Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Separatoare pe DN2 (E85)?

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#91
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,805
  • Înscris: 26.02.2010
București - Alexandria, tur-retur, vineri am prins 5 radare mobile și 1 fix, cele mai multe din tara pe un tronson de drum, din ultimii 3 ani.

#92
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

View Postalinmpi, on 30 septembrie 2018 - 22:18, said:

Mergi unu sau doi km. in coloana,dar apoi stii ca urmeaza doua benzi pe sensul tau si poti depasi...
Cum e pe Valea Oltului, in zona unde au bagat 2 benzi pe sens (care e si in localitate). Parca se reia o cursa de F1 dupa un tur sub Safety Car, asa pleaca toti ca din pusca, unii peste altii, la gramada. Ce asigurare, ce semnalizare, ce viteza legala in localitate, la 100km/h pe banda 2 te fugaresc toti de zici ca vine sfarsitul lumii si ei nu apuca sa scape. Cam asa va fi si pe DN2 cu sistemul de benzi alternative. Gasesc omuletii alte motive sa se capaceasca, nu-i problema.
Am facut drumul Bucuresti - Suceava multi ani (peste 10) de cateva ori bune pe an (gen 5-6 ori) si cu masina de 48cp, si cu masina de 130cp si cu masina de 182 cp. Am facut Bucuresti - Focsani de cate 2-4 ori pe an timp de 7 ani cu Toyota. Nu am avut niciodata probleme. Nu conteaza puterea masinii, conteaza foarte mult instinctul de conservare, pe care multi nu il au..si o mierlesc. Este selectia naturala in actiune, dragilor. Cei care sunt impiedicati sa o mierleasca acolo, o vor mierli in alta parte.

Edited by closchkutza, 10 October 2018 - 10:27.


#93
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,376
  • Înscris: 23.04.2007

View Postepetroiu, on 26 septembrie 2018 - 19:21, said:

Atunci 2+1 fara separatoare

Asta cu 2+1 nu prea merge in zonele unde partea mediana e inaltata(pentru scurgerea apei).  
Daca faci banda centrala o sa fie complet aiurea-vei merge pe cocoasa  /\
Latitul acostamentului e solutie.Dar costa si in plus mai e problema (cred) a expropierilor(pe sute de km pe ambele parti).
Nu stiu daca toate podurile sunt latite suficent,deci alti bani.
Asta apropo de "punem parapet de beton si aia e".

View PostFlat, on 26 septembrie 2018 - 20:29, said:

2+1 e la mintea cocosului, asa sunt multe drumuri in bulgaria si e super ok ca nu mai depaseste nimeni ca inconstientu
Si in sudul Germaniei am condus pe 2+1 cu tiruri si camioane.Am mers cu 70-90 in spatele lor pe portiunea cu 1 banda cca 3-4 km si apoi pe 3-4km bagau toate turismele viteza si se depasea coloana de camioane. Fara stres. Nu era parapete median.

View Postalinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:36, said:

Cam cati oameni morti mai vrem sa vedem pana se va face autostrada alternativa la DN2?!?
Aproape 400km de autostrada asa de senin nu va apare in tara asta.Nu vom vedea nici in 20 de ani. Adica cap-coada le-ar lua fara pauza 10 ani.Inca 10 de tergiversari si amanari.Si asta daca se apuca acum.

Edited by AdrianHH, 10 October 2018 - 14:09.


#94
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
Cand e coloana pe 2+1 nu mai merita depasirile, dar e un foarte bun placebo.

#95
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005
Sa faca macar 2+1 cu ingustare si pierdere prioritate din partea stanga altfel soferii care conduc normal vor avea de suferit.

Vor fi multe bataii si geamuri sparte cand se vor forma ambuteiaje pentru ca o parte habar nu are de regula fermoarului iar o alta mare parte nu o va respecta.In caz de accident,din cauza parapetului nu se va mai avansa deloc,vor ramane blocate inclusiv ambulantele.

Am facut recent 2 drumuri Iasi- Bacau,s-a circulat destul de civilizat in timpul saptamanii dar duminica seara se cam sarea calul cu depasirile si viteza.La aglomeratie apare prin statie eterna discutie cu 2 benzi/acostament,se inmultesc depasirile de coloana prin dreapta si accidentele,pentru un ipotetic castig de 5 min la 100 km.

Nu recomand nimanui sa mearga noaptea pe acostament,mai ales in localitati si nici sa depaseasca in dreptul trecerilor de pietoni.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate