Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Problema deconectare constanta Wifi (router TP Link AC1200)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

 Ion_Bumbu, on 02 ianuarie 2018 - 17:14, said:

De proba conecteaza-te direct pe router prin cablu Eth.
Vezi care este atunci manifestarea.
Daca totul e OK in momentul in care pe WiFi e aiurea ai sanse mari sa ai un perturbator radio in zona.
Verifica sa nu ai cumva ceva repetor WiFi pe reteaua ta care s`o fi luat pe aratura.

Grig

Multumesc pentru raspuns. Repetitoare nu folosim, e semnal destul, minim 3 bare oriunde in apartament.

#20
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Ok, este ca la ghemul de ata incilcit, trebuie gasit un capat si tras de el.
Aici ori e pe Rf ori pe FO problema.
Locul unde poti afla este la port-ul Eth, un comp conectat acolo daca merge cind celelalte nu deja spune ceva.
Nu trebuie sa fie doar un repetor, o poate lua pe aratura si alt dispozitiv sau nu neaparat el, e suficienta sursa in comutatie sa
scoata virfuri pe alimentare. SMPS spikes.

P.S.
Termenul este de repetor, repetitor imi aduce aminte repede doar de repetitorul giroscopic naval.

Edited by Ion_Bumbu, 02 January 2018 - 18:05.


#21
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,483
  • Înscris: 04.10.2007
Pune inregistrarile din jurnalul routerului aici.

#22
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

 radu2014, on 02 ianuarie 2018 - 18:46, said:

Pune inregistrarile din jurnalul routerului aici.

Am incercat sa accesez asta...insa se pare ca acest router nu suporta...ai idee cum altcumva pot face un log?

Nu sunt acasa acum, dar ma uit inca o data mai tarziu, sa pun aici un screenshot ce apare in acea ferestra de ”system log”

Edited by corina_geo, 03 January 2018 - 12:56.


#23
mihaipopm8

mihaipopm8

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 21.12.2009

 mhanor, on 02 ianuarie 2018 - 16:09, said:

Posibil unul dintre dispozitivele tale, care se conecteazã la router, sã declanșeze funționarea anormalã. Poți încerca dezactivând conexiunea Wi-Fi, pe rând, câte unul la un moment dat. Începe cu cele de la Apple. Poți activa funcția Guest Network, pentru a izola clienții Wi-Fi între ei și restul LAN-ului.

Exact la același lucru mã gândeam și eu;
Verificã prin excludere.

Edited by mihaipopm8, 03 January 2018 - 16:39.


#24
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

 mihaipopm8, on 03 ianuarie 2018 - 16:37, said:

Exact la același lucru mă gândeam și eu;
Verifică prin excludere.

Dar am scris mai sus, toate, aceleasi dispozitive erau conectate si acum cateva luni, cand totul mergea brici si fara intreruperi. Nu am introdus dispozitive noi in retea, si atunci, ca si acum, o parte din ele sunt pe reteaua 5G (telefoanele + TV smart + Xiaomi) iar laptopurile 3 sunt pe 2.4G.

O sa vad , sper sa reusesc sa generez cumva un raport/log.

#25
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Sincer imi vine greu sa cred ca nu ai optiunea de logging,la o adica si vechitura mea de 1043nd are logging (daca ma gandesc bine are avea si 740n).

#26
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Am reusit sa extrag un log si l-am atasat.

Din cate imi dau seama insa, se pare ca are inregistrari doar de ultima oara de cand a fost resetat si pana acum Posted Image Iar in momentele in care nu merge, se opreste, n-am cum sa accesez vreun log pentru ca nu ma lasa sa ma conectez deloc la retea; fara a fi conectat, nu poti accesa nici meniul intern al routerului.

Attached File  syslog-2018-01-03.zip   1.8K   8 downloads

#27
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
Azi am pus a punct un TP Link AC1200, subiectul discutiei, Functioneaza pe rds 300, cu tot cu ipv6. (daca e cineva interesat, cum...)
@Corina
Legat de system log, ai asa ceva la ADVANCED, SYSTEM TOOL,  - system log.
Vezi sa fie type -  all si level - all, iar daca derulezi pagina pana jos ai optiune de e-mail sau save.
Ca idee generala este bine ca pe wifi sa ai cat mai putine dispozitive, doar cele nu pot fi cablate. Daca TV are ETH, cableaza-l, idem si pentru laptop sau PC, imprimanta,, si TV box.
Pune un screenshot de la Advanced, status, atunci cand nu merge.
Si ca sa ne lamurim un pic, sa despicam firul in 4, si sa luam problemele pe rand:
1. spui la un moment dat ca un telefon nu se poate conecta la router pe wifi, ca iti da pasword gresit, etc... asta nu are nicio treaba cu ISP-ul. ar trebui sa te conectezi la pagina routerului, pe cablu, si sa vezi care e situatia pe wifi, sa mai setezi odata parola de conexiune pe wifi...
Tot apropo de wifi, la system tools ai system parameters, unde pe 2.4 si 5 ai niste parametrii care trebuie sa fie in intervalele specificate (un screenshot?)
2. spui la un moment dat ca dispozitivele nu au acces la internet.desi LED-ul este verde, cauza este ca nu se conecteaza la router sau ca in router intre wifi si wan este ceva configurat gresit?
Daca dispozitivele se conecteaza la router, da nu si la internet, ... atunci trebuie vazut in primul ran care este status-ul conexiunii wan, in fereastra status. daca are bifa galbena routerul este conectat la internet (ISP) dar, si aici avem un DAR, poate ISP nu are conexiune la internet. (merge cu ..."hop-uri")
Cel mai bun diagnostic se face pe retea cablata, intre un pc/laptop si router.

Apropo, routerul este cumparat de voi sau este furnizat de catre ISP?

Edited by danutzu_1069, 04 January 2018 - 00:00.


#28
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
A, si inca o intrebare: TV este "pe cablu" sau pe IPTV?
Intreb asta pentru ca routerul are "o felie" care se ocupa cu IPTV, si trebuie configurat ca atare.

#29
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

 corina_geo, on 03 ianuarie 2018 - 23:20, said:



Din cate imi dau seama insa, se pare ca are inregistrari doar de ultima oara de cand a fost resetat si pana acum Posted Image Iar in momentele in care nu merge, se opreste, n-am cum sa accesez vreun log

Ce inseamna se opreste?
Toate LED-urile stinse?

#30
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

 danutzu_1069, on 03 ianuarie 2018 - 23:54, said:

Azi am pus a punct un TP Link AC1200, subiectul discutiei, Functioneaza pe rds 300, cu tot cu ipv6. (daca e cineva interesat, cum...)
@Corina
Legat de system log, ai asa ceva la ADVANCED, SYSTEM TOOL,  - system log.
Vezi sa fie type -  all si level - all, iar daca derulezi pagina pana jos ai optiune de e-mail sau save.
Ca idee generala este bine ca pe wifi sa ai cat mai putine dispozitive, doar cele nu pot fi cablate. Daca TV are ETH, cableaza-l, idem si pentru laptop sau PC, imprimanta,, si TV box.
Pune un screenshot de la Advanced, status, atunci cand nu merge.
Si ca sa ne lamurim un pic, sa despicam firul in 4, si sa luam problemele pe rand:
1. spui la un moment dat ca un telefon nu se poate conecta la router pe wifi, ca iti da pasword gresit, etc... asta nu are nicio treaba cu ISP-ul. ar trebui sa te conectezi la pagina routerului, pe cablu, si sa vezi care e situatia pe wifi, sa mai setezi odata parola de conexiune pe wifi...
Tot apropo de wifi, la system tools ai system parameters, unde pe 2.4 si 5 ai niste parametrii care trebuie sa fie in intervalele specificate (un screenshot?)
2. spui la un moment dat ca dispozitivele nu au acces la internet.desi LED-ul este verde, cauza este ca nu se conecteaza la router sau ca in router intre wifi si wan este ceva configurat gresit?
Daca dispozitivele se conecteaza la router, da nu si la internet, ... atunci trebuie vazut in primul ran care este status-ul conexiunii wan, in fereastra status. daca are bifa galbena routerul este conectat la internet (ISP) dar, si aici avem un DAR, poate ISP nu are conexiune la internet. (merge cu ..."hop-uri")
Cel mai bun diagnostic se face pe retea cablata, intre un pc/laptop si router.

Apropo, routerul este cumparat de voi sau este furnizat de catre ISP?

Screenshot cand nu merge? Cum? Am scris mai sus, cand nu merge, imi deconecteaza automat toate dispozitivele conectate la retea, singura metoda de a le reconecta fiind reset router (sau scoatere din priza).

Routerul este cumparat de noi, dar recomandat de ISP...adica au la ei in sediu un magazinas unde vand diverse, inclusiv routerele pe care le recomanda ca fiind compatibile cu reteaua si in  functie de ce serviciu/viteza alegi. Dar atat cel initial cat si cel pe care l-am luat la schimb acum cateva zile cand am mers la ei, erau noi-noute , sigilate. nu ne-au obligat in nicun fel sa cumparam routerul respectiv, ba chiar ne-au intrebat daca avem alt model de la alt provider, dar cum noi la vremea respectiva abia ne mutasem in tara asta, normal ca nu am venit cu routere dupa noi, iar pretul la care il aveau nu era prea diferit de cel dizponibil pe "emag-ul" lor, asa ca firesc l-am cumparat odata cu semnarea contractului de conectare

 Ion_Bumbu, on 04 ianuarie 2018 - 00:23, said:


Ce inseamna se opreste?
Toate LED-urile stinse?
nu, m-am exprimat eu gresit, am vrut sa zic ca se intrerupe conexiunea (pe dispozitive, nu routerul in sine). Routerul ramane cu toate becurile aprinse, verzi, adica acelea 4 care sunt in functiune si cand totul merge. Asta e partea ciudata...routerul continua sa semnalizeze ca ar fi conectat in continuare la internet, insa nu da voie nicicum dispozitivelor sa se conecteze,

Am incercat acum, dupa ce am citit pe alte forumuri, plus ceva tutorial youtube, sa si dezactivez acel IPv6, cineva sugera undeva ca poate cauza probleme in anumite situatii, macar de-ar fi asta, o sa vedem maine-poimaine, ca acesta este de obicei intervalul, la o zi, maxim 2, apare problema...cateodata si de 2 ori in aceeasi zi.

#31
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
ok, cand nu merge wifi, conecteaza-te cu laptopul , cu cablu ETH la router, si vezi ce merge...
Vad ca aveti laptop, asta nu are si port ethernet (ETH)? daca are, cumparati un cablu si "leaga-l" la router, acceseaza pagina de congigurare a router-ului....

#32
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

 danutzu_1069, on 04 ianuarie 2018 - 00:30, said:

ok, cand nu merge wifi, conecteaza-te cu laptopul , cu cablu ETH la router, si vezi ce merge...
Vad ca aveti laptop, asta nu are si port ethernet (ETH)? daca are, cumparati un cablu si "leaga-l" la router, acceseaza pagina de congigurare a router-ului....

Am sa incerc data viitoare cand se va intampla...avem 3 laptopuri, toate au si priza de cablu UTP, iar de conectat presupun ca pot conecta direct din laptop in priza specific din router, adica una dintre cele 4 galbene? Si da, avem si vreo 2 cabluri UTP "de rezerva", unul cumparat special pentru a vedea daca nu cumva problema ar putea fi de la cablu defect Posted Image , iar acum cand am primit un router nou de schimb de a ISP, a venit si acela cu propriul sau cablu.

Edited by corina_geo, 04 January 2018 - 00:37.


#33
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
Uaaa, cate dispozitive pe wifi..... pai ce latime de banda mai ai pe wifi daca sunt atatea ?
Bine, poate nu functioneaza toate simultan... dar.... socoteala se face in cazul asta....

Da, cablul se conecteaza la unul din porturile galbene....

Si inca ceva: la voi in casa se intra cu cablu utp dar spuneai ceva de fibra optica.
Asta inseamna ca undeva ar trbui sa existe un GPON (ONT) sau un media convertor... care poate face figuri la partea cu conexiunea la internet.....

in cazul asta, cand apare defectiunea, poti conecta laptop DIRECT la priza UTP care vine din exterior, configurezi conexiunea sa corespunda IP-ul si restul cu ce iti da ISP-ul.si vezi daca merge netul pe laptop....
Astia sunt pasi OBLIGATORII pentru diagnosticarea retelei.!!

#34
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Are 1200 mb/s teoretici disponibili,dar acest aspect este mai putin important,chiar si la standarde mici de conectare internetul trebuie sa ramana utilizabil,ori lui ii cade macaroana de tot.Eu de colindat am avut o ceata ce mi-a facut routerul sa faca spume dar nu s-a prabusit (a incetinit doar),iar el are un router de cateva ori mai scump si mai capabil decat un 1043nd.

#35
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Din pacate...tot se intrerupe, si nici nu m-a lasat sa ma conectez via cablu.

Adica in seara asta se intrerupsese netul din nou, tocmai in mijlocul unui episod Posted Image Posted Image , s-a dus al meu si a incercat ce s-a sugerat aici, adica a lasat routerul conectat in continuare (toate beculetele erau verzi ca si mai inainte) si a conectat direct un laptop cu cablul UTP la router. A aparut direct triunghiul galben de problema dupa ce a afisat cateva secunde mesajul identifying network, apoi cannot connect . Dupa cateva incercari repetate, scos cablul, pus din nou, rulat si "troubleshoot problems", ne-am dat batuti, am  scos din priza routerul, reconectat, apoii a mers normal. Dupa ce s-a reconectat, am incercat sa oprim wifi-ul pe laptop si sa conectam via cablu...a mers brici, deci sigur nu e vreo problema de configurare pe ethernet..

Alte sugestii de incercat? Partea proasta e ca am conectat si ISP-ul intre timp, mi-au raspuns foarte prompt, dar mi-au zis ca in sistemele lor nu apare nicio problema de conexiune pe acest IP al nostru.

Ma gandesc ca daca trimit o interpelare catre TP Link, ceva Service Center prin India sau Laos probabil...mai bine nu Posted Image Posted Image

#36
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,506
  • Înscris: 06.01.2012
De ce nu vrei sa incerci cu alt router macar de proba?
Ia unul de imprumut de la un prieten si lamureste-te daca e de la al tau si gata.
Daca da, asta zboara pe geam si altul intra pe usa.
Merita nervii tocati cu tampenia asta?

Edited by jeffy86able, 04 January 2018 - 21:10.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate