serviceinjectoare.ro
Ultima postare: feb 01 2018 19:57, Inițiat de
RealThing
, feb 01 2018 11:31
·
0
#1
Publicat: 01 februarie 2018 - 11:31
Pe scurt: missfire cilindru 3 si 4, verificat tot ce se poate, raman injectoarele. Bun, sa facem o programare la verificare/curatare.
Dupa discutii cu colegii de forum, decid sa o fac la baietii astia: http://www.serviceinjectoare.ro/ Sun, programare azi la ora 10, omul parea profi in apel, sa mergem. Azi la 9.55 ma prezint la service sa rezolv. Il sun in prealabil sa il anunt ca aterizez, imi spune ca inca nu e la fata locului, dar ajunge imediat. Ajung in locatie (e Service Dacia de fapt), sun din nou sa intreb cum procedez. Trebuie sa ma duc la receptie. OK. Ajung la receptie, un nene de acolo imi spune sa bag masina in fata service, vine si se uita imediat. OK. Asez masina in locatia comunicata, ma duc dupa el. Vine omul si incepe povestea. Se uita unde sunt pozitionate injectoarele, si imi spune scurt: manopera demontat injectoare 200 lei, in afara de verificari/reparatii. Mno bine, de aia am venit, platesc. Dupa care incep sa aud niste explicatii halucinante: el e pe Dacia GPL, si sunt numai probleme din cauza gazului, softul e dat peste cap si masina nu functioneaza ok, nu-s injectoarele Ii zic scurt: bai nene, aprinderea/circuitul de alimentare sunt verificate si servisate, au ramas doar injectoarele. Pai nu ca merge prost in general. Nu, imi da missfire doar pe benzina, si doar la rece. E, nu-mi dau eu seama, merge prost in general pentru ca softul e dat peste cap, e de la GPL (softul asta se da el asa peste cap brusc dupa 25k km concluzionez eu). Ma rog, ok, hai sa demontam alea. Bine, sa vad unde o bag, si le demontam. Intre timp il mai sun o data pe domnul cu reparatia injectoare (era deja 10.15). Ajung in 10 minute, e normal sa platiti demontat/montat separat (nu mi s-a comunicat asta la programare, dar ma rog). Si astept sa bag masina in service, si bineinteles sa apara omul. NImic. Se face 10.45. Nimic. Iau masina si plec. E 11.30, niciun semn, ma asteptam sa sune macar asa de complezenta, bai ai plecat, aveai programare, ceva. Nimic. Daca aveti timp de pierdut si doriti sa ascultati niste aberatii cat casa de la mecanicii Dacia, va recomand vizita la acesti domni cu caldura, oricum nu veti rezolva nimic. Pentru ca avem clienti si ni se cam rupe. Cam atat. A, sa nu uit, e Honda, daca ar conta cu ceva Editat de RealThing, 01 februarie 2018 - 12:20. |
#4
Publicat: 01 februarie 2018 - 11:58
Vezi de treaba cu injectoarele alea. Baga un aditiv de curatare si mergi doar pe benzina cateva sute de km. Sau ti le dai jos ca nu e mare filozofie si le duci la curatat.
Mie mi-e cam scarba de service-uri in general. Numai mecanici plini de impresii dar cam pe langa meserie peste tot asa ca de voie, de nevoie am invatat sa imi cam repar singur masinile si economiile sunt imense nu prin faptul ca nu platesc manopera ci prin faptul ca nu schimb piese la nimereala pana o nimeresc pe ai defecta. Uite aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ev37cLhpSQs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Trebuie sa mearga cum merg alea doua din mijloc. Editat de PoeOvidiu, 01 februarie 2018 - 12:04. |
#6
Publicat: 01 februarie 2018 - 12:10
Le poti curata singur. Dar eu am unele retineri cu comanda injectorului atingand un fir pe baterie. Ai sanse sa prajesti putin partea electrica. Timpul de dechidere a injectorului in functionare e de ordinul milisecundelor ceea ce nu poti obtine cu un fir si o baterie.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RgfcghsAjG8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11
Publicat: 01 februarie 2018 - 12:30
Nu stiu la Logan dar Cielo cu a3-a urca la 140 .
Marti mi se aprinde becul la incarcare la Peugeot. Intru la un service langa mine. Vin aia cu texte, diagnoza, alternator blocat bla bal. Mai oameni buni, aveti un multimetru. Pune-l pe borne la baterie. Cat are? 11.9. Bun, tine-l acolo si da surubelnita aia putin. Iau surubelnita o intorc si ciocanesc putin cu manerul in zona carbunilor la alternator. Cat arata multimetrul acum? 14.3 dar ce ai facut? Bag P.... in diagnoaza voastra pe calculator ca sunt gata carbunii la alternator. Cat ma costa sa ii schimbati. Pai sa vedem ca dam alternatorul jos, il trimitem la reconditionat . Voi credeti ca sunt prost? E 20 de lei un set de carbuni la alternator Valeo si voi vreti sa va dau 300 pe reconditionat ce? Editat de PoeOvidiu, 01 februarie 2018 - 12:47. |
#17
Publicat: 01 februarie 2018 - 12:41
La ce service-uri sunt e normal sa le repari pe bordura.
Dupa o lovitura in dos a fost peugeotul la vopsit. Au rupt stergatorul la luneta si l-au petecit cu holdsurtuburi sa stea. M-am dus inapoi la ei cu extractorul meu de stergatoare. I-am intrebat daca stiu ce e ala si le-am explicat cum se foloseste cand il vad pe ala ce a demontat stergatorul ca se inroseste. A inteles aluzia. Pe urma iau capacul de pe piulita stergatorului si ii arat la patroana de la service "reparatia" Mi-au cumparat stergator nou pe banii lor Editat de PoeOvidiu, 01 februarie 2018 - 12:42. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi