Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cheie roti cu impact
Ultima postare: oct 15 2020 10:27, Inițiat de
claz
, feb 27 2018 21:34
·
0
#127
Publicat: 20 martie 2018 - 00:10
silesax, pe 19 martie 2018 - 23:08, a scris: explicatia nu tine. cu temperatura. Pe de alta parte poti tine masina la cad si rezolvi problema. @ Baxon Sa vezi ce funy e sa iei lidl-urile la rand pana gasesti ce-ti trebuie. Si daca nu le gasesti acum, reapar la anu. |
#128
Publicat: 20 martie 2018 - 00:18
arg, pe 20 martie 2018 - 00:10, a scris:
Energia de rupere scade o data cu temperatura, pe scurt devin casante. Pe de alta parte poti tine masina la cad si rezolvi problema. @ Baxon Sa vezi ce funy e sa iei lidl-urile la rand pana gasesti ce-ti trebuie. Si daca nu le gasesti acum, reapar la anu. N-am avut cum s-o tin la cald... poate doar daca asteptam sa vina primavara. O sa apara din nou in toamna, cand se apropie sezonul anvelopelor de iarna. |
#130
Publicat: 20 martie 2018 - 04:47
sant anumite asamblări care se fac cu componentele la temperaturi diferite tocmai ca la revenirea lor la aceiasi temperatura sa se intepeneasca bine. in cazul tau si prezonul si piulita au fost la aceiasi temperatura mereu. cum sau dilatat asa si sau contractat, amândouă odata.
|
#133
Publicat: 20 martie 2018 - 14:32
Am cumparat si eu o astfel de cheie, dar cu alimentare la priza. Nu mai aveau din cele cu acumulator si nici nu aveam mare nevoie de portabilitate. Am incercat sa desfac prezoanele la o roata de la masina proprie, stranse, in toamna trecuta, la vulcanizare. Nu am reusit, oricat am insistat. Am luat apoi cheia telescopica si le-am slabit, a fost nevoie sa pun piciorul pe levierul cheii extinse la maxim. Pentru a testa cheia, am strans prezoalele cu cheia masinii, cat am putut (am 100 kg). A batut putin la ele, dar le-a desurubat. Le-am strans apoi cu dinamometrica la 120 Nm si le-a slabit fara probleme.
Concluzie E buna, dar sa nu va asteptati ca face minuni in cazul unor suruburi intepenite. |
#137
Publicat: 21 martie 2018 - 18:10
arg, pe 20 martie 2018 - 00:52, a scris:
Pe vremuri le desfaceau in service si le incelzeau cu autogenul... Acum am realizat de ce... Cu autogenul pentru ca "rupe" rugina. Este casant otelul dar la -10C nu ai probleme sa le rupi din cauza asta, problemele apar sub -40C. De contractat da se contracteaza dar totul, jocurile ramin la fel ori la cald ori la rece, sint aceleasi materiale. Stringerea la fel. Ruptura mai repede din cauza intepenirii datorate ruginii sau puse strimb pe filet. |
#138
Publicat: 09 octombrie 2019 - 14:26
Să aduc un pic la viață acest topic, întreb pe cei care posedă de mai mult timp o astfel de mașină de înșurubat electrică, despre experiențele lor cu acest tip de aparate.
La achiziționare după ce trebuie să ne orientăm, după putere mare în Wați, sau după putere mare la cuplul strângere-destrângere a șuruburilor de la roți? Editat de misike1, 09 octombrie 2019 - 14:27. |
#139
Publicat: 20 noiembrie 2019 - 23:05
claz, pe 19 martie 2018 - 11:55, a scris:
Am cumparat azi masinaria. Foarte faina! Desface imediat suruburile stranse tare. Are 5 niveluri de cuplu. Geanta de transport e foarte mica, incape in janta de la roata de rezerva slim. linkul nu mai duce nicaieri ne poti spune despre ce era vorba ? Modelul, pretul, poate un link actualizat ? Cum se comporta dupa cateva luni de folosire ? |
#141
Publicat: 22 noiembrie 2019 - 10:52
zstefc, pe 20 noiembrie 2019 - 23:05, a scris: linkul nu mai duce nicaieri ne poti spune despre ce era vorba ? Modelul, pretul, poate un link actualizat ? Cum se comporta dupa cateva luni de folosire ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qC8UpQbkoRE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#142
Publicat: 22 noiembrie 2019 - 12:32
La vulcanizari si spalatorii auto lucreaza cei mai amarati oameni,munciti mult,sclavie,conditii de cacao si bani putini.Deci nu poti pretinde pasiune in ceea ce fac sau indemanare.Am avut conflicte la vulcanizari pentru azot inexistent,prezoane nestranse si alte mizerii.Prezoanele de roata se strang singure,trebuie doar stranse la bun simt si atat.Personal am abandonat teava de 150 cm pusa pe coarba-cruce de roti,cind am constatat ca se mai strang singure.O varianta e sa dai ca mine in paranoia,sa iti masori dupa ce iesi din vulcanizare singur presiunea cu manometrul tau si sa iti verifici singur prezoanele.Totul duce catre a face singur,asta e reteta din pacate.Altii isi iau dinamometrica si au tabel cu valorile de strangere pentru diverse.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi