Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Separatoare pe DN2 (E85)?
#55
Posted 27 September 2018 - 08:58
Pistolarii sant la program,daca mergi legal nu patesti nimic.
|
#56
Posted 27 September 2018 - 10:16
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6hpNVfk6fWI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
teoretic parapetii din metal sunt mai buni decat cei din beton, DAR e vorba de parapetii din metal de tip foarte greu iar la noi se pun de tip semigreu si pe autostrada (ca-s mai ieftini si raman mai multi bani in buzunar) ... iar astia de tip semigreu sunt mai periculosi decat parapetii din beton. https://stirileprotv...ent-rutier.html Edited by arg, 27 September 2018 - 10:32. |
#57
Posted 27 September 2018 - 10:58
atupi, on 26 septembrie 2018 - 19:54, said:
Mie imi creste tensiunea cand mergand normal vine unul din spate cu flashuri sa ma dau la o parte ca el crede ca avem 2 benzi si oricum din fata nu vine nimeni dar nu stiu de ce in loc sa ma depaseasca cum e firesc prefera sa dea flashuri. Am patit-o de multe ori sa aiba toate conditiile sa ma depaseasca dar a preferat sa dea flashuri. Nu are de ce sa iti creasca tensiunea. Mergi pe banda 2 cu 100 km/ h ( limita LEGALA de viteza pe drumurile europene pt soferii cu experienta mai mare de 1 an) si cel din spate nu are absolut nici un drept sa dea flashuri. Daca continua, apel la 112, nu merita iertati acesti criminali vitezomani care ucid oameni nevinovati, doar pt a ajunge ei cu 10 minute mai rapid la destinatie. Sa se trezeasca dimineata cu 30 minute mai devreme daca sunt asa ,,grabiti''. |
#58
Posted 27 September 2018 - 13:32
Da domu, iar pe ideea asta, ar trebui ca toate masinile sa fie limitate la 130 Km/h.
Cu putin efort, facem si niste harti, unde daca e cazul, scadem limitarile automat la 30-50Km/h... Toti vom fi nefericiti, mizeri, dar egali si cu Logan 1.2 sau 0.9. Chiar si asa, pun pariu ca va fi nevoie sa dai flash-uri, pentru ca nr prostior e constant. Cata ipocrizie... Saptamana viitoare ma duc la Iasi, deci imi scot de la naftalina statia si antena. Prin Miticia nu am mai folosit-o de ceva vreme, ma ajuta Waze, dar E85 este pentru profesionisti. Edited by Ahasverus, 27 September 2018 - 13:33. |
#60
Posted 27 September 2018 - 14:15
Ahasverus, on 27 septembrie 2018 - 13:32, said:
Chiar si asa, pun pariu ca va fi nevoie sa dai flash-uri, pentru ca nr prostior e constant. Prostii fiind aia care merg cu viteza legala? Ar merge adoptata solutia cu radare fixe "in cascada"- iti inregistreaza viteza in punctele A si B si apoi calculeaza viteza medie, daca iese , hai sa zicem, cu peste 20 km /h peste limita legala, amenda prin posta. Avanatajul e ca i-ar amenda pe toti automat, si nu e greu de implmenetat. sistemul este aplicat prin vest. Amenzile sa plece de la un minim si sa se dubleze in momentul "recidivei": prima data 500 ron, a doua oara 1000, tot asa... sa vezi ce s-ar civiliza. Poate vi se pare nu stiu cum, dar asa civilizezi romanul, doar cu bata. Ahasverus, on 27 septembrie 2018 - 13:32, said:
Da domu, iar pe ideea asta, ar trebui ca toate masinile sa fie limitate la 130 Km/h. PAi banuiesc ca acum toate masinile pot fi dotate din fabrica cu GPS. Atunci sa le punem un limitator care sa nu permita depasirea vitezei legale cu peste un 20 la ora sa zic, ca sa lasam o marja acolo. Ca asa degeaba limitezi la 130 gandinud-te la autostrada cand se poate merge prin oras cu viteza asta. Edited by epetroiu, 27 September 2018 - 14:16. |
#61
Posted 27 September 2018 - 14:42
#62
Posted 27 September 2018 - 15:39
-Roland-, on 27 septembrie 2018 - 10:58, said: Nu are de ce sa iti creasca tensiunea. Mergi pe banda 2 cu 100 km/ h ( limita LEGALA de viteza pe drumurile europene pt soferii cu experienta mai mare de 1 an) si cel din spate nu are absolut nici un drept sa dea flashuri. Daca continua, apel la 112, nu merita iertati acesti criminali vitezomani care ucid oameni nevinovati, doar pt a ajunge ei cu 10 minute mai rapid la destinatie. Sa se trezeasca dimineata cu 30 minute mai devreme daca sunt asa ,,grabiti''. Fac de cel putin 8 ori pe an drumul asta si prefer acostamentul in mare parte.Si nu merg incet:6 ore Suceava - Bucuresti. Fii sigur ca 112 nu se "deranjeaza" pentru asa ceva.Risti si o amenda pentru apel aiurea. |
#63
Posted 27 September 2018 - 17:38
Cui ii pasa de injuraturile unor cretini vitezomani? Injurand isi fac lor rau, le creste tensiunea si mor de inima de tineri. Doamne ajuta sa se curete tara de vitezomani criminali, care omoara sute oameni nevinovati anual.
|
#64
Posted 27 September 2018 - 18:03
Dar sa stai pe axul drumului sa nu treaca alta masina,este colegial?
|
|
#65
Posted 27 September 2018 - 18:18
scania_delfin, on 27 septembrie 2018 - 18:03, said:
...este colegial? sa pun viata viata mea si a celor din masina in pericol ca sa gastige un coleg 5min? bineinteles ca ma dau la o parte sa treaca un grabit, dar doar cand consider eu ca manevra aia nu-mi aduce riscuri suplimentare.... asta inseamna ca pot sa-l tin mult si bine in spate plus ca ma voi apropia de cel din fata astfel incat sa-l descurajez. Edited by arg, 27 September 2018 - 18:18. |
#66
Posted 27 September 2018 - 22:31
Mergeti mai tare, respectati graba celorlalti, daca sunteti nemuritori.
Attached Files |
#67
Posted 27 September 2018 - 22:48
imaginati-va ca de acum scade ziua si va prinde noaptea pe dn2 primind flash-uri sa va dati la o parte pe acostament la 100-110 la ora....numai o bucurie si o veselie e acest drum,de altfel destul de bun raportat la tara asta...pacat ca e de regim autostrada si 2 benzi imaginare.
Intrebare : ce faceti in situatie de noapte...circulati pe acostament si riscati sa dati peste carute/om/biciclist sau va continuati deplasarea linistit?? |
#68
Posted 27 September 2018 - 23:00
Ma tin la o distanta de siguranta dupa unul care merge bine, cat sa ajunga faza scurta la el si va vad ce lumineaza farurile lui.
|
#69
Posted 28 September 2018 - 00:02
Asta exista doar in basme,n-ai sa vezi niciodata ce vede ala din fata ta noaptea .
|
|
#70
Posted 28 September 2018 - 00:13
Nu tot dar ceva de pe margine... mai castig niste zeci de metri... plus ca daca nu rateaza un "obstacol" eu mai am ceva sanse.
Iar daca cunoaste drumul ocolesc gropile imitant menevrele lui. Edited by arg, 28 September 2018 - 00:14. |
#71
Posted 28 September 2018 - 04:03
aris86, on 26 septembrie 2018 - 18:54, said:
Autorităţile vor să monteze separatoare de sens pe drumul morţii, aşa cum este supranumit DN2 (E85), cel care face legătura între Bucureşti şi Moldova. DN1 e de departe cel mai periculos dupa numarul de decese in ultimii 5 ani iar anul trecut DN6 a fost pe primul loc. ""În 2017, pe DN 2 s-au produs 177 accidente grave, cu 76 de persoane decedate. Totuși, cele mai multe decese (87) s-au înregistrat pe DN 6 București – Craiova – Timișoara – Cenad, o șosea cu o lungime de aproximativ 600 de km, spre deosebire de DN 2 București – Siret, care are aproape 500 de km.""" Edited by csi1, 28 September 2018 - 04:06. |
#72
Posted 30 September 2018 - 03:17
arg, on 28 septembrie 2018 - 00:13, said:
Nu tot dar ceva de pe margine... mai castig niste zeci de metri... plus ca daca nu rateaza un "obstacol" eu mai am ceva sanse. Iar daca cunoaste drumul ocolesc gropile imitant menevrele lui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users