Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Problema deconectare constanta Wifi (router TP Link AC1200)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Salut si La Multi Ani!

Avem o problem sacaietoare acasa cu conexiunea la internet, caruia nu-i dau de cap cei de la firma cu care suntem conectati, si ne lasa cand ti-e lumea mai draga! Le-am explicat si lor, trimis screenshots, detalii, etc. dar cred ca se pricepe mai bine sotul decat ei la tot ce inseamna calculatoare/retele, de-asta apelez aici poate cineva are o solutie/idee de ce se intampla asta.

Avem internet prin fibra optica, 1000Mbps, iar router-ul pe care l-am achizitionat de la ei este un TP Link Archer C1200. Conexiunea este un IP static (al routerului).

Problemele au inceput sa apara pe la inceputul lui Noiembrie, inainte de asta nu am avut absolut nicio problema in 6 luni de cand suntem conectati cu ei. Practic, subit toate dispozitivele sunt deconectate de la retea, iar cand incerci sa te conectezi inapoi la reteau (salvata), ne da mesajul "Can't connect to this network" (pe Windows) sau pe iPhone sau altele apare chiar "Password is wrong" si refuza sa se conecteze. Mentionez ca atunci cand apare problema incercam de pe multiple dispozitive (laptop cu Win 8, Win 10, tableta Android, iPhone, S7), pe nicinul nu se poate reconecta.

Singura rezolvare, care uneori merge din prima, alteori dupa mai multiple incercarci, este sa fie complet scos din priza routerul si lasat 1-2 minute fara curent, apoi reconectat. Dar nici asa nu merge absolut de fiecare data, iar atunci cand ai un email urgent de trimis, eu lucrand de acasa, este foarte stresant, am mai lucrat de pe hotspot facand share de internet de pe 4G cand am avut urgente.

Ce am incercat pana acum, la sugestia celor de la firma de internet:

- resetat la factory settings, introduse datele din nou de la zero
- schimbat numele retelei, practic crearea unor date noi de conectare
- schimbat routerul cu altul nou (era in garantie, asa ca dupa repetate plangeri catre ei, inainte de Anul Nou ne-au chemat sa ducem router-ul sa-l verifice, vineri am fost, n-au stat sa verifice nimic, doar  ne-au dat altul nou,sigilat,  model aproape identic cu cel vechi , cel vechi era AC1200 v.1 , acesta este AC1200 v.2, dar simptomele au ramas exact aceleasi, in fiecare zi, cel putin odata sau de mai multe ori, toate dispozitivele sunt deconectate si nu se pot reconecta decat dupa ce routerul e deconectat/reconectat
- incercat de updatat firmware la router, apare mesaj "your firmware is up to date"
- schimbat cablu de conexiune, adica cablul UTP care vine din priza din perete pana la router, am cumparat unul nou
- am dat "forget" la toate informatiile de retea salvate, atat pe laptop cat si pe tableta/telefon, re-puse din nou parolele

Alte lucruri de mentionat:

- chiar si atunci cand routerul refuza sa reconectam dispozitivele pe retea, LED-ul de "Internet" de pe el, ramane verde, nu se face portocaliu, adica teoretic ar trebui sa fie conectat la internet
- parola folosita e cea inscrisa pe router, cea initiala (8 cifre), cu atatea deconectari si reset-uri nu ne-am mai obosit sa o schimbam ci o folosim pe aceeasi, atat pe router-ul vechi, cat si pe cel nou
- daca rulez "Windows Network Diagnosis" in timp ce nu-mi permite sa ma conectez, trece prin pasii respectivi iar la final apare eroarea "investigate router or access point issues"


Multumesc anticipat c-ati citit toata polologhia si sper sa aveti vreo idee ce ar putea cauza aceasta problema.

#2
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,513
  • Înscris: 06.01.2012
Problema cu router-ul din ce se vede.
Mai aveti vreunul mai vechi prin casa cu care sa testati stabilitatea retelei?
Pe cablu internetul merge stabil?

Edited by jeffy86able, 02 January 2018 - 15:18.


#3
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Incearca alt alimentator la el prima data.

#4
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Postjeffy86able, on 02 ianuarie 2018 - 15:17, said:

Problema cu router-ul din ce se vede.
Mai aveti vreunul mai vechi prin casa cu care sa testati stabilitatea retelei?
Pe cablu internetul merge stabil?

Salut. Router-ul este nou acesta, sa fim noi atat de ghinionisti? Posted Image  

Cel vechi cum am spus a mers luni de zile in sir fara ca macar odata se se deconteze, doar o data a fost electricitatea oprita pentru ceva lucrare, cateva ore, nu eram acasa, dar a repornit singur, totul conectat, asta era undeva prin August. Problema asta cu deconectarile zilnice a aparut doar acum 2 luni aproximativ, asa ca suspectez ca ISP-ul a facut ceva schimbari, desi e clar ca habar nu au ce anume, toate sugestiille lor de pana acum (inclusiv furnizarea unui router nou), nu au facut vreo diferenta.

#5
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
E o problema pe care am intalnit-o mai multi (s-a discutat pe topicul cu Archer C1) care eram pe RDS. Nimeni nu a inteles care a fost cauza, din ce-am vazut s-a rezolvat la majoritatea (inclusiv la mine). Cauza exacta nu am identificat-o, oricum e ceva de la ISP.

#6
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Fie că funcționează sau nu internetul, trebuie să te poți conecta la router prin Wi-Fi. Dacă nu poți, problema este strict între router și telefon/tabletă/laptop.

#7
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Postxeleron, on 02 ianuarie 2018 - 15:24, said:

Incearca alt alimentator la el prima data.

Router-ul nou a venit in cutie, cu un power-supply nou lui. Am incercat sa schimb si priza de alimentare, sunt mai multe la care ajunge, am uitat sa specific mai sus, am facut si asta, dar tot nimic. De asemenea, partea mai ciudata este ca asa cum spuneam mai sus, becul acela verde de "Internet" ramane verde chiar si atunci cand dispozitivele sunt deconectate si nu li se permite reconectarea la retea.

De asemenea, am uitat si asta sa mentionez, acest router are 2 retele/frecvente, 2.4G si 5G, am incercat si sa folosesc doar 2.4G pe toate dispozitivele, sau combinat, sau doar 5G, dar nici asta nu face vreo diferenta. Cand se deconectateaza, atat reteau 2.4G  cat si 5G refuza conectarea dispozitivelor pe ele. Si sunt total deconectate, adica nu apare triunghiul galben sau altceva, pur si simplu nu se conecteaza deloc, pe telefon apare cum spuneam cateodata ca ar fi "wrong password" ceea ce e imposibil fireste pentru ca nu o schimbam de cea default, pe cand in acelasi timp pe PC/Windows zice "Can't connect to this network"

Am atasat si capturile de ecran, cu "notite" Posted Image asa cum le-am trimis tehnicienilor fara habar de la ISP., in cazul in care ajuta cu ceva.

View PostRealThing, on 02 ianuarie 2018 - 15:30, said:

E o problema pe care am intalnit-o mai multi (s-a discutat pe topicul cu Archer C1) care eram pe RDS. Nimeni nu a inteles care a fost cauza, din ce-am vazut s-a rezolvat la majoritatea (inclusiv la mine). Cauza exacta nu am identificat-o, oricum e ceva de la ISP.

Dupa cat timp s-a rezolvat? La noi sunt aproape 2 luni de cand se intampla, acum zilnic, asta. Si se pare ca frecventa de deconectare creste, ori am devenit paranoica si super enervata Posted Image

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   43.58K   36 downloads
  • Attached File  2.jpg   139.06K   42 downloads
  • Attached File  3.jpg   94.9K   40 downloads
  • Attached File  4.jpg   177.33K   35 downloads


#8
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
La mine dupa aproximativ 2 saptamani. Am observat ca la marea majoritate cam atat a durat, 2-3 saptamani. Vezi daca ai vreun update pentru firmware disponibil, si daca da fa-l.

#9
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Postmhanor, on 02 ianuarie 2018 - 15:34, said:

Fie că funcționează sau nu internetul, trebuie să te poți conecta la router prin Wi-Fi. Dacă nu poți, problema este strict între router și telefon/tabletă/laptop.

Da, asa este, ar trebui sa ma lase sa ma conectez chiar si fara internet, deci cel mai probabil router-ul este sursa problemelor. Dar cum de a mers inainte fara probleme, iar acum nu, asta nu mai inteleg :)   Mentionez ca nu s-a facut vreun firware update sau alte prostii din partea noastra, absolut nimic, doar s-a decis el intr-o zi sa faca probleme, iar acesta nou la fel.

View PostRealThing, on 02 ianuarie 2018 - 15:42, said:

La mine dupa aproximativ 2 saptamani. Am observat ca la marea majoritate cam atat a durat, 2-3 saptamani. Vezi daca ai vreun update pentru firmware disponibil, si daca da fa-l.

TP Link zice ca nu e niciun firmware disponibil, ca e "up to date"

View PostRealThing, on 02 ianuarie 2018 - 15:30, said:

E o problema pe care am intalnit-o mai multi (s-a discutat pe topicul cu Archer C1)

Unde pot gasi acel topic, ca l-am cautat acum dar nu reusesc...vreau sa vad daca apar si alte sugestii acolo.

#10
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
Cati utilizatori se conecteaza la routerul ala ( Wi-Fi + LAN ) ? Ca vad ca zici ca e ptr o firma.
Iar routerul ala e ptr acasa - max 10 utilizatori.

Plus ca daca aveti vreun coleg cu uTorrent ( asat e principalul vinovat dar mai pot fi si alti clienti de torent culpabili ) pe PC va poate bloca routerul si fara resetare ( sau scos din priza ) sa nu mai reporneasca.

Ptr o firma mai repede luati un Router Business si cu AP-uri pe wi-fi.

#11
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Posibil unul dintre dispozitivele tale, care se conectează la router, să declanșeze funționarea anormală. Poți încerca dezactivând conexiunea Wi-Fi, pe rând, câte unul la un moment dat. Începe cu cele de la Apple. Poți activa funcția Guest Network, pentru a izola clienții Wi-Fi între ei și restul LAN-ului.

Edited by mhanor, 02 January 2018 - 16:18.


#12
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Posteiffel, on 02 ianuarie 2018 - 16:03, said:

Cati utilizatori se conecteaza la routerul ala ( Wi-Fi + LAN ) ? Ca vad ca zici ca e ptr o firma.
Iar routerul ala e ptr acasa - max 10 utilizatori.

Plus ca daca aveti vreun coleg cu uTorrent ( asat e principalul vinovat dar mai pot fi si alti clienti de torent culpabili ) pe PC va poate bloca routerul si fara resetare ( sau scos din priza ) sa nu mai reporneasca.

Ptr o firma mai repede luati un Router Business si cu AP-uri pe wi-fi.

7-8 in total, cu tot cu imprimanta si SmartTV + Xiaomi Mi Box 3

Nu e nicio firma, am zis doar ca lucrez, cateodata, de-acasa, adica un fel de telecommute, eu si cu telefonul/laptopul meu, nu nimeni altcineva. Avem si 2 pisici, dar ele din fericire nu au inca mouși cu wifi deși am auzit că s-a inventat si asa ceva Posted Image . Iar de ronțăit cablurile la fel e exclus, nu c-ar fi prea cuminți dar avem manșete de cabluri puse pe unde ajung la cabluri, ”just in case” Posted Image

Dar erau toate conectate si inainte cand a mers brici luni de zile fara intreruperi, nu am introdus "consumatori" noi de net in ecosistem.

Iar vecini nu avem chiar multi, adica apar maxim 10-12 retele cand dai o cautare, inclusiv 2-3 imprimante wifi.

Edited by corina_geo, 02 January 2018 - 16:22.


#13
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
@Corina, topicul este aici. https://forum.softpe...8#entry22204696

#14
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Postmhanor, on 02 ianuarie 2018 - 16:09, said:

Posibil unul dintre dispozitivele tale, care se conectează la router, să declanșeze funționarea anormală. Poți încerca dezactivând conexiunea Wi-Fi, pe rând, câte unul la un moment dat. Începe cu cele de la Apple.
Sa speram ca nu trebuie sa ajung si la asta Posted Image , ar fi ceva corvoada.Posted Image. Partea ciudata, cum am scris adineauri mai sus, exact aceleasi dispozitive le-am avut conectate la aceasta retea si lunile precedente cat a mers bine, fara vreo intrerupere. Nu am atasat alti utilizatori in retea. Bineinteles ca am mai avut cativa in vizita care au venit, s-au conectat, au plecat, dar totusi din cate imi aduc aminte, problemele nu au aparut intr-o perioada antecendenta unor vizite...si cand spun vizita ma refer la maxim 2 insi cu 2 telefoane, nu paranghelie cu 30 de oameni Posted Image

Si in plus, am si resetat la zero de mai multe ori router-ul, in cazul in care cumva s-ar fi "innecat" de la prea multi utilizatori. In niciun caz nu au fost niciodata mai mult de 10 dizpozitive conectat simultan la acest router oricum.

View PostRealThing, on 02 ianuarie 2018 - 16:14, said:

@Corina, topicul este aici. https://forum.softpe...8#entry22204696
Posted Image Multumesc. Ma gandeam eu ca poate e cel cu C2, am tot cautat de C1 dar nu aparea vreun rezultat Posted Image

#15
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Da, greseala mea, confundasem versiunile. oricum iti pot spune ca orice am incercat de acolo nu a functionat, si-a revenit de la sine. Care a fost cauza chiar nu stiu.

#16
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View PostRealThing, on 02 ianuarie 2018 - 16:22, said:

Da, greseala mea, confundasem versiunile. oricum iti pot spune ca orice am incercat de acolo nu a functionat, si-a revenit de la sine. Care a fost cauza chiar nu stiu.

Oau...asta ma mai linisteste putin, dar ma intreb cat va mai dura. Ca prima oara am observat problema pe 7 Noiembrie, uitându-mă acum la emailurile trimise către ISP, iar asta a fost aproape 2 luni în urmă. De atunci tot se întâmpla asta, iar frecvența de deconectare cum spuneam pare a crește.

#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eu cand ajungeam de la serviciu il gaseam blocat, pana nu-i scoteam alimentarea nu puteam sa-i fac nimic. Brusc s-a rezolvat, deja luasem in calcul sa imi cumpar altul. Cand ajung acasa ma uit la ce uptime am.

#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,583
  • Înscris: 31.01.2010
De proba conecteaza-te direct pe router prin cablu Eth.
Vezi care este atunci manifestarea.
Daca totul e OK in momentul in care pe WiFi e aiurea ai sanse mari sa ai un perturbator radio in zona.
Verifica sa nu ai cumva ceva repetor WiFi pe reteaua ta care s`o fi luat pe aratura.

Grig

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate