Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema deconectare constanta Wifi (router TP Link AC1200)
Ultima postare: iun 29 2019 22:28, Inițiat de
corina_geo
, ian 02 2018 15:11
·
0
#37
Publicat: 04 ianuarie 2018 - 21:24
Iata si un nou log, atasat, de dupa conectare. Insa iarasi, se pare ca nu spune nimic, pentru ca nu salveaza istoricul a ce s-a intamplat in timpul deconectarii, ci doar dupa
jeffy86able, on 04 ianuarie 2018 - 21:09, said:
De ce nu vrei sa incerci cu alt router macar de proba? Ia unul de imprumut de la un prieten si lamureste-te daca e de la al tau si gata. Daca da, asta zboara pe geam si altul intra pe usa. Merita nervii tocati cu tampenia asta? De gasit altul de proba...nu stiu, poate al meu sa intrebe un coleg de serviciu, desi aici internetul e inca "in fasa" fata de Romania spre exemplu, majoritatea stau cu conexiuni de 10-50 Mbps, noi ne-am bucurat nespus cand am aflat de la proprietarul apartamentului ca aici, fiind o vila cu apartamente relativ nou construita, e echipata cladirea cu conexiune optica, altfel prin zonele mai centrale ale Pragai O2 si UPC, principalii provideri aici, ofera conexiuni de 30-5Mbps cam la acelasi pret ce platim noi (350 Kc, adica vreo 13-14 EUR), iar daca vrei 300 Mbps, e aproape dublu (550 la UPC). |
#38
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 00:54
Ion_Bumbu, on 02 ianuarie 2018 - 17:36, said:
Ok, este ca la ghemul de ata incilcit, trebuie gasit un capat si tras de el. Aici ori e pe Rf ori pe FO problema. Locul unde poti afla este la port-ul Eth, un comp conectat acolo daca merge cind celelalte nu deja spune ceva. Nu trebuie sa fie doar un repetor, o poate lua pe aratura si alt dispozitiv sau nu neaparat el, e suficienta sursa in comutatie sa scoata virfuri pe alimentare. SMPS spikes. Urmareste acest aspect atunci, determina daca nu e doar problema de conectare pe WiFi. Totusi la prima vedere pe acel log ... pare reset. Sa nu fie cumva problema de alimentare de la retea. Editat de Ion_Bumbu, 05 ianuarie 2018 - 00:56. |
#39
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 01:18
^^
Alimentatorul routerului are destui condrnsatori astfel incat sa transmita pe tensiunea de alimentare varfuri de tensiune sau variatii de tensiune. Chiar este o sursa in comutatie, nu mai este un simplu tranformator cu punte redresoare si condenstor... Deci, dead-end.... @C, ai avut inspiratia sa sesizezi cat de cald / incins este routerul? (imediat dupa blocare) Mai incearca ceva: dezactiveaza hardware NAT si boost NAT. A, blocarea asta cand se intampla, la trafic greu (vizionat filme) sau chiar si la trafic usor gen navigat pe net sau youtube, sau ascultat muzica? Editat de danutzu_1069, 05 ianuarie 2018 - 01:20. |
#40
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 14:12
danutzu_1069, on 05 ianuarie 2018 - 01:18, said:
^^ Alimentatorul routerului are destui condrnsatori astfel incat sa transmita pe tensiunea de alimentare varfuri de tensiune sau variatii de tensiune. Chiar este o sursa in comutatie, nu mai este un simplu tranformator cu punte redresoare si condenstor... Deci, dead-end.... @C, ai avut inspiratia sa sesizezi cat de cald / incins este routerul? (imediat dupa blocare) Mai incearca ceva: dezactiveaza hardware NAT si boost NAT. A, blocarea asta cand se intampla, la trafic greu (vizionat filme) sau chiar si la trafic usor gen navigat pe net sau youtube, sau ascultat muzica? N-as zice ca se intampla cand e trafic greu, pentru ca s-a intamplat sa ma intorc acasa, nefiind nimic lasat alimentat/conectat la retea, iar cand am ajuns acasa pe telefon am sesizat prima oara ca nu se conecteaza, la fel si de pe orice alt dispozitiv. Este clar o problema de la router din cate deduc eu, pentru ca altfel, ar fi permis conectare pe cablu UTP macar, chiar daca semnalul de internet ar fi cazut, ceea ce nu este cazul insa, pentru ca de obicei de indata ce deconectam/reconectam routerul, conexiunea porneste dupa cateva minute, uneori nu vrea din prima, mai trebuie deconectat odata, dar totusi merge din nou dupa a 2-a incercare. Probabil o sa incercam sa gasim alt router si asta o sa fie trimis direct la reciclare...pacat, pentru ca dpdv al semnalului, este foarte bune, avem un apt destul de mare, cam 16 metri in lungime (a masurat sotul balconul dispus de-a lungul intregului apt. cand a cumparat niste plasa sa puna sa nu sara pisicile jos ) , routerul e pozitionat in primul dormitor care e vizavi de intrare, avem semnal minim 3 linii oriunde in apt, inclusiv in baie, balconul mai mic care e tocmai in partea cealata, mult mai bine spre exemplu fata de un router Cisco ce aveam cand locuiam in Cipru, aveam nevoie acolo de 2 repeatere puse prin casa ca se tot deconecta, si casa nu era mult mai mare, doar un dormitor in plus. Am sa incerc si sa dezactivez acel NAT de care zici. |
#41
Publicat: 10 ianuarie 2018 - 17:05
Revin cu un update. Au trecut 4 zile si se pare ca, slava Domnului nu se mai manifesta. Acum nu stiu daca s-o fi rezolvat de la sine, dar am incercat cum a fost sugerat sa izolez cumva, specific imprimanta + Smart TV + Xiaomi Mi Box, am creat o retea separata de "Guests", o facilitate oferita de router, si le-am conectat acolo separat pe acestea.
De atunci nu s-a mai deconectat, nici pe telefoane, nici pe laptopuri, nici macar pe dispozitivele astea puse separat pe reteau de Guests. Fingers crossed! [ https://www.ausbonsai.com.au/forum/images/smilies/fingers%20crossed.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#46
Publicat: 12 ianuarie 2018 - 00:35
ogo, on 11 ianuarie 2018 - 13:13, said:
Broadcast flood. Vlan-ul creat (rețeaua guest de care zici) a limitat/împărțit domeniul de broadcast. Încearcă sa scoți XIOMI și sa refaci rețeaua (cum era înainte) fără el. Si vezi dacă se mai întâmplă. Dacă da, încearcă si cu imprimanta. ogo, on 11 ianuarie 2018 - 22:27, said:
Este nevoie doar de 1 sigur echipament sa facă flood. Compromis rămâne în continuare, asta dacă compromis. Așteptam feedback Multumesc pentru sugestii. Posibil intr-adevar, pentru ca via acel Xiaomi folosim Kodi pentru a ne uita la seriale, desi, nu inteleg de ce acum fiind pe reteau de "Guests" nu ar mai face probleme. Daca nu, poate s-a rezolvat problema de una singura, asa cu mentionase RealThing mai sus pe acest topic. |
|
#47
Publicat: 29 iunie 2019 - 22:28
Aceleasi probleme cu Archer C6. Conexiune instabila, ma conectez cu intarziere sau ma conectez dar nu e net, ci dureaza o perioada. Pare sa isi revina daca e oprit si lasat o perioada. Upgrade de firmware nu are niciun efect, sa ma mut pe reteaua de Guest nu are efect. A inceput sa faca figuri in prima saptamana dar am dat vina pe camera PTZ care avea doua cabluri UTP legate printr-o priza. Aparent partea de LAN e ok, doar pe wireless sunt probleme. Acum am legat la el un alt router, un tenda 3G de la care imi iau wifi si care merge perfect. Cand sunt pe TPlink am eroare la speedtest, indiferent daca sunt pe reteaua guest, sau 2,4 sau 5GH. Il duc la garantie, e singura varianta, mi-a mancat zilele.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi