Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Separatoare pe DN2 (E85)?
Last Updated: Nov 06 2018 13:14, Started by
aris86
, Sep 26 2018 18:51
·
0
#73
Posted 30 September 2018 - 21:21
Tocmai am aterizat de la Cricova.
Facui 6 ore de la cramele Cricova, pana la Bucuresti, cu 1/2 ora in vama. Doar un accident pe drum, la Sinesti, unde de pe trecerea de pietoni unul cu nr de BG (chiar cred ca era bulgar, pt ca era o masina micuta si destul de noua) l-a proiectat pe pieton cca 20m. Darwin ar fi mandru! 4 masini de politie, coada 500m, noroc cu WAZE, ca nu prea vedeai masinile oprite. Politia buluc, dar era si in curba, nu vedeai ca aia erau opriti, frana, rugaciune rapida sa nu te loveasca din spate. Era sa treaca prin mine colegul cu nr de CT, cu Fiat Tipo. Nu stiu ce... V8 avea pe masina aia, dar de la Tisita pana la Bucuresti am mers alternativ, iar eu am 400 de martoage. In fine, zic ca ma mir ca nu am vazut mai multe accidente. Pe acel drum nu se semnalizeaza nimeni depasirea, mai ales seara/noaptea, sa se prinda ala din fata ce dracu faci. Pe banda 1 se mergea cu 100+, iar pe "banda 2" 130-140 in coloana. De vazut nu vezi nimic, doar marcajele. Daca pun aia parapeti, va fi JALE! Cand scapi de o banda, va fi GTA + NFS! Nervi multi si mai multe sanse de accidente. Edited by Ahasverus, 30 September 2018 - 21:33. |
#74
Posted 30 September 2018 - 22:18
Daca pun parapeti o sa ai o surpriza mare.
Accidentele,mai rare,nu vor mai fi cu atatia morti(nu se mai patrunde pe contrasens),iar dupa o perioada relativ scurta de timp oamenii vor intelege “logica” unui drum 2+1 alterntiv cu parapete median. Mergi unu sau doi km. in coloana,dar apoi stii ca urmeaza doua benzi pe sensul tau si poti depasi... |
#75
Posted 30 September 2018 - 22:50
Fu și azi un accident mai grav, între domnești și Adjud, povestea veche, contrasens, si rezultat 3 morți, 5 răniți.
Si in seara asta unul mai ușor, un tir a oprit la trecere, următoarele 2 din spate, nu... |
#76
Posted 01 October 2018 - 07:03
Cine sustine ca acele parapete vor salva vieti, are o impresie romantica asupra situatiei si valorilor de trafic de acolo.
In dulcele stil romano-moldovienesc, daca fac asta doar de gura ONG/TV, vor ingropa o multime de bani, pentru ca apoi sa fie rascoala. Se va gasi intotdeauna un "coleg", care va merge legal, cu 100, pe banda 2, pentru ca el nu vrea sa stea intre TIR-uri, iar in spatele sau va fi buluc. Acele treceri de pietoni sunt criminale, pentru ca le vezi doar cand e prea tarziu, deja ai trecut de ele, mai ales cand e coloana. Ar trebui sa existe semnalizari vizuale, mai ales seara/noaptea, sa iti arate ca cineva incearca sa traverseze. Dupa 6 ore de "circuit, catre Bucuresti mergeam ca intr-un tunel. La accidentele frontale problema este ca NU se semnalizeaza! In amurg nici nu stii decat cand e prea tarziu ca vita din fata de fapt e cu 50% din masina pe contra-sens. Edited by Ahasverus, 01 October 2018 - 07:05. |
#77
Posted 01 October 2018 - 08:08
epetroiu, on 27 septembrie 2018 - 14:15, said: Ar merge adoptata solutia cu radare fixe "in cascada"- iti inregistreaza viteza in punctele A si B si apoi calculeaza viteza medie, daca iese , hai sa zicem, cu peste 20 km /h peste limita legala, amenda prin posta. Avanatajul e ca i-ar amenda pe toti automat, si nu e greu de implmenetat. sistemul este aplicat prin vest. Amenzile sa plece de la un minim si sa se dubleze in momentul "recidivei": prima data 500 ron, a doua oara 1000, tot asa... sa vezi ce s-ar civiliza. Poate vi se pare nu stiu cum, dar asa civilizezi romanul, doar cu bata. this, e singura solutie eficienta. problema de baza nu e drumul ci nerespectarea legii. |
#78
Posted 01 October 2018 - 08:54
#79
Posted 01 October 2018 - 09:51
#80
Posted 01 October 2018 - 10:06
Ahasverus, on 01 octombrie 2018 - 07:03, said:
Acele treceri de pietoni sunt criminale, pentru ca le vezi doar cand e prea tarziu, deja ai trecut de ele, mai ales cand e coloana. Nu vrei și notificare pe telefon că traversează cineva? Că tot au implementat ăștia Ro-Alert acum. Să dea statul notificări pe facebook! Și să permită accesul pietonilor pe treceri doar între anumite intervale orare! Păi ce mama drecu e cu debandada asta, traversează oricine când îl taie capul? |
