Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Separatoare pe DN2 (E85)?

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#73
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Tocmai am aterizat de la Cricova.
Facui 6 ore de la cramele Cricova, pana la Bucuresti, cu 1/2 ora in vama.

Doar un accident pe drum, la Sinesti, unde de pe trecerea de pietoni unul cu nr de BG (chiar cred ca era bulgar, pt ca era o masina  micuta si destul de noua) l-a proiectat pe pieton cca 20m.
Darwin ar fi mandru!

4 masini de politie, coada 500m, noroc cu WAZE, ca nu prea vedeai masinile oprite.

Politia buluc, dar era si in curba, nu vedeai ca aia erau opriti, frana, rugaciune rapida sa nu te loveasca din spate.
Era sa treaca prin mine colegul cu nr de CT, cu Fiat Tipo.

Nu stiu ce... V8 avea pe masina aia, dar de la Tisita pana la Bucuresti am mers alternativ, iar eu am 400 de martoage.

In fine, zic ca ma mir ca nu am vazut mai multe accidente.
Pe acel drum nu se semnalizeaza nimeni depasirea, mai ales seara/noaptea, sa se prinda ala din fata ce dracu faci.
Pe banda 1 se mergea cu 100+, iar pe "banda 2" 130-140 in coloana.
De vazut nu vezi nimic, doar marcajele.

Daca pun aia parapeti, va fi JALE! Cand scapi de o banda, va fi GTA + NFS! Nervi multi si mai multe sanse de accidente.

Edited by Ahasverus, 30 September 2018 - 21:33.


#74
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Daca pun parapeti o sa ai o surpriza mare.
Accidentele,mai rare,nu vor mai fi cu atatia morti(nu se mai patrunde pe contrasens),iar dupa o perioada relativ scurta de timp oamenii vor intelege “logica” unui drum 2+1 alterntiv cu parapete median.
Mergi unu sau doi km. in coloana,dar apoi stii ca urmeaza doua benzi pe sensul tau si poti depasi...

#75
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Fu și azi un accident mai grav, între domnești și Adjud, povestea veche, contrasens, si rezultat 3 morți, 5 răniți.
Si in seara asta unul mai ușor, un tir a oprit la trecere, următoarele 2 din spate, nu...

#76
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Cine sustine ca acele parapete vor salva vieti, are o impresie romantica asupra situatiei si valorilor de trafic de acolo.

In dulcele stil romano-moldovienesc, daca fac asta doar de gura ONG/TV, vor ingropa o multime de bani, pentru ca apoi sa fie rascoala.

Se va gasi intotdeauna un "coleg", care va merge legal, cu 100, pe banda 2, pentru ca el nu vrea sa stea intre TIR-uri, iar in spatele sau va fi buluc.


Acele treceri de pietoni sunt criminale, pentru ca le vezi doar cand e prea tarziu, deja ai trecut de ele, mai ales cand e coloana.

Ar trebui sa existe semnalizari vizuale, mai ales seara/noaptea, sa iti arate ca cineva incearca sa traverseze.

Dupa 6 ore de "circuit, catre Bucuresti mergeam ca intr-un tunel.

La accidentele frontale problema este ca NU se semnalizeaza! In amurg nici nu stii decat cand e prea tarziu ca vita din fata de fapt e cu 50% din masina pe contra-sens.

Edited by Ahasverus, 01 October 2018 - 07:05.


#77
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007

 epetroiu, on 27 septembrie 2018 - 14:15, said:


Ar merge adoptata solutia cu radare fixe "in cascada"- iti inregistreaza viteza in punctele A si B si apoi calculeaza viteza medie, daca iese , hai sa zicem, cu peste 20 km /h peste limita legala, amenda prin posta. Avanatajul e ca i-ar amenda pe toti automat, si nu e greu de implmenetat. sistemul este aplicat prin vest.
Amenzile sa plece de la un minim si sa se dubleze in momentul "recidivei": prima data 500 ron, a doua oara 1000, tot asa... sa vezi ce s-ar civiliza.
Poate vi se pare nu stiu cum, dar asa civilizezi romanul, doar cu bata.


this, e singura solutie eficienta. problema de baza nu e drumul ci nerespectarea legii.

#78
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 epetroiu, on 27 septembrie 2018 - 14:15, said:

Amenzile sa plece de la un minim si sa se dubleze in momentul "recidivei": prima data 500 ron, a doua oara 1000, tot asa... sa vezi ce s-ar civiliza.
La noi vesnica problema este aplicarea si colectarea amenzilor, nu valoarea acestora!

#79
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 _-livio-_, on 01 octombrie 2018 - 08:08, said:

.... problema de baza nu e drumul ci nerespectarea legii.
problema e inexistenta drumului

#80
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

 Ahasverus, on 01 octombrie 2018 - 07:03, said:

Acele treceri de pietoni sunt criminale, pentru ca le vezi doar cand e prea tarziu, deja ai trecut de ele, mai ales cand e coloana.
Știi ce bine se văd trecerile și pietonii de pe ele la 50-60 km/h? Mai ales pe E85, unde nu prea ai copaci pe margine care să obstrucționeze lumina stradala. Doar de-ar fi limita de viteză 50 în localități... Ah, stai. :)

Nu vrei și notificare pe telefon că traversează cineva? Că tot au implementat ăștia Ro-Alert acum. Să dea statul notificări pe facebook! Și să permită accesul pietonilor pe treceri doar între anumite intervale orare! Păi ce mama drecu e cu debandada asta, traversează oricine când îl taie capul?

#81
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 alexcrist, on 01 octombrie 2018 - 10:06, said:

....
Nu vrei și notificare pe telefon că traversează cineva?
...
semafor?

 Ahasverus, on 01 octombrie 2018 - 07:03, said:

Cine sustine ca acele parapete vor salva vieti, are o impresie romantica asupra situatiei si valorilor de trafic de acolo.
.....
La accidentele frontale problema este ca NU se semnalizeaza! In amurg nici nu stii decat cand e prea tarziu ca vita din fata de fapt e cu 50% din masina pe contra-sens.
te contrazici.
cu parapeti de beton nu mai exista accidente frontale decat in cazuri exceptionale....
+ toti schumacherii de la tara au o mare frica de betoane... ca-s mai tari decat capul lor si nu se arunca in sant ca sa treaca ei.

#82
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

 arg, on 01 octombrie 2018 - 10:10, said:

semafor?
Se vor găsi destui care să comenteze și așa, stai liniștit. Plus faptul că-n toate satele alea sunt destui bătrâni pe care greu îi mai înveți ce e ăla semafor cu buton, și vor traversa pe roșu. Să vezi atunci carnagiu, liber la vânat babe. Bonus pentru combo x2 dintr-o lovitură.

Nu mai zic de claxoane și înjurături dacă îndrăznești să oprești în primele 2-3 secunde de ROȘU plin. Că dacă oprești la galben, și-l forțezi pe șumahăru care tocmai a pus accelerația în podea când a văzut galbenul, să frâneze... cred că se dă jos la tine direct cu bazooka. Astea se întâmplă și-n marile metropole mioritice, d-apăi pe E85.

Nu de alta, dar mie mi se pare amuzant că fix cei mai agresivi șoferi sunt, în general, adepții multor altor restricții de toate felurile, pentru toți ceilalți, nu pentru ei, care să le facă doar lor mersul cu viteză mai facil. Să fie legi, dom'le, multe legi, da' pentru ceilalți. Când umblă radarele mobile pe E85, știi ce relaxant se circulă? Știi ce frumos și fără stres? Nu tu mers la aspirație, nu tu flashuri, nu claxoane, nu frânat în față dacă nu te dai pe acostament... Ar fi minunat dacă toți ar respecta regulamentul rutier mereu.

#83
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
asta e ca faza aia cu cei mai nervosi ca nu se semnalizeaza sunt exact aia care nu stiu ce-i aia maneta de semnalizare.

eu nu ma bazez pe semnalizarea celorlalti, oricum nu sunt de acord cu prioritatea de semnal, pun piciorul pe frana si o claxonez temeinic.

Edited by arg, 01 October 2018 - 10:52.


#84
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007

 arg, on 01 octombrie 2018 - 09:51, said:

problema e inexistenta drumului
pai.... drumul e acolo, o banda pe sens, ca cel putin 75% din restul tarii, doar ca aici lumea e mai "speciala", doar vine din occident cu masini ce nu pot sta sub limita de viteza asa ca trebuie sa depaseasca tot ce misca.
e drept ca se mai intampla si chestii random de genul adormit la volan dar asta e valabil in toata tara.

Edited by _-livio-_, 01 October 2018 - 12:54.


#85
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
aia e o poteca

#86
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

 alexcrist, on 01 octombrie 2018 - 10:39, said:

CĂąnd umblă radarele mobile pe E85, știi ce relaxant se circulă? Știi ce frumos și fără stres? Nu tu mers la aspirație, nu tu flashuri, nu claxoane, nu frĂąnat Ăźn față dacă nu te dai pe acostament... Ar fi minunat dacă toți ar respecta regulamentul rutier mereu.
Poate aia fara statie :lol:

#87
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Separatoare cu role pe cele mai periculoase drumuri. Vom fi primii din Europa cu sistemul
Cele mai periculoase drumuri naționale vor avea, de anul viitor, separatoare cu role. Este vorba despre DN7, de pe Valea Oltului, dar și de E85, spre Moldova.

https://m.stirilepro...icle_id=3797235

Circulație haotica și cu viteza foarte mare ca pe E85, nu găsești pe niciun drum din tara....

#88
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Separatoarele alea se pun pe unde e linie continua. Si, evident, nu rezolva problema celor care cred ca au doua benzi pe sensul lor. Va fi chiar mai rau decat e acum, in opinia mea. Daca drumul nu se largeste pe doua benzi pe sens, singura solutie pare sa fie configuratia 2 + 1 alternativ, cu ingustarea acostamentului pe ambele parti ale drumului asfel incat sa nu incapa nici jumatate de masina acolo.

#89
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Se trece la sistemul 2+1,inevitabil trebuie sa se ia masuri, deși în prima faza se va gatui traficul, apoi se vor adapta și va creste gradul de siguranță.

#90
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

 Serafim606, on 01 octombrie 2018 - 13:08, said:

Poate aia fara statie Posted Image
Cred că ți-a scăpat 1 cuvânt: mobile. :) Adică în mers. Și patrulează pe distanțe măricele între localități, nu doar într-o localitate anume. Mai adăugam și radarele nemarcate, și tremuratul chiloților e complet. Din păcate nu sunt zilnic. Dar de sărbători găsești chiar mai multe, cred că recordul meu e de 3 (2 mobile, unul fix) de la Iași la Târgu Frumos, vreo 40km. Dar tot așa, la o sărbătoare cu minivacanță. Cred că a fost cel mai relaxant drum pe europeanul ăla, că toți cu stații știau că umblă radarele, dar nu știau unde sunt, mai ales că erau mai multe. Și s-a mers legal, în afară de câțiva jucători la ruleta rusească.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate