Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cauciucuri bicicletă
Last Updated: Jan 30 2021 15:10, Started by
Apone
, Jul 18 2018 22:39
·
0
#1
Posted 18 July 2018 - 22:39
://m.emag.ro/cauciuc-bicicleta-wtb-riddler-comp-26x1-95-wtb-60862/pd/DQJTSHBBM - ://www.marosbike.ro/anvelope-26-inch/anvelopa-pliabila-continental-raceking-performance-55-559-26
Aș cumpăra un set de cauciucuri noi.. Dar aș avea nevoie de niște sfaturi.. Care sunt mai bune..? Tot în același preț.. Și ce avantaje îmi oferă cele pliabile? Și să iau cu lățimea lor sub 2..sau peste 2..? Janta îmi permite maxim 2.3..le aș folosi pe la țară drumuri denivelate cu pietriș etc...și asfalt. Dacă aveți idee de un site unde pot găsi ceva de calitate cam tot în prețul ăsta de până în 60. Sau dacă sunt bune alea. Edited by Apone, 18 July 2018 - 22:41. |
#2
Posted 18 July 2018 - 22:48
La Decathlon, Hervis, te-ai uitat ??
Astia nu au asa ceva ?? Edited by shymano, 18 July 2018 - 22:48. |
#4
Posted 18 July 2018 - 23:49
Cauciucul pliabil e mai usor, are peretii laterali mai subtiri, risc mai mare de pana. WTB-ul este mai greu cu toate ca are balonajul mai mic. Cu cat e balonajul mai mare cu atat o sa ai parte de un confort mai mare in timpul plimbarilor. Continentalul este foarte eficient pe pamant si padure, dar se consuma rapid pe asfalt. Wtb-ul este mai rapid pe asfalt dar mai putin eficient pe pamant si padure. Totul depinde de cat de tare te dai si pe unde.
Edited by stylus93, 18 July 2018 - 23:54. |
#5
Posted 19 July 2018 - 00:01
#6
Posted 19 July 2018 - 00:45
asta daca ai bani si nu vrei pene: https://www.emag.ro/...rch-Action=view asta am si eu si sunt oznuri..
iar mai ieftin macar asa: https://www.emag.ro/...rch-Action=view chiar iti transforma bicicleta niste anvelope bune si ceva mai inguste. Edited by 41ex, 19 July 2018 - 00:47. |
#7
Posted 19 July 2018 - 05:35
La 55 lei, continental nu are rival.
Anvelopele pliabile au avantajul unui montaj mai facil și sunt mai ușoare dar necesită ceva mai multă atenție ma de/montare pentru că se pot deforma. Nu vei face mai multe pene pentru că talonul e armat cu plastic în locul sârmei. Balonul este invers proporțional cu presiunea. La o bicicletă care trebuie să acopere o plajă largă de suprafețe, 1.75-2.0 ar fi intervalul de preferat pentru alegere. Pentru mersul pe asfalt și drumuri comunale, anvelopele recomandate de 41ex ar fi mai bune dar prețul e foarte mare, mai ales că ai alternativa de la continental, la doar 59 lei: https://www.marosbik...-negru-alb.html Cauciucurile de noroi sunt bune doar pe noroi. Strict între cele 2, aș lua continentalul. Cu presiune ceva mai mare se rotunjește și rulează ușor. Dacă ai nevoie de ceva mai multă aderență, mai scoți din presiune. Edited by MembruAnonim, 19 July 2018 - 05:40. |
#8
Posted 19 July 2018 - 06:48
Schwalbe Racing Ralph ( Evo) 26x2.1
Numai asa ceva folosesc de 8 ani si 22.000 km rulati,cele din poză ar fi a 3-a pereche care am luat-o in urma cu 1 an,le-am prins la pret bun,urmeaza sa le pun in curând. Merg majoritar pe asfalt,sunt oarecum durabile daca nu pui frane bruște sa se blocheze roata si implicit să târi cauciucul. Sunt foarte mulțumiț de ele,de aceea nici nu iau altceva,un set imi rezista aprox 9.000 km(rotație față-spate )am mai avut Maxxis Overdrive(de asfalt) 1.75 balonaj dar le-am dat jos după 2 săpt,tot cu Schwalbe pedalam mai usor(cu toate ca au 2.1). Attached FilesEdited by missionnad, 19 July 2018 - 06:50. |
#9
Posted 19 July 2018 - 07:15
Eu așa ceva folosesc pe roata spate la setul de offroad. Mie mi se pare că se consumă foarte rapid în condițiile în care nu a văzut asfalt decât pe porțiunile din concursuri și 2-3 km la ieșirea din oraș.
|
#10
Posted 19 July 2018 - 07:33
MembruAnonim, on 19 iulie 2018 - 07:15, said:
Eu așa ceva folosesc pe roata spate la setul de offroad. Mie mi se pare că se consumă foarte rapid ĂŽn condițiile ĂŽn care nu a văzut asfalt decât pe porțiunile din concursuri și 2-3 km la ieșirea din oraș. |
|
#11
Posted 19 July 2018 - 07:46
Poate să depindă și de faptul că mergând mai mult pe la concursuri și antrenamente, sunt folosite într-un regim mai dur decât plimbarea pe asfalt. Și relieful zonei în care sunt utilizate poate fi un factor determinant.
|
#12
Posted 19 July 2018 - 08:24
Depinde la ce folosesti bicicleta. Daca stai mai mult pe asfalt si prin oras as recomanda niste anvelope subtiri de trekking, Continental sau Schwalbe, care sa contina si un strat antipana.
|
#13
Posted 19 July 2018 - 09:23
MembruAnonim, on 19 iulie 2018 - 07:46, said:
Poate să depindă și de faptul că mergând mai mult pe la concursuri și antrenamente, sunt folosite ĂŽntr-un regim mai dur decât plimbarea pe asfalt. Și relieful zonei ĂŽn care sunt utilizate poate fi un factor determinant. Eu merg usor,relaxant..in regim de plimbare. |
#14
Posted 19 July 2018 - 12:00
Aș vrea totuși măcar 2 să fie.. O să aleg dintre wtb și cele de la Michelin cred.. Sau am mai găsit ăsta.. O părere? https://www.marosbik...-95-k-1153.html
https://www.decathlo...386175.html  sau ăsta.. Una din astea 4.. Încă o dată.. O să le folosesc aproape zilnic.. Rar prin păduri și pe drumuri noroioase..mai mult pe asfalt. |
#15
Posted 19 July 2018 - 12:07
Michelinurile alea sunt moarte pasiunii dacă le folosești pe asfalt. O să împingi la bicicletă de-și sar ochii și o să se uzeze rapid fiind din cauciuc moale. In concluzie, bani arncați ”în noroi”.
Dacă mergi numai pe asfalt, așa cum s-a mai spus, cauciucuri de trekking. Eu ți-am pus continental iat 41ex schwalbe. Ai de unde alege. |
|
#17
Posted 19 July 2018 - 14:40
Btwin au super produse, sunt specializati pe chestii d'astea, adica numai asta fac.
Depinde pe unde mergi cu bicla. Eu merg pe asfalt si am schimbat gumele stock de 2.2 cu crampoane cu 1.75 de trekking. E alta bicla, mult mai misto cu gume inguste si mai subtiri. 50 de lei bucata +23 de lei o camera anti-pana tot btwin, adica are din fabrica o zamark in interior care astupa o eventuala gaura. Iesi la 150 de ron cu ambele, montate la deca la atelier. Daca mergi pe asfalt cu gume de noroi/offroad esti retard. Si asa-s majoritatea oamenilor, pt ca majoritatea au mtb care vin din fabrica cu gume cu crampoane si le e lene sa dea 100 de ron sa si puna gume proper. Edited by burkina, 19 July 2018 - 14:42. |
#18
Posted 19 July 2018 - 16:09
Deci.. O să iau de 1.75..sau maxim 1.95 de la btwin probabil
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users