RDS calitate TV slabă.
Last Updated: Dec 29 2018 10:21, Started by
apostol64
, Dec 27 2018 16:59
·
0
#55
Posted 28 December 2018 - 10:54
apostol64, on 27 decembrie 2018 - 21:31, said:
Daca imi dadea-i reply la cateva post-uri mai sus spunand asta, te credeam. Asa nu te cred. Nu am cerut sa mi se rezolve problema aici, acum. Ci doar am postat pentru ca nu pot sa stau domnule 40 minute la telefon sa raspunda operatorul, iar 2 minute in legatura sa mi se inchida telefonul din cauza bateriei. Cinism la greu cu, kila' .Hai mersi la toti, poti sa inchizi topicul nea caisa. Eu, de obicei, astept maxim 10 minute, uneori 3-5, foarte foarte rar peste 15 minute. Niciodata nu am asteptat la RDS mai mult de 15 minute. In 2 minute ti se termina bateria - pai, n-ai auzit de incarcatoare ? Nu poti sa-l tii la priza ? Daca vrei neaparat, pui pe cineva sa-l pazeasca si cind raspunde agentul spune "asteptati o secunda" si apoi vorbesti tu. Nu are absolut nimeni pe linga tine absolut nici un telefon, din absolut orice retea ? Poti sa suni din orice retea la numarul ala cu 0xx7.400.414 sau cum o fi la itne in judet. SI acum majoritatea au gratis, deci nu costa nimic. apostol64, on 28 decembrie 2018 - 05:08, said:
Update: e 5 dimineata ... toata noaptea am stat langa tv de pe la ora 20 si nu am avut nici semnal si nici calitate a/v. Acum merge un singur program. Am pus video. TV-ul imi spune ca am semnal full dar calitate foarte slaba. artefacte_digi.mp4 Ai grija ca-ti putrezeste creierul..... Deci, clar, topic la misto si bataie de joc. Bafta si sabratori fericite (e mai bine fara tV pentru tine, crede-ma). Edited by buyonevideo, 28 December 2018 - 10:54. |
#56
Posted 28 December 2018 - 17:02
Nu te inteleg, ce vrei sa spui? De ce mai insisti sa imi raspunzi tot de-a moaca la acest subiect. Sa spui cuiva ca e mai bine fara tv... pe bune?
|
#57
Posted 28 December 2018 - 17:06
Ai deja 24 ore de cand ai deschis subiectul pe SP. Ai primit vreun ajutor? (divin, ceresc, etc).
Daca nu "plangi" unde trebuie (RDS), nu te rezolva nimeni. |
#59
Posted 28 December 2018 - 17:21
Doar cu rugaciuni a mers? Fara nicio interventie de la echipa RDS la stalp sau cabluri?
O sa faca acum RDS-ul concedieri si o sa le creasca profitul daca afla ca se repara doar cu rugaciuni. |
#60
Posted 28 December 2018 - 18:17
apostol64, on 28 decembrie 2018 - 17:02, said:
Nu te inteleg, ce vrei sa spui? De ce mai insisti sa imi raspunzi tot de-a moaca la acest subiect. Sa spui cuiva ca e mai bine fara tv... pe bune? Poftm, acum merg toate posturile !! S-au reparat de pe forum ? NU. S-au reparat de la firma de cablu, pentru ca si sunat? Probabil ca NU. Ori a fost vreo defectiune mai mare si au remediat-o (poate mai greu, daca nu suna lumea). Ori s-a miscat vreun cablu.... si probabil se voa strica iar, in curind ! Deci, ce sa faci tu cu TV, daca nu faci NIMIC ca sa ai TV ?! |
#62
Posted 28 December 2018 - 21:40
buyonevideo, on 28 decembrie 2018 - 18:17, said:
Da, spun cuiva ca e mai bine fara tv, in momentul in care acel cineva nu face nimic constructiv sa repare tv. Poftm, acum merg toate posturile !! S-au reparat de pe forum ? NU. S-au reparat de la firma de cablu, pentru ca si sunat? Probabil ca NU. Ori a fost vreo defectiune mai mare si au remediat-o (poate mai greu, daca nu suna lumea). Ori s-a miscat vreun cablu.... si probabil se voa strica iar, in curind ! Deci, ce sa faci tu cu TV, daca nu faci NIMIC ca sa ai TV ?! Bai.. nu mai da tu atatea predictii ca aia-ca aia.. am spus ca deocamdata merg programele, ce mai vrei? |
#63
Posted 29 December 2018 - 02:08
Rugam un SuperModerator sa dea 'Ban', ca Nu se mai poate...
|
#64
Posted 29 December 2018 - 10:21
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users