In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania
#37
Posted 12 January 2018 - 00:21
ReflejoArmado, on 11 ianuarie 2018 - 23:29, said:
E de ajuns doar o taxă serioasă pentru mașinile foarte vechi. Mie mi s-ar părea de foarte mult bun simț o asemenea taxă. Corect. Sa nu circule toate chiagurile de 20 de ani, in stare super jalnica. Nu e obligatoriu ca toata lumea sa aiba masina. Chiar deloc. Edited by Torquemada-666, 12 January 2018 - 00:22. |
#38
Posted 12 January 2018 - 00:28
Dacă rezolva problema cu itpul am scăpa de o grămadă de rable vechi
|
#39
Posted 12 January 2018 - 00:44
Torquemada-666, on 12 ianuarie 2018 - 00:21, said:
Nu e obligatoriu ca toata lumea sa aiba masina. Chiar deloc. Foarte adevărat. Eu am un amic care are o „râșniță” antică; nu exagerez, de când a luat-o a băgat mai mult în ea decât suma pe care a cheltuit-o pe mașină. Bine, mașină e mult spus, e un hârb. Edited by ReflejoArmado, 12 January 2018 - 00:45. |
#40
Posted 12 January 2018 - 07:59
#41
Posted 12 January 2018 - 08:08
Eu nu stiu ce tot o dati cu ITP-ul. Nu vad de ce nu ar trece o masina ITP-ul. E greu sa-i schimbi becurile? Eu am un Golf din 2008 si de fiecare data a trecut ITP-ul fluierand. Pana la urma la ITP se verifica sistemele de siguranta, deci cine-l trece cu defecte se pune singur in pericol.
Nu cred ca ITP-ul e solutia de a scapa de vechituri ci taxele. Vechituri dpvd al anului de fabricatie pentru ca pt. mine oricat de veche e o masina, dpvd tehnic trebuie sa fie in stare cel putin foarte buna. Edited by Kroghy, 12 January 2018 - 08:10. |
#42
Posted 12 January 2018 - 08:10
Am văzut o grămadă de mașini ce nu avea instalația electrica funcțională(doar un far etc), mașini ce stau cu bucăți de caroserie lipite etc. Oare de ce atunci când se fac controale rar pe drumuri cam 30% din mașinile verificate rămân fără talon? Și mulți primesc amenzi?
|
#43
Posted 12 January 2018 - 08:22
Toată agitația e degeaba.
Întâi că o parte importanta sunt cele care erau pe Bulgaria,s a mai spus. O alta parte au înlocuit niste mașini și mai vechi,și mai rable. Adică a trecut omul de la Golf1 la Golf4. Progres și înnoirea parcului auto. Pe lângă astea,da,a crescut parcul auto,ceva normal. Mai lăsați poluarea și aerul și ozonul. Întâi sa ne punem și noi pe picioare și după aia o ardem și ecologist. Cu pantalonii rupți in dos nu prea ți arde de ecologie. |
#44
Posted 12 January 2018 - 08:49
Ce va mai place sa va lasati manipulati.......
Adica sper ca intelegeti ca placa cu poluarea e doar justificare pentru bagat mana in buzunarul omului de rand. Daca nu era poluarea, era taxa pe zgomotul produs de anvelope. Sau pe aerul consumat de motor. Masina noua pare mai putin poluanta. Mai ales daca inseamna casarea uneia vechi, poluante. Da` v-ati gandit vreodata cam cat se polueaza cu casarea unei masini vechi si cu producerea uneia noi? Incepand de la consumurile de energie implicate (energie care inseamna poluare) si pana la tot ce e implicat in distrugerea si producerea plasticelor.... Adica, pentru aia care nu stiu - imaginile alea din fabrica, de pe banda sunt doar de la asamblare. Dar pana acolo se polueaza maxim cu obtinerea otelurilor, cu prelucrarea lor in forma necesara...samd. Mai departe. Faceti un drum pe E85. Numarati camioanele. Da, polueaza alea intr-o zi cat toate masinile din tara in o luna, probabil. Mai bine taxam camioanele, in asa fel incat sa avem 10% din camioanele de acum pe drumuri, iar restul sa-si transporte marfa pe calea ferata. O singura locomotiva duce zeci de tiruri. Dar particulele in suspensie din aer? Pentru alea cine plateste, avand in vedere ca strazile sunt pline de praf si/sau (dupa anotimp) sare? E suficient sa mergi 100m in spatele unei masini, tragi pe dreapta, lasi masina sa se usuce. Vezi cam cata mizerie inspiram zilnic, doar pentru ca statul (ala care se preocupa de poluare) polueaza. Poate reusiti sa intelegeti ca tot tambalaul cu "renuntati la masinile vechi, luati masini noi" are valenta strict comerciala, baneasca - este menita sa ia banu` de la prosti, fie de stat prin taxe, fie de producatori (care cotizeaza la stat sub diferite forme). |
#45
Posted 12 January 2018 - 09:03
In decembrie a fost omor la radieri, ca si-a adus lumea aminte ca daca îi prinde 31 decembrie cu masina, platesc impozit pe tot anul urmator.
Cand isi ia lumea masina nouă, mai e un fenomen. Asta e frumoasă, o protejează, zice ca o tine pe aia veche pentru carat, drumuri rele, etc. Elanul asta tine in majoritatea cazurilor pana trebuie sa plateasca rca, taxe, la aia veche. Atunci aia veche dispare din peisaj. Multe masini inmatriculate anul asta au fost ale romanilor din strainatate. Noi in tara cand ne luam o masina, luam in calcul taxa, ei nu. Au profitat acum de ocazie si le-a u adus pe Romania, una e rca 100 euro la noi, alta e 1000 euro prin vest. |
#46
Posted 12 January 2018 - 11:47
martian_693, on 11 ianuarie 2018 - 23:28, said: nu cred ca is proaste ca si fiabilitate... ba chiar sunt ok am inteles , plus piese ieftine... insa mi se face scarba de brand. Opel sau vauxhall.... plus ca is cheap asa fara nimic special... sunt niste frigidere. ete rahat. VW e putin peste opel insa tot masina de duzina este. nu vad logica comentului... nu am fost niciodata pr vw... in ultimii 20 de ani doar 2 masini mi au placut... Phaeton si Touareg... care is mai premium... in rest numai frigidere... vw e masina omului average. si nu e nimic mai rau decat average... mai bine sub , decat average... sorry man , insa eu as face ilegal diesel. si daca ai diesel inainte sa il fac ilegal as pune taxa gen 5000 euro pe an ca sa nu mai poti sa o folosesti. nu am avut vreodata si nu o sa cumpar in viata mea diesel. poate doar daca imi iau locomotiva sau tractor... in rest sper sa puna taxe sa iti fie frica sa bagi cheia in contact. (sper ca observi ca nu ma refer la tine in mod personal) nu sunt legi... totul merge pe prietenie si spaga... 99% din cauza nivelului de trai scazut... bani putin la populatie... itp la juma de an , orice masina cu lovitura la stalpii sau punctele de siguranta sa fie ilegala. orice masina fara frane cel putin 100% din ce spune producatorul sa fie ilegal... si as mai adauga altele insa e lista prea mare |
|
#47
Posted 12 January 2018 - 17:52
Rdaneel, on 12 ianuarie 2018 - 08:22, said:
.... Cu pantalonii rupți in dos nu prea ți arde de ecologie. Eu zic ca sigur nu e interesat de intretinere... o ua si circula cu ea pana pica. Consideri ca masina unei asemenea persoane nu este un pericol ?? Si din nefericire sunt destui care fac asa. Ma repet, daca am toti care cumpara SH-uri ar verifica si pune la punct masina ar fii bine. Dar din pacate multi o cumpara si merg cu ea fara macar sa o verifice inainte de cumparare. Ca doar a zis x-ulescu cu care a mers la cumparat ca e ok (iar x-ulescu se da mare si tare stiutor in domeniu, dar doar atat, in realitate e bata). Si tot asa.... Aia e problema cu sh nu poluarea aia e pe ultimile locuri!! |
#48
Posted 12 January 2018 - 20:27
fotbal5, on 12 ianuarie 2018 - 17:52, said:
daca am toti care cumpara SH-uri ar verifica si pune la punct masina ar fii bine. Apoi inca 1000 euro pe districutie, revizie, ulei la cutia de viteze, volanta, becuri noi cu xenon, etc. In total 2000 euro pt. intretinere si siguranta dar multi au inceput sa rada de mine ca am luat o rabla daca a trebuit sa cumpar cauciucuri noi. Asta e mentalitatea, daca intretii masina sh esti fraier. Logan cu care sa mergi pana sa iasa sarma, asta e scopul in viata pentru unii, si inca se mai si lauda. Edited by Kroghy, 12 January 2018 - 20:31. |
#49
Posted 12 January 2018 - 23:25
underb, on 12 ianuarie 2018 - 11:47, said: am avut opel acum vreo 10 ani plus... vw nu mi plac astea de duzina... eu is cu japonezele... stiu ca iti e greu sa crezi ca unu de care incerci sa faci misto chiar are o masina.... sau permis... insa eu cred ca tu traiesti in o lume unde opelul din 97 e ceva de lux... sau crezi ca toti traim sub poduri si nu avem ce sa mancam ... sau crezi ca daca incerci sa vb de sus esti mai smecher? e o prostie sa crezi asta. esti ingamfat sa subestimezi pe oricine... si lipsit de bun simt... dar deh... daca ai tai nu au avut sa ti imparta si tie... ai ramas fara. numai un idiot aduce atacuri personale in loc sa vb la subiect. Edited by martian_693, 12 January 2018 - 23:29. |
#50
Posted 12 January 2018 - 23:54
fotbal5, on 12 ianuarie 2018 - 17:52, said: Superba explicatia, deci tu consideri ca unul de acest gen isi ia o masina sh ( abia aduna bani de ea) dupa care chiar crezi ca o va intretine cum trebuie ! Eu zic ca sigur nu e interesat de intretinere... o ua si circula cu ea pana pica. Consideri ca masina unei asemenea persoane nu este un pericol ?? Si din nefericire sunt destui care fac asa. Ma repet, daca am toti care cumpara SH-uri ar verifica si pune la punct masina ar fii bine. Și tu ce crezi ? Că la cealaltă veche îi făcea întreținerea ca la carte ? Tu nu pricepi că majoritatea a schimbat rabla de 20 de ani cu una de 15 ? Sau cu una de 10 daca și a permis ? Nu erau mai periculoase alea duse la casare ? Sau,cumva tu crezi că progresul are loc în salturi ? De la Dacia 1310 direct la Mercedes ? Ce o fi mă greu așa sa fim rezonabili,nu sa avem așteptări nerealiste ? |
#51
Posted 13 January 2018 - 00:27
Rdaneel, on 12 ianuarie 2018 - 23:54, said:
Și tu ce crezi ? Că la cealaltă veche îi făcea întreținerea ca la carte ? Tu nu pricepi că majoritatea a schimbat rabla de 20 de ani cu una de 15 ? Sau cu una de 10 daca și a permis ? Nu erau mai periculoase alea duse la casare ? Sau,cumva tu crezi că progresul are loc în salturi ? De la Dacia 1310 direct la Mercedes ? Ce o fi mă greu așa sa fim rezonabili,nu sa avem așteptări nerealiste ? is de acord in parte... legea ar trebuii sa spuna ca nu poti sa importi o masina care a fost lovita la stalpii de siguranta. cel putin atat. sau daca a avut accident unde airbagurile au sarit. si daca lumea nu isi permite atunci sa nu mearga cu masina. prefer lume suparata de preturi mari decat toti cu masini periculoase. alta lege ar putea sa fie ceva de genul... daca nu e peste an 2000 sa zicem nu poti sa o inmatriculezi. sau alegeti voi un an decent unde legile erau ok incat sa faca aia masini sigure. |
|
#52
Posted 13 January 2018 - 02:18
Tu vrei sa răstorni toate legile cu curul in sus.
Ce te fute mă grija pe tine că import eu o mașina cu accident frontal,dar reparată cum trebuie ? Vezi ți de reglementările ITP,nu baga interdicții aiurea. |
#53
Posted 13 January 2018 - 09:34
Rdaneel, on 13 ianuarie 2018 - 02:18, said:
Tu vrei sa răstorni toate legile cu curul in sus. Ce te fute mă grija pe tine că import eu o mașina cu accident frontal,dar reparată cum trebuie ? Vezi ți de reglementările ITP,nu baga interdicții aiurea. ti as da si amenda sau puscarie. ma fute nu de tine. ma fute de toti. si daca nu iti permiti masina FARA nici un accident atunci aia e viata. decat sa iau pe incredere serviceuri sau alte teste e mai sigur sa le banez. |
#54
Posted 13 January 2018 - 11:14
martian_693, on 13 ianuarie 2018 - 00:27, said: is de acord in parte... legea ar trebuii sa spuna ca nu poti sa importi o masina care a fost lovita la stalpii de siguranta. cel putin atat. sau daca a avut accident unde airbagurile au sarit. si daca lumea nu isi permite atunci sa nu mearga cu masina. prefer lume suparata de preturi mari decat toti cu masini periculoase. alta lege ar putea sa fie ceva de genul... daca nu e peste an 2000 sa zicem nu poti sa o inmatriculezi. sau alegeti voi un an decent unde legile erau ok incat sa faca aia masini sigure. Iar la siguranta e iar cu dus intors, ca poate io am masina din 2000 cu 6 airbag, si vecinu' are Logan de anul trecut, cu 2. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users