serviceinjectoare.ro
Last Updated: Feb 01 2018 19:57, Started by
RealThing
, Feb 01 2018 11:31
·
0
#19
Posted 01 February 2018 - 12:49
Hai ca facem videoconferinta si ne dam toti cu parerea pana la cureti. Faci curatare live
arg, on 01 februarie 2018 - 12:38, said:
pisici, la mine R e in stanga fata langa a 1-a eu credeam de ca e R de la repede si pe urma urmeaza: I =incet ... IV =incet viteza si V = viteza |
#20
Posted 01 February 2018 - 12:49
N-ai fost la intalnirile Auto, intelegeai atunci ca ceea ce propui tu se cam intampla live
|
#21
Posted 01 February 2018 - 12:51
Nu am fost la intalniri. Dar sunt activ pe forumurile marcilor pe care le detin. Deja la Cielo ,vorba unui coleg de pe GMclub, ii tremura toate suruburile cand vede ca pun mana pe trusa de scule.
|
#22
Posted 01 February 2018 - 13:35
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2ApIVQDJ6lY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
ligheanu-i simplu de procurat, de scos se pot scoate injectoarele, substanta de curarat se gaseste.... lipseste ceva? a da dispozitivul de control care pune injectoarele la munca... Edited by arg, 01 February 2018 - 13:37. |
#23
Posted 01 February 2018 - 13:40
Tragi fir comun de masa de folosesti un declo de dacie sau altceva antrenat de un motor electic mic sau chiar de o masina de gaurit pe post de dispozitiv. Pe fiecare iesire de fisa legi un injector iar pe centrala legi firul de +
Eventual lasi injectoarel pe rampa si folosesti diluant sau solutie de curatat carburatoarele la sticla de 1 litru. Edited by PoeOvidiu, 01 February 2018 - 13:41. |
#24
Posted 01 February 2018 - 13:48
am gasit, se numeste "injector tester"
ceva de genul asta: https://www.olx.ro/o...html#2ff26091d0 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5rHEeTp_Rfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 01 February 2018 - 13:55. |
#25
Posted 01 February 2018 - 13:57
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eeu_MySuf_w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#26
Posted 01 February 2018 - 15:17
Chestia cu dereglatul calculatorului cind mergi pe GPL este adevarata.E posibil sa cureti injectoarele si sa iti faca la fel.Am o Panda pe gaz si patesc cam acelasi lucru,nu am avut misfire,dar dupa un timp pe gpl porneste foarte greu dimineata.Mai poate fi si de la benzina de proasta calitate.Am schimbat si injectoarele,aceeasi pornire greoaie.Rezolvarea a fost mers pe benzina 2-3 zile,si dupa bagat benzina in cantitati mici cite 5 litri ca sa fie mereu proaspata in rezervor.
|
#27
Posted 01 February 2018 - 15:22
Pe scurt, e descrisa situatia pe jurnal de bord: bujii ok, bobine ok, filtru benzina + pompa schimbate (am filtru in rezervor plus pompa), EGR curatat, clapeta curatata, tot bec. Missfire se pastreaza pe 3 si 4. Avand in vedere ca lucram da' nu prea prin Bucuresti (eu am impresia ca astia au prea multi clienti si un prost in plus sau in minus, la scorurile alea, e peanuts), o sa ia o talpa d-aia feroce pe benzina pe autostrada, vedem ce iese. Porneste forte usor, aia nu inteleg eu, indiferent cat de frig e afara.
|
#28
Posted 01 February 2018 - 15:23
Cauta un service de injectoare decent si trimite-le pentru verificare. Rezultatul ar trebui sa fie o foaie de genul celei de mai jos cu toti parametri. Intreaba-i dinainte daca pot sa o faca, sa nu iti pierzi timpul degeaba.
http://www.injectort...ReportSmall.jpg PS: De ce nu te duci la un service sa iti schimbe injectoarele de pe 3 & 4 cu 1 & 2? Cea mai simpla varianta. Edited by figo1988, 01 February 2018 - 15:24. |
|
#29
Posted 01 February 2018 - 15:25
@ RealThing
injectoare nu se pot schimba intre ele? punele pe cele cu probleme 3 si 4 in locul celor bune 1 si 2, se muta missfire sunt injectoarele. daca ai scule faci asta "pe bordura in fata blocului" Edited by arg, 01 February 2018 - 15:27. |
#30
Posted 01 February 2018 - 15:27
Se poate face combinatia insa pur si simplu acum nu mai am chef. Vedem ce iese dupa sesiunea de 5000+ rpm sustinut 90 minute.
|
#32
Posted 01 February 2018 - 15:36
RealThing, on 01 februarie 2018 - 15:27, said:
Se poate face combinatia insa pur si simplu acum nu mai am chef. Vedem ce iese dupa sesiunea de 5000+ rpm sustinut 90 minute. Atentie! Daca injectoarele sunt de vina si nu mai ofera debitul cerut, risti sa ai amestecul f sarac, sa iti creasca temperatura gazelor de evacuare peste masura si sa distrugi chestii f scumpe. De la supape, la pistoane si chiar blocul motor. https://www.reddit.c...ine_what_about/ Edited by figo1988, 01 February 2018 - 15:38. |
#33
Posted 01 February 2018 - 15:44
Man, stii ce ma nedumereste pe mine? Nu-s vreun milog care sa mearga pe gaz pentru ca vezi doamne imi ia "putin", consum la drum lung cam 9 litri gaz/100km, plus vreo 5 litri benzina minim (peste 4000 rpm trece pe benzina, si nu ma prea zgarcesc la talpa). Ideea e ca pe benzina cat e calda nu face figuri, si vreau sa vad daca se pastreaza eroarea si dupa o forja d-aia cumplita. daca voi disruge motorul - ok imi asum.
|
|
#34
Posted 01 February 2018 - 15:51
Da, injectoarele mai cedeaza, indiferent cum mergi, nu e vorba doar ca se infunda. Parerea mea e ca nu merita riscul, mai ales ca sansele sa rezolvi ceva prin forja sunt minime.
|
#35
Posted 01 February 2018 - 15:54
Riscul de a merge cu ea...il am deja. Voi discuta cu cei de la Maracineni, sa vedem ce iese.
|
#36
Posted 01 February 2018 - 19:30
Bai boss, astia de la inceput (de pe pagina initiala a site-ului) te-au avertizat:
RAPID PROFESIONAL ORIGINAL Crestem durata de functionare a injectoarelor! (daca nu ne ocupam de ele ... ) Instalatia de gaz e verificata, schimbat la ea ce se schimba periodic?!? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users