Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW X5 2019
#19
Posted 06 June 2018 - 11:37
#20
Posted 06 June 2018 - 11:37
#21
Posted 06 June 2018 - 11:43
Kroghy, on 06 iunie 2018 - 11:10, said:
BMW a ramas mult timp traditional cu multe chestii fara sa se schimbe.Pana a facut si 4x4 sau masini cu tractiuni fata a durat mult fata de competitie. Cat despre frana cu buton,daca aia e avansul tehnologic,e clara treaba. Are rost sa iti spun ce fete faceau clientii care ma intrebau cat costa un etrier spate pt asa masini cu frana cu buton? |
#22
Posted 06 June 2018 - 11:50
Atat E70 cat si F15, precedentele 2 generatii de X5 aveau frana electrica. F30 are frana "de mana" pntru ca este mai driver-oriented. Asta nu este un criteriu al "progresului tehnologic".
|
#24
Posted 06 June 2018 - 12:04
exceswater, on 06 iunie 2018 - 11:12, said:
Urât lemnu ăla Ă®n bord. Manele rău de tot. Zici că suntem la 1756 și nu s-au inventat aliaje ușoare frumoase deștepte. Lemn frate că la cocalari place lemnul. Și altfel s-aude maneaua cu lemnul ăla. Plus navigății. Omu modern nu știe să facă pipi fără navigății. Părerea mea? Kitsch. Maneles. Păi tu nu stii ca este nevoie de o cutie de rezonanță ca sa se audă viorile manelistilor ( initial mi-a intrat autocorectul si mi-a scris "ciorile analistilor " ) |
#25
Posted 06 June 2018 - 12:28
Kroghy, on 06 iunie 2018 - 11:06, said:
Arata bine, copie de X3 cu grila si mai mare. Dar ce se fac puristii de BMW care vor frana de mana cu maneta? Legat de lemn, este un element de design foarte placut, mie unul imi place foarte mult (in echiparile masinii orientate spre comfort). Edited by HEX2FUN, 06 June 2018 - 12:29. |
#26
Posted 06 June 2018 - 12:39
unbrutus, on 06 iunie 2018 - 11:29, said:
ergonomie maxima, ca de obicei la BMW, mi se pare si sobru si bine gandit interiorul unde ai vazut la concurenta ceva mai bun? numai tablete aruncate pe colo si colo. mi se pare f reusit si curajos sa fie contra tendintei si faptul ca butoanele pt climatizare sint puse fix langa... climatizare, pare extrem de logic si intuitiv. mi se pare f ciudat sa intri prin tablete sa apesi prin meniuri de 2-3 ori pana dai de meniu pt navigatie, cum am vazut de ex la Renault Talisman Consola aia e atat de urata incat nici nu pot sa ma uit la ea... |
#27
Posted 06 June 2018 - 12:43
tehnics, on 06 iunie 2018 - 12:39, said: ah cand vad din astia cu limbaj din asta "se pisa de sus" nici nu ma mai agit sa ma mai uit daca ar putea macar avea dreptatede cand o chinezarie se compara cu un BMW... tehnics, on 06 iunie 2018 - 12:39, said:
Consola aia e atat de urata incat nici nu pot sa ma uit la ea... |
#28
Posted 06 June 2018 - 12:48
De gustibus. Dar lemn în secolul ăsta ? În mașină ?
Edited by exceswater, 06 June 2018 - 12:49. |
|
#29
Posted 06 June 2018 - 13:07
Fata zici ca au desenat-o aia de la gradinita. Spatele merge, interiorul e superb. Dar ca design exterior niciunul nu va mai fi ca E70 , era mai agresiv si totodata mai impunator. Astea zici ca sunt niste dustere...
|
#30
Posted 06 June 2018 - 13:17
tehnics, on 06 iunie 2018 - 12:39, said: are o tableta touch bagata in mijlocul consolei si atat, in rest nu are nimic pentru ca totul se face prin tableta aia de rahat. Asta ti se pare ca se "pisa de sus"? Volvo a ramas doar numele, in rest sunt masini vandute la preturi galactice, nu mai ofera ce oferau inainte cand masina Volvo te tinea o viata. Asta se observa si din cifrele de afaceri, si sa nu uitam, Golf a vandut mai multe masini in Suedia decat Volvo si asta in premiera dupa 20-30 de ani. |
#31
Posted 06 June 2018 - 13:47
Kroghy, on 06 iunie 2018 - 11:06, said:
Arata bine, copie de X3 cu grila si mai mare. Dar ce se fac puristii de BMW care vor frana de mana cu maneta? Ontopic: nu inteleg de ce, de la o generatie la alta, cresc dimensiunile exterioare. Unde vom ajunge? Locurile de parcare raman la fel de mari, accesul in parcarile subterane este acelasi, in curand ne vom putea cumpara suvurile mari, doar daca locuim la casa Nu ma pronunt in rest, desi sunt posesor de X5, nu ma intereseaza sa il schimb mai devreme de 6-7 ani, iar pana atunci va aparea altceva Kroghy, on 06 iunie 2018 - 11:10, said:
Intotdeauna mi-au placut BMW-urile la cum arata. Nu-mi place tehnologia care e cu o generatie in urma. Cand VW punea frana de mana cu buton, BMW inca faceau manete de frana. Adm, on 06 iunie 2018 - 11:19, said: Corect, barbatii adevarati nu intreaba niciodata directia si nu folosoesc harti! |
#32
Posted 06 June 2018 - 13:48
unbrutus, on 06 iunie 2018 - 11:29, said:
mi se pare f ciudat sa intri prin tablete sa apesi prin meniuri de 2-3 ori pana dai de meniu pt navigatie, cum am vazut de ex la Renault Talisman daca "ma uit" si eu la masina asta parca"vad " o iconita cu nav - oare trebuie sa apas acolo sa intru in meniul de nav? intreb si eu Edited by tatimeu, 06 June 2018 - 13:48. |
#33
Posted 06 June 2018 - 13:50
richelieu, on 06 iunie 2018 - 13:47, said:
Ma termina cu cretinatatea asta. In vremea in care VW punea nush ce buton inutil la frana de mana Eu cand spuneam ca BMW sunt inapoiate si le mai ia o generatie pana ajunge la tehnologia curenta unii credeau ca vorbesc prostii. Edited by Kroghy, 06 June 2018 - 13:51. |
|
#34
Posted 06 June 2018 - 13:52
Este normal sa fie pareri impartite, pana la urma ele nici nu conteaza, pentru ca cei care vor conduce noul x5 nu prea intra pe forumuri. )
Cine cumpara BMW, orice model ar fi el, stie ca vrea dinamica in primul rand, care dinamica se simtea de pe vremea e30-ului ( aka urs) chiar si cu un amarat de motor 1.6 care iti oferea placerea condusului. Altfel na, e nasol tare x5-ul asta nou, mai ales cand il vezi pe afara din Logan. Totusi, masina arata foarte bine. Noul x3 arata excelent live, era chiar ilogic sa nu foloseasca reteta si la fratele mai mare. |
#35
Posted 06 June 2018 - 14:02
tatimeu, on 06 iunie 2018 - 13:48, said:
bine spui am vazut, dar adevarul e ca nu ai butonat, deci nu mai scrie ce crezi tu ca "ai vazut" daca "ma uit" si eu la masina asta parca"vad " o iconita cu nav - oare trebuie sa apas acolo sa intru in meniul de nav? intreb si eu - selectezi din meniul principal folosind controlerul de iDrive - apesi butonul de langa controlerul de iDrive pe care scrie "Nav" - apesi un buton de pe volan si spui "Navigation" in limba engleza (sau Navi) Daca nu te descurci cu niciuna dintre variantele de mai sus, poti intradevar sa apesi pe ecranul touchscreen unde scrie Navi Edited by mkdan2004, 06 June 2018 - 14:03. |
#36
Posted 06 June 2018 - 14:13
unbrutus, on 06 iunie 2018 - 12:43, said:
ah cand vad din astia cu limbaj din asta "se pisa de sus" nici nu ma mai agit sa ma mai uit daca ar putea macar avea dreptate Kroghy, on 06 iunie 2018 - 13:50, said:
Exact acel tip de buton are noul X5. Eu cand spuneam ca BMW sunt inapoiate si le mai ia o generatie pana ajunge la tehnologia curenta unii credeau ca vorbesc prostii. Hai sa vedem asa, la o prima strigare, cand a aparut prima data pe un BMW joystick pentru actionarea cutiei de viteze si cand pe VW. Cand a aparut suspensia adaptiva pe BMW si cand pe VW. Cand oare va aparea pe un VW/Audi, un sasiu deformabil, cum are BMW de vreo 2 generatii incoace? Tu te legi de o frana de mana cu actionare la buton, al carei singura utilitate este ca ocupa mai putin spatiu pe consola centrala, sau de bord. Sa mai zic de cutiile de viteza cu 8 trepte, de triturbo.....astea deja sunt din alt film. Termina dreaq cu tampeniile astea, ca te faci de ras. Da' cred ca esti masochist si iti place. Si culmea....si vechiul X5 avea buton de frana de mana, ma refer la generatia anterioara celei prezente. Edited by richelieu, 06 June 2018 - 14:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users