca e imposibil din punct de vedere tehnic sa puna parasute si scaune care se ejecteaza cu barca gonflabila in avioane. Problema e ca probabilitatea de a avea accident cu avionul e muuult mai mica decat la masina, si ar fi extrem de costisitor sa faci conversia asta. E o greutate suplimentara care ar face ca pretul biletelor de avion sa coste de 10 ori mai mult. Si astia au zis, la cat de putine avioane se prabusesc, mai bine fara parasute.
Scosesera si un sistemde parasute mari care sustineau avionul pana jos, dar daca avionul se dezintegreaza in aer, sistemul ala e fix pix. |
#35
Posted 22 February 2019 - 18:00
ianos777, on 22 februarie 2019 - 17:41, said:
Avioanele militare au viteze si mai mari si totusi pot sari din ele, nu viteza e problema, ci procedurile specifice in caz de prabusire avione civile, cele militare au alte proceduri. |
#36
Posted 22 February 2019 - 18:16
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users