Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Durata de rezolvare a problemei in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016

View PostDepanero, on 13 februarie 2018 - 16:27, said:

Buna ziua, pentru a va ajuta cu un raspuns, va rugam sa ne oferiti un numar RMA si numele complet pentru identificare. O zi minunata! Carmen, Depanero
As dori informatii despre reparatiile survenite in fisa cu numarul 3223491 din 05.02.2018, in afara de schimbarea bateriei si cablului de la incarcator, restul pieselor ce sau schimbat m-ar interesa pe ce motiv, ca eu am sesizat alte chestii ... Astept un raspuns

#20
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015

View PostGhiordi, on 14 februarie 2018 - 13:16, said:

As dori informatii despre reparatiile survenite in fisa cu numarul 3223491 din 05.02.2018, in afara de schimbarea bateriei si cablului de la incarcator, restul pieselor ce sau schimbat m-ar interesa pe ce motiv, ca eu am sesizat alte chestii ... Astept un raspuns
Buna ziua, am transmis situatia Dvs. colegilor mei si acestia va vor raspunde pe emailul oferit la inregistrarea produsului in service, intrucat aici nu putem oferi date confidentiale. In plus, veti primi si fisa de service cu toate observatiile. Ceea ce va putem spune este ca s-au schimbat urmatoarele componente: inlocuire modul dislay, senzor NFC, acumulator, subplaca de baza, capacul si cablu USB. Toate cele bune, Carmen

#21
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016

View PostDepanero, on 16 februarie 2018 - 09:52, said:

Buna ziua, am transmis situatia Dvs. colegilor mei si acestia va vor raspunde pe emailul oferit la inregistrarea produsului in service, intrucat aici nu putem oferi date confidentiale. In plus, veti primi si fisa de service cu toate observatiile. Ceea ce va putem spune este ca s-au schimbat urmatoarele componente: inlocuire modul dislay, senzor NFC, acumulator, subplaca de baza, capacul si cablu USB. Toate cele bune, Carmen
Am primit email, dar nu mi sa explicat de ce s-au facut urmatoarele : inlocuire modul dislay, senzor NFC, subplaca de baza, capacul ... restul, adica :acumulator si cablu usb stiu de ce au fost schimbate ca asta am reclamat, dar restul nu am idee... eram doar curios de ce s-au inlocuit display-ul senzorul NFC subplaca de baza si capacul ... sunt doar curios, daca pot primi un raspuns tot pe adresa de email furnizata

#22
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015

View PostGhiordi, on 16 februarie 2018 - 10:47, said:

Am primit email, dar nu mi sa explicat de ce s-au facut urmatoarele : inlocuire modul dislay, senzor NFC, subplaca de baza, capacul ... restul, adica :acumulator si cablu usb stiu de ce au fost schimbate ca asta am reclamat, dar restul nu am idee... eram doar curios de ce s-au inlocuit display-ul senzorul NFC subplaca de baza si capacul ... sunt doar curios, daca pot primi un raspuns tot pe adresa de email furnizata
Buna ziua, pentru buna functionare a produsului, tehnicianul autorizat Huawei a considerat ca trebuie schimbate. O zi minunata in continuare!

#23
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016
Aaa . Ok . Ma bucur ca a procedat la problemele ce nu le.am raportat !
👍👍👍

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate