Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
1.6 fsi sau 1.6 mpi?
Last Updated: Nov 19 2018 09:12, Started by
Pizzaromana
, Nov 18 2018 20:37
·
0
#1
Posted 18 November 2018 - 20:37
Buna Seara! Vreau sa stiu si eu care dintre cele două tipuri de motoare e mai bun pentru o Skoda???
Multumesc! |
#2
Posted 18 November 2018 - 20:47
1.6 mpi
Cred ca nu mai e cazul sa zicem ca, in cazul unui motor sh, dupa cum ti-e norocul... |
#3
Posted 18 November 2018 - 20:59
1.6mpi , insa o sa consume mai mult cu 1% si cu vreo 10% mai slab ca putere. Dar sunt sanse sa consume si ulei... Tu decizi
1.6fsi e un motor bun si mai eficient, insa mai sensibil, cel putin la combustibilul din RO. |
#4
Posted 18 November 2018 - 21:26
A mea, Skoda, are 1.6 MPI, 135000 km si nu consuma ulei. Nu stiu mai tarziu. Eu o am pe GPL. Cam 9 imi ia mixt.
|
#5
Posted 18 November 2018 - 21:41
#6
Posted 18 November 2018 - 21:51
MPI ( sau Multipoint Injection ~ injectie multipunct pe romaneste ) este un motor de conceptie veche insa foarte fiabil . Este injectie de benzina directa . Are diferite denumiri in functie de producatorul auto insa in perioade de timp similare , sistemele de injectie pe benzina au fost foarte asemanatoare ca principiu de functionare . MPI a fost evolutia de la Mono Punct injection , motoarele celebre de 1.8 pe benzina , care aveau de fapt un carburator asistat cu un singur injector . MPI-ul a evoluat la injector pe fiecare cilindru .
FSI ( sau fuel stratified injection ....desi unii l-au numit Fuel Standard Injection ~ incorect ) este oarecum echivalentul unei rampe comune de la Diesel , combinata cu niste injectoare ce pot fi controlate mai fin decat injectoarele standard de MPI dar care nu sunt capabile de injectie divizata in sensul de etape separate ale injectiei ca la diesel , ( adica injectie pilot , injectie principala si post injectie ). Desi motorul FSI este mai performant , si intradevar consuma mai putin oferind putere mai mare , diferentele in exploatare nu sunt extrem de notabile . Problema injectiei pe benzina este ca fara turbina ( si nici MPI nici FSI nu au turbina ) are cuplu mic in turatii coborate , motiv pentru care , ca sa se miste masina sub tine trebuie sa o urci mult in turatii ( cum corect remarca un coleg mai sus ) , de unde si consumul foarte mare comparativ cu un diesel . La fiabilitate , simplitatea MPI este suverana . Diferenta este ca dintre un TDI cu injectie directa si pompa rotativa si un TDI - PD cu pompa injector . Ambele consuma putin , dar PD-ul este mai performant insa si ceva mai sensibil in exploatare . La rulaj mic ,as prefera FSI . La rulaje mari , ar merge pe MPI . |
#7
Posted 18 November 2018 - 21:54
MPI - Injectie multi punct
FSI - injectie directa Nu ai incurcat ceva ? Poate gresesc eu... |
#8
Posted 19 November 2018 - 00:37
JurasikMan, on 18 noiembrie 2018 - 21:51, said:
MPI ( sau Multipoint Injection ~ injectie multipunct pe romaneste ) este un motor de conceptie veche insa foarte fiabil . Este injectie de benzina directa . Are diferite denumiri in functie de producatorul auto insa in perioade de timp similare , sistemele de injectie pe benzina au fost foarte asemanatoare ca principiu de functionare . MPI a fost evolutia de la Mono Punct injection , motoarele celebre de 1.8 pe benzina , care aveau de fapt un carburator asistat cu un singur injector . MPI-ul a evoluat la injector pe fiecare cilindru . FSI ( sau fuel stratified injection ....desi unii l-au numit Fuel Standard Injection ~ incorect ) este oarecum echivalentul unei rampe comune de la Diesel , combinata cu niste injectoare ce pot fi controlate mai fin decat injectoarele standard de MPI dar care nu sunt capabile de injectie divizata in sensul de etape separate ale injectiei ca la diesel , ( adica injectie pilot , injectie principala si post injectie ). Desi motorul FSI este mai performant , si intradevar consuma mai putin oferind putere mai mare , diferentele in exploatare nu sunt extrem de notabile . Problema injectiei pe benzina este ca fara turbina ( si nici MPI nici FSI nu au turbina ) are cuplu mic in turatii coborate , motiv pentru care , ca sa se miste masina sub tine trebuie sa o urci mult in turatii ( cum corect remarca un coleg mai sus ) , de unde si consumul foarte mare comparativ cu un diesel . La fiabilitate , simplitatea MPI este suverana . Diferenta este ca dintre un TDI cu injectie directa si pompa rotativa si un TDI - PD cu pompa injector . Ambele consuma putin , dar PD-ul este mai performant insa si ceva mai sensibil in exploatare . La rulaj mic ,as prefera FSI . La rulaje mari , ar merge pe MPI . Pe a2a nu am mai citit-o. Pacat de munca ca altfel e un post ingrijit si se vede ca ai vrut sa-l ajuti. Initiator, nu te complica cu fsi. Avantajele sunt minime iar problemele multe. MPIul isi face treaba f bine pe cei 100 de cai pe care ii are. Aspiratele sunt toate la fel la mers normal, indiferent ca au 100 de cai din 1.6 sau 140 de cai. Importanta e capacitatea cilindrica. Pe aia o vezi imediat. Mergi cu un 1.6 de 100 de cai si cu un 1.4 de ~110 cai. Vei intelege. Vei zice ca aluaia de 110 cai ii lipsesc vreo 20 de cai. Reprizele sunt cam aceleasi pt aceeasi capacitate cilindrica, indiferent de putere si mai bune cu cat capacitatea e mai mare, chiar si la puteri egale. Am mers cu majoritatea. Trebuie sa-i dai rau in gura sa vezi diferente intre motoare de aceeasi capacitate de puteri diferite care au cutie cu trepte aprox la fel. Nicio problema de niciun fel cu Octavia mpi dpdv al puterii. Mi-am facut treaba linistit. Edited by underb, 19 November 2018 - 00:35. |
#9
Posted 19 November 2018 - 01:00
YOUR_GOD, on 18 noiembrie 2018 - 21:26, said:
A mea, Skoda, are 1.6 MPI, 135000 km si nu consuma ulei. Nu stiu mai tarziu. Eu o am pe GPL. Cam 9 imi ia mixt. in afara cam 8.6% de cand merg pe tempomat au scazut consumurile cu ~20%. la drum lung, cu 74km/h pe tempomat => 78-79km/h pe waze, cu 5.5% pe plat, spre zero la vale si 8-9% in acelerare sau la deal. daca ii dau eu la deal sare de 20-30%. ontopic: din cate am citit, la sh dintre fsi si mpi e mai ok mpi-ul. Edited by arg, 19 November 2018 - 01:12. |
#10
Posted 19 November 2018 - 09:05
|
#11
Posted 19 November 2018 - 09:12
din pedala constant nu scade sub 7%, decat in frana de motor.
motorul se si aude alfel, banuiesc ca calculatorul face niste optimizari, pentru ca este alt regim de functionare. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users