#81
Posted 01 October 2018 - 10:10
alexcrist, on 01 octombrie 2018 - 10:06, said:
.... Nu vrei și notificare pe telefon că traversează cineva? ... Ahasverus, on 01 octombrie 2018 - 07:03, said:
Cine sustine ca acele parapete vor salva vieti, are o impresie romantica asupra situatiei si valorilor de trafic de acolo. ..... La accidentele frontale problema este ca NU se semnalizeaza! In amurg nici nu stii decat cand e prea tarziu ca vita din fata de fapt e cu 50% din masina pe contra-sens. cu parapeti de beton nu mai exista accidente frontale decat in cazuri exceptionale.... + toti schumacherii de la tara au o mare frica de betoane... ca-s mai tari decat capul lor si nu se arunca in sant ca sa treaca ei. |
#82
Posted 01 October 2018 - 10:39
arg, on 01 octombrie 2018 - 10:10, said:
semafor? Nu mai zic de claxoane și înjurături dacă îndrăznești să oprești în primele 2-3 secunde de ROȘU plin. Că dacă oprești la galben, și-l forțezi pe șumahăru care tocmai a pus accelerația în podea când a văzut galbenul, să frâneze... cred că se dă jos la tine direct cu bazooka. Astea se întâmplă și-n marile metropole mioritice, d-apăi pe E85. Nu de alta, dar mie mi se pare amuzant că fix cei mai agresivi șoferi sunt, în general, adepții multor altor restricții de toate felurile, pentru toți ceilalți, nu pentru ei, care să le facă doar lor mersul cu viteză mai facil. Să fie legi, dom'le, multe legi, da' pentru ceilalți. Când umblă radarele mobile pe E85, știi ce relaxant se circulă? Știi ce frumos și fără stres? Nu tu mers la aspirație, nu tu flashuri, nu claxoane, nu frânat în față dacă nu te dai pe acostament... Ar fi minunat dacă toți ar respecta regulamentul rutier mereu. |
|
#83
Posted 01 October 2018 - 10:49
asta e ca faza aia cu cei mai nervosi ca nu se semnalizeaza sunt exact aia care nu stiu ce-i aia maneta de semnalizare.
eu nu ma bazez pe semnalizarea celorlalti, oricum nu sunt de acord cu prioritatea de semnal, pun piciorul pe frana si o claxonez temeinic. Edited by arg, 01 October 2018 - 10:52. |
#84
Posted 01 October 2018 - 12:52
arg, on 01 octombrie 2018 - 09:51, said:
problema e inexistenta drumului e drept ca se mai intampla si chestii random de genul adormit la volan dar asta e valabil in toata tara. Edited by _-livio-_, 01 October 2018 - 12:54. |
#86
Posted 01 October 2018 - 13:08
alexcrist, on 01 octombrie 2018 - 10:39, said:
CĂąnd umblă radarele mobile pe E85, știi ce relaxant se circulă? Știi ce frumos și fără stres? Nu tu mers la aspirație, nu tu flashuri, nu claxoane, nu frĂąnat Ăźn față dacă nu te dai pe acostament... Ar fi minunat dacă toți ar respecta regulamentul rutier mereu. |
#87
Posted 09 October 2018 - 12:25
Separatoare cu role pe cele mai periculoase drumuri. Vom fi primii din Europa cu sistemul
Cele mai periculoase drumuri naționale vor avea, de anul viitor, separatoare cu role. Este vorba despre DN7, de pe Valea Oltului, dar și de E85, spre Moldova. https://m.stirilepro...icle_id=3797235 Circulație haotica și cu viteza foarte mare ca pe E85, nu găsești pe niciun drum din tara.... |
|
#88
Posted 09 October 2018 - 12:59
Separatoarele alea se pun pe unde e linie continua. Si, evident, nu rezolva problema celor care cred ca au doua benzi pe sensul lor. Va fi chiar mai rau decat e acum, in opinia mea. Daca drumul nu se largeste pe doua benzi pe sens, singura solutie pare sa fie configuratia 2 + 1 alternativ, cu ingustarea acostamentului pe ambele parti ale drumului asfel incat sa nu incapa nici jumatate de masina acolo.
|
#89
Posted 09 October 2018 - 13:44
Se trece la sistemul 2+1,inevitabil trebuie sa se ia masuri, deși în prima faza se va gatui traficul, apoi se vor adapta și va creste gradul de siguranță.
|
#90
Posted 10 October 2018 - 08:25
Serafim606, on 01 octombrie 2018 - 13:08, said:
Poate aia fara statie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users