Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie 6 000E
Ultima postare: mar 20 2018 16:17, Inițiat de
Allexe7
, feb 13 2018 11:58
·
0
#20
Publicat: 14 februarie 2018 - 14:56
#21
Publicat: 14 februarie 2018 - 15:11
Ok. Am redus foarte mult din cautari. Mazda6 sau Avensis. Intrebare ramane; 1.8 sau 2.0? Care sunt costurile de intretinere, si la ce sa ma astept sa schimb la ele?
partyman, on 14 februarie 2018 - 14:56, said:
129 de cai sunt supersuficienti pentru România. N-am condus pana acum benzina, si nu stiu cum se simte. Cum se comporta in depasiri? |
#27
Publicat: 15 februarie 2018 - 18:29
Uita-te si la Skoda Yeti. In bugetul tau ar intra un benzinar de 105 CP si 1200 cmc. Ai loc si tu si cei din spate si mai poti pune si destule bagaje. In plus spatarul spate este reglabil si la nevoie se scot extrem de usor scaunele din spate. Mai exista si variante Diesel, de 140 CP si parca si de 110 CP dar te duci lejer la un 8000 euro si nu stiu daca merita. O ruda foarte apropiata si-a adus recent unul din Germania Diesel 2l si 140 CP, 145.000 km, 12.000 euro, anul 2014 cu carte si istoric complet de la reprezentanta Skoda si am fost extrem de placut impresionat de ea. Masina nu a trecut prin mana samsarilor romani. Numai ca s-a dus cu ea la reprezenta pentru o verificare si revizie si a scos din buzunar 2200 lei si asta fara sa fie nevoie de schimbat distributia.
Totusi daca-ti place Mazda 6 asa mult cred ca asta o sa alegi pana la urma. Bafta! Editat de gabrieln2016, 15 februarie 2018 - 18:31. |
#29
Publicat: 18 februarie 2018 - 18:07
Allexe7, on 14 februarie 2018 - 00:32, said: La intaltimea ta va fi "sexy" in CT, fratele meu are 2m si cand a luat CT-ul avea senzatia ca intra in cockpit la un avion de vanatoare, consola centrala mare si pozitia joasa a masinii nu avantajeaza persoanele inalte, cursa scaunului este buna, dar in spate mai poti transporta doar pigmei. Buba la CT este ca vine cu costuri de intretinere si reparatie pe masura, 1000 lei fiind revizia de baza la dealer... Editat de connectorxp, 18 februarie 2018 - 18:07. |
#31
Publicat: 20 februarie 2018 - 14:04
gabrieln2016, on 15 februarie 2018 - 18:29, said:
Uita-te si la Skoda Yeti. In bugetul tau ar intra un benzinar de 105 CP si 1200 cmc. Ai loc si tu si cei din spate si mai poti pune si destule bagaje. In plus spatarul spate este reglabil si la nevoie se scot extrem de usor scaunele din spate. Mai exista si variante Diesel, de 140 CP si parca si de 110 CP dar te duci lejer la un 8000 euro si nu stiu daca merita. O ruda foarte apropiata si-a adus recent unul din Germania Diesel 2l si 140 CP, 145.000 km, 12.000 euro, anul 2014 cu carte si istoric complet de la reprezentanta Skoda si am fost extrem de placut impresionat de ea. Masina nu a trecut prin mana samsarilor romani. Numai ca s-a dus cu ea la reprezenta pentru o verificare si revizie si a scos din buzunar 2200 lei si asta fara sa fie nevoie de schimbat distributia. Totusi daca-ti place Mazda 6 asa mult cred ca asta o sa alegi pana la urma. Bafta! Asta e o varianta destul de buna. Chiar mi-ar placea una. Cred ca de gasesc una in pret acceptabil pentru mine, atunci am si luat-o M4V3RiCk_, on 18 februarie 2018 - 20:18, said:
Cum mai sta Mazda 6 la rugina? Stiu ca avea problema grave aici ! Da ... Sta prost, dar daca e prevenit din timp poti salva caroseria. Si nu o cumparam fara sa ii fie facut un control la sange in legatura cu rugina |
#32
Publicat: 20 martie 2018 - 16:17
S-a mai actualizat bugetul. Ar fi maxim 8 500 E. Si m-am decis ca as dori o benzinara. Am facut ceva teste cu diferite masini, in tot acest timp. In continuare astept sfaturi pentru noua achizitie. Tot pe japoneze as merge, dar un sedan sau break. Spatiul in portbagaj nu mai e asa important. Si as prefera automata in favoare celei manuale, dar nu e un musai. In momentul de fata sunt in dubii daca sa raman la o Corolla sau sa trec pe ceva mai sus, adica Avensis
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi