Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Oscilatii/mici intreruperi doar la relanti 1.6 tdci/hdi
Last Updated: Apr 07 2022 18:34, Started by
missionnad
, Apr 15 2018 16:43
·
0
#1
Posted 15 April 2018 - 16:43
Salutare,va rog cititi cu atentie pentru a nu fi nevoit sa repet;
Se da una bucata autoturism echipata cu motorul de 1.6 diesel 109 cai de origine PSA achizitionata de noua[2008,160.000 km am cu ea] folosita majoritar extraurban. In ultima perioada in mod aleatoriu am observat la relanti[dupa 20-30-40 secunde de la pornire la rece dimineata] mici intreruperi/oscilatii/sacadari de cateva secunde la relanti insotit de un zgomot caracteristic cu tenta metalica...,isi revine daca o tin accelerata putin,dar de multe ori intreruperile continua si dupa ce o accelerez,de asemenea ele manifestandu-se uneori foarte,foarte discret inca 2-3 km in treptele 1 si 2. Precizez ca motorul porneste la sfert de cheie si la rece si la cald fara absolut niciun zgomot suspect,in mers nu are niciun simptom,motorul trage pe toata plaja de turatii,nu am Check Engine aprins,nu am consum marit,nu scoate fum[are DPF,nu stiu daca s-ar observa]. Nu s-a facut nici o interventie la motor niciodata,motorina pun de la aceiasi statie de multi ani,filtrul de motorina are 10.000 km schimbat personal cu aceiasi marca,Mann. Am luat-o babeste si am controlat intai mufele de la injectoare,curatat senzorii de la clapeta de acceleratie,desfacut pedala de acceleratie si curatat in interior,de asemeni am mai miscat de unele mufe care imi erau accesibile la motor. Nu am dus-o inca la mecanic sa o puna pe tester,sincer imi este cam sila de cati prosti sunt,majoritatea habarnisti care de multe ori te pun sa schimbi jumate de motor degeaba. Din ce m-am interesat,as cam exclude regulatorul de presiune si senzorul presiune rampa,de la acestea nu ar mai porni deloc masina. Nedumeririle mele; 1.Ar putea fi vreun injector defect sau infundat?Totusi intreruperile sunt aleatorii...In rest motorul toarce frumos si nu are nimic. 2.Ar putea fi EGR-ul blocat pe inchis,[ori datorita mizeriei,ori datorita partii electrice]??Am scos si mufa de la EGR dar la fel facea,sacada in continuare la relanti.Mai stiu ca acesta da si alte probleme,respectiv motorul nu are putere,trage greu la turatii mici si n final se aprinde in bord. Pe cand la mine trage foarte bine,de la 1750 turatii ma pot baga lejer intr-o depasire. Orice sfat este binevenit,astept raspunsurile voastre,iar in legatura cu intrebarile de la 1 si 2 daca am gresit sau am omis ceva,va rog sa ma corectati. Edited by missionnad, 15 April 2018 - 16:47. |
#3
Posted 15 April 2018 - 17:06
verifica corectiile injectoarelor!
apoi cureti egr si admisia de tot ceeea ce inseamna depunere. faci log pe presiunea din rampa si pe injectoare....asa vei depista de unde vin intreruperile. apoi faci log si pe senzorul de boost sa vezi ce presiune relateaza... la fel verifici si debitmetru sa vezi ce volum de aer raporteaza. poti face un log la toate asta cere cunostinte avansate si ceva timp la dispozitie.....si nu in ultimul rand un tehnician care chair stie valorile live obtinute. Edited by vlahmacedoroman, 15 April 2018 - 17:08. |
#4
Posted 15 April 2018 - 17:20
scoate mufa de la debitmetru cand face si vezi daca e vreo schimbare
|
#5
Posted 15 April 2018 - 18:00
Daca e vreo schimbare dupa ce scoti mufa de la egr inseamna ca ai un defect pe calea de aer.
Posibil dozatorul de aer (clapeta de pe admisie). |
#6
Posted 15 April 2018 - 19:47
vlahmacedoroman, on 15 aprilie 2018 - 17:06, said:
verifica corectiile injectoarelor! apoi cureti egr si admisia de tot ceeea ce inseamna depunere. faci log pe presiunea din rampa si pe injectoare....asa vei depista de unde vin intreruperile. apoi faci log si pe senzorul de boost sa vezi ce presiune relateaza... la fel verifici si debitmetru sa vezi ce volum de aer raporteaza. poti face un log la toate asta cere cunostinte avansate si ceva timp la dispozitie.....si nu in ultimul rand un tehnician care chair stie valorile live obtinute. Motorul dupa ce e încălzit numai intrerupe deloc....am fost intr-un oras aglomerat si nu facea deloc cat stateam la semafoare. dan1980_25, on 15 aprilie 2018 - 17:20, said:
scoate mufa de la debitmetru cand face si vezi daca e vreo schimbare alexa32, on 15 aprilie 2018 - 18:00, said:
Daca e vreo schimbare dupa ce scoti mufa de la egr inseamna ca ai un defect pe calea de aer. Posibil dozatorul de aer (clapeta de pe admisie). |
#7
Posted 15 April 2018 - 20:42
Scuze, debitmetru am vrut sa spun.
Deconectarea debitmetrului scoate din functiune intreg sistemul egr. |
#8
Posted 15 April 2018 - 21:02
#9
Posted 16 April 2018 - 06:07
Eram ironic la adresa topicului.
Adică omul cere ajutor dar nu vrea sa repete, ca nu are chef. In schimb tu trebuie sa citești atent , sa nu cumva sa pui vreo întrebare aiurea ca ai pus-o. Ceva de genul “ băi fraierilor scoateți informațiile că nu am timp de voi”! Pana la urma interesul cui e acest topic? Eu dacă cerșesc ajutor pe net păi atunci dau toate detaliile, povestesc din nou dacă e necesar, repet orice detaliu pentru oricine, căci nu se știe de unde pică ajutorul. Dar câinele când e râios....coada tot sus o ține! |
#10
Posted 16 April 2018 - 06:20
La cureaua de accesorii te-ai uitat? Poate compresorul de AC să aibă vreo bubă. Sau altceva pe-acolo.
|
|
#11
Posted 16 April 2018 - 07:08
alexcrist, on 16 aprilie 2018 - 06:20, said:
La cureaua de accesorii te-ai uitat? Poate compresorul de AC să aibă vreo bubă. Sau altceva pe-acolo. Oricum nu prea vad legatura dintre AC si acele intreruperi. Daca era as fi specificat eu: întrerupe doar cand dau drumu la AC. |
#12
Posted 16 April 2018 - 07:31
Mai sunt și alte lucruri acționate de cureaua aia. Când face zgomote, bagă repede capul sub capotă și vezi cam de unde vine zgomotul. Orice rolă care nu se mai învârte cum trebuie poate duce la oscilații de turație, fără să însemne neapărat și nefuncționarea accesoriului respectiv (cel puțin, nu încă). Dacă te-ai convins că nu e de acolo, mai departe nu mă pricep.
|
#13
Posted 16 April 2018 - 07:49
Verifica si bujiile incandescente, probabil nu iti functioneaza una si pana se incaleste motorul se mai balbaie un pic.
|
#14
Posted 16 April 2018 - 12:49
pufarin, on 16 aprilie 2018 - 07:49, said:
Verifica si bujiile incandescente, probabil nu iti functioneaza una si pana se incaleste motorul se mai balbaie un pic. Problemele erau si cand era 10 grade afara.... Dar motorul pornea frumos cand dadeam la automat...Întreruperile apăreau dupa 20-30 sec. PS:azi dimineata nu a mai făcut....de fapt de 3 zile nu a mai avut niciun simptom. |
#15
Posted 16 April 2018 - 15:53
Gresit, bujiile incandescente functioneaza si dupa pornirea motorului, chiar daca martorul s-a stins, are legatura noxele emise pana intra motorul in regimul termic de functionare.
|
|
#16
Posted 16 April 2018 - 18:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users