Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme carburator 2t 49cc
Last Updated: Dec 17 2017 18:06, Started by
doru48
, Dec 16 2017 19:15
·
0
#19
Posted 17 December 2017 - 09:01
Am cautat pe net acel carburator si am vazut ca are un alt furtunel . Nu cred ca e pentru supraplin , dar nici alt rost nu-i gasesc . Totusi , daca nu inchide cuiul pontou , prin acel furtunel vine banzina jos . Asa cum am scris , ai 2 optiuni . Ori te joci cu lamela pana ii gasesti punctul bun , ori pui un robinet . Cand incerci sa reglezi lamela , ai grija sa nu fie benzina cu gunoaie . Mie mi sa intamplat sa fie ok lamela , dar nu inchidea pentru ca era un gunoi in varful cuiului pontou .
|
#20
Posted 17 December 2017 - 10:36
Am incercat varianta cu lamela.Acum pornește,nu mai curge,dar când dau sa o accelerez mai brisc,dă să moară(mai trebuie lăsată un pic de tot în jos lamela,când îi cer multa benzină, nu ii vine din cauza acelei lamele care este prea sus.Revin cu un post după ce termin lucrarea.
Edited by doru48, 17 December 2017 - 10:36. |
#21
Posted 17 December 2017 - 13:52
Vezi ca pot fi si alte cauze pentru care moare la accelerare brusca . De fapt , nici nu cred ca are legatura cu lamela . Daca porneste , tine relantiul , si nu curge , inseamna ca ai ghicit pozitia . Acum , cauta in alta partte defectul . As zice sa sufli carburatorul cu aer comprimat .
|
#22
Posted 17 December 2017 - 14:51
@gladiatore,am suflat carburatorul,tot degeaba.Eu zic ca piciorusele lamelei sunt prea sus.Adica porneste,nu mai curge,dar lamela avand piciorusele prea sus,nu-i mai permite cuiului pontou sa bage cata benzina trebuie,porneste,dar in mers intrerupe ca si cum nu s-ar alimenta incontinuu(dupa ce se goleste carburatorul,benzina intrand foarte putin,atunci da sa se opreasca motorul,adica el ii cere benzina,dar lamela nu lasa cuiul pontou sa baga cata trebuie)
Cred ca o sa apas lamela mai in jos,ca sa se poata alimenta corect,apoi sa incerc varianta cu robinet(sigur nu voi gasi pozitia perfecta a lamelei).De avut are,dar benzina trece prin el,indiferent de pozitia lui.Am invartit in toate pozitiile de el si nu functioneaza.Ma poate ajuta cineva cu niste idei care sa ma ajute la repararea lui sau niste scheme? Edited by doru48, 17 December 2017 - 14:57. |
#23
Posted 17 December 2017 - 15:17
Ceva poze ?? Ca altfel nu stim despre ce robinet vorbim .
|
#24
Posted 17 December 2017 - 15:42
Robinetul de alimentare al carburatorului(legat la furtunul care vine din rezervor)
|
#25
Posted 17 December 2017 - 18:04
Am revenit! Pai acum funcționează tot,am reparat și robinetul,văd că după ce o opresc nu mai curge benzină(înainte curgea),am lăsat acea lamela mai jos,se alimentează cum trebuie,se accelerează perfect.Avand robinet,îl voi închide după folosire chiar daca mai pica sau nu.Multumesc tuturor celor care mi-au răspuns și va doresc o seara buna!!!
|
#26
Posted 17 December 2017 - 18:06
Corect . De asta e robinet , ca sa-l inchizi atunci cand nu folosesti scula . Ma bucur ca ai rezolvat .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users