Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nissan Leaf 2013
Ultima postare: sep 28 2019 10:20, Inițiat de
bzalex
, apr 27 2018 12:59
·
0
#505
Publicat: 21 mai 2019 - 08:09
Iei o lula avionul.
Joia trecuta am facut un drum de vreo 1000 km: bucuresti-craiova-iasi. Am plecat pe la ora 13 din bucuresti si am ajuns la 01.30 in iasi. Cu ce avion ajungeam mai repede? Ca nu-s tiriac sa am unul al meu. Cu o electrica ajungeam sambata dupa-amiaza, dar aveam timp sa vizitez noaptea orase precum caracal sau ramnicu sarat. |
#506
Publicat: 21 mai 2019 - 15:07
Daca faci des drumul respectiv, marita electrica doar daca nu esti foarte conditionat de timp. Cu una long range ai fi putut sa il faci cu 2 incarcari intermediare, dar asta inseamna inca 1.5 ore in plus de stat pe traseu. In functie de unde a trebuie sa te opresti este positbil sa nu te fi deranjat cele 1.5 ore(adica poate poti sa iti vezi de treaba ta in timp ce masina se incarca).
Eu zic ca nu prea se justifica comparatiile de genul: cu o termica fac drumul ala in X ore fara sa ma opresc de loc. Este cat se poate de clar ca daca nu te opresti sa te mai duci la baie sau sa mai mananci, cu termica fac drumul mai repede. Dar daca te opresti sa mai mananci si sa faci o pauza asa cum e recomandat la fiecare 3 ore de codus, atunci diferenta de timp e destul de mica(evident daca si incarcatoarele sunt plasate convenabil) Uite cum arata calatoria ta intr-o Kona. bobalex18, on 21 mai 2019 - 08:05, said:
Bzalex, cum.stai cu vânzarea? S-au mai arătat persoane interesate? dantt, on 18 mai 2019 - 06:42, said:
Care ar fi mașinile alea care funcționează pe post de generator pentru casa? Fișiere atașate |
#507
Publicat: 21 mai 2019 - 17:12
remvirg, on 21 mai 2019 - 08:09, said:
Iei o lula avionul. Joia trecuta am facut un drum de vreo 1000 km: bucuresti-craiova-iasi. Am plecat pe la ora 13 din bucuresti si am ajuns la 01.30 in iasi. Cu ce avion ajungeam mai repede? Ca nu-s tiriac sa am unul al meu. Cu o electrica ajungeam sambata dupa-amiaza, dar aveam timp sa vizitez noaptea orase precum caracal sau ramnicu sarat. |
#514
Publicat: 30 iunie 2019 - 09:54
|
#517
Publicat: 30 iunie 2019 - 19:30
N-auzi dom'le ca se devalorizează electricele ceva de groaza? ) Ca să intru în pielea unora de pe aici, la banii aia cumpărătorul lua un Audi/Bmw/Mercedes full de full fără piele de plângeau toți vecinii de la bloc. "E prosti mulți care dau atâția banii pe electrice, nu știu ei ce este valuarea".
Editat de edi10000, 30 iunie 2019 - 19:30. |
#519
Publicat: 02 iulie 2019 - 12:51
Alex, daca nu ti-e cu suparare si ai timp, acum ca ai trecut prin ciclul complet al unei masini electrice (cumparare, utilizare, vanzare), poti face un TCO in cazul tau ?
Practic, cati ani ai detinut masina, cati Km ai facut cu ea si cati bani ai scos din buzunar in perioada asta (asigurari, service, curent si, bineinetels, devalorizare la vanzare). In felul asta putem avea un punct de referinta cu care sa comparam atat celelalte masini electrice care au mai aparut cat si ICE-urile atat de iubite de unii. |
|
#520
Publicat: 02 iulie 2019 - 13:45
Hai sa incerc
83.000 - 39000 = 44.000 km / 2 ani 9 luni 16.700 - 11.500 = 5200 euro devalorizarea (~33% / 3 ani) 600 euro transport platforma 400 euro upgrade incarcator de la 3kW la 6kW 500 euro anvelope 500 euro sercice (suspensii/bucse/directie) si ITP 200 euro RCA pentru 3ani 200 euro inmatriculari si alte altea 44.000 x 150Wh/100 km x 0.55lei/kWh(media, acum 3 ani era 0.5 acum e 0.6) = 3630 lei = 800 euro curentul daca l-as fi platit 100 euro un cablu de incarcare Total: 8400 euro / 33 luni = 254 euro/luna la 1330 km/luna Daca consider ca incarcarea a fost 90% gratis(munca, supermarket-uri, etc), 700 de euro nu i-am platit deci m-a costat: 7700/33 = 233 euro/luna Daca as fi luat o fosila si as fi considerat aceeasi devalorizare, costuri de transport, inmatriculare, reparatii, s-ar mai fi adugat: - motorina 44.000 x 6 l/100(atat imi consuma Yaris-ul prin oras)x 5.5 lei = 14.500 lei = 3000 euro - impozit: 50 euro - schimb filtre, ulei, etc: 300 euro x 2 = 600 euro Total 3650 euro/ 33 luni = 110 euro/luna in plus Sumar Leaf cu curent gratis 230 euro/luna Leaf real 233 - 254 euro/luna in functie de cat din curent in platesti Echivalent motorina 230 + 110 = 340 eruo/luna PS. Nu am calculat foarte precis, scriu din amintiri. PS 2. E posibil ca devalorizarea la o fosila diesel sa fi fost mai mare in perioada asta decat la Leaf |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi