Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
Last Updated: Apr 30 2018 19:10, Started by
arab
, Dec 06 2017 12:25
·
0
#37
Posted 06 December 2017 - 14:07
Mie mi-au luat 172 de lei pentru sănătate în plus. Cică regularizare. Ce pwala de regularizare că am normă de venit? E o sumă fixă la care plătesc un procent fix din ea pe an.
Statul fură bani pe față. E la un pas să te oprească poliția pe stradă și să-ți ceară banii din portofel. Edited by RedDev, 06 December 2017 - 14:08. |
#38
Posted 06 December 2017 - 14:15
pai pot face altfel, ca-n codru
sa faca un calcul,cat costa sa inmatriculezi o masina in bg,toate cheltuielile(drum,taxe,spagi etc) si iata taxa |
#39
Posted 06 December 2017 - 14:20
#40
Posted 06 December 2017 - 14:51
Quoriah, on 06 decembrie 2017 - 12:43, said:
Cautasem sursele pentru articol Apare si pe Avocat.net care ii da o aura de "posibil" sa se intample. Citeste post-ul meu anterior. Nu e consumul problema ci modul de calcul al taxei care ducea la situatii aberante: pentru 179 cc in plus, plateai de 5 ori mai mult la impozit. Stii, apartament de 150 mp in Dorobanti vs vila cu etaj 2x75 mp (adica tot 150 mp). Vorbim de lux (cel putin cum e considerat ce depaseste 3000 cmc). Prin ce vor sa faca e sa anuleze "luxul". Oricum, 80% din posesorii de masini nu ajung sa foloseasca intreaga capacitate a masinii cumparate. |
#41
Posted 06 December 2017 - 15:00
Pololica, on 06 decembrie 2017 - 14:51, said: Stii, apartament de 150 mp in Dorobanti vs vila cu etaj 2x75 mp (adica tot 150 mp). Vorbim de lux (cel putin cum e considerat ce depaseste 3000 cmc). Prin ce vor sa faca e sa anuleze "luxul". Oricum, 80% din posesorii de masini nu ajung sa foloseasca intreaga capacitate a masinii cumparate. Ce lux avem la un ARO cu motor de 3.2? Ce lux avem la o masina de 20k EUR cu motor 2,2? |
#42
Posted 06 December 2017 - 15:10
Da.. e de asteptata ca in aceste doua saptamani pana la taierea porcului sa se anunte si noua taxa auto de poluare.
Acolo e lovitura. |
#43
Posted 06 December 2017 - 15:31
"sa se anunte si noua taxa auto de poluare."
Nu o da acum, lasa putin sa se umple de mega motoare , dupa vine ciresa de pe tort. Actualmente sunt multi care se zgarie pe ochi ca au luat masina cu motor mic pentru taxe dar isi vor reveni dupa ce apare legea cu taxa de poluare . |
#44
Posted 06 December 2017 - 16:21
Ca posesor de motor de >3l si norma de poluare euro 5 nu pot sa zic decat ...mii de multumiri !!!!
Iar le da la cap alora care abia au bani de o masinuta. Edited by Jammalan-the-Prophet, 06 December 2017 - 16:21. |
#45
Posted 06 December 2017 - 16:28
Quoriah, on 06 decembrie 2017 - 15:00, said: Ce lux avem la un ARO cu motor de 3.2? Ce lux avem la o masina de 20k EUR cu motor 2,2? ARO din batatura care sta pe post de cotet la pasari? Cunosc, sunt minoritari. La fel ca si mine, la o crestere a impozitului cu 50% la masina mica, si celor cu motoare mari, considerate de lux, le scade. Stiu ca la tara inca se mai foloseste ARO, dar intrebarea e cate masini cu motor de peste 3 mai sunt inmatriculate (parca o parte din taranii motorizati si-au radiat rablele si le folosesc pe post de echipament agricol, a se intelege tractor pe camp, fara a le reinmatricularea). La fel, prin anii 2000, inainte de intrare in UE, se daduse o ordonanta de schimbare de numere (sa fie similare cu cele UE) si cele care nu se reinmatriculeaza, sunt radiate din oficiu. PS: stii ca la RAR poti declasa o masina de 20.000E la valoare de 10.000 E, nu? |
#46
Posted 06 December 2017 - 18:02
|
#48
Posted 06 December 2017 - 20:36
Stai linistit ca nu se intampla nimic. Proiectul e de la PMP si are sanse 0.1% sa fie votat. Exista numai doua variante. Orice proiect de la Dragnea&co trece de vot, orice altceva pica.
|
#49
Posted 06 December 2017 - 20:38
#50
Posted 06 December 2017 - 20:43
Pe site-ul senatului: https://senat.ro/leg...609&an_cls=2017
Propunere legislativă Inițiatori: Bădulescu Dorin-Valeriu - senator PMP Edited by Kroghy, 06 December 2017 - 20:44. |
#52
Posted 06 December 2017 - 20:45
Decat 4 din PSD, restul sunt din opozitie, deci fara sanse.
Edited by Kroghy, 06 December 2017 - 20:46. |
#53
Posted 06 December 2017 - 20:58
Eu cred ca trece, mi se pare o lege benefica pentru bugetul statului si e de genul o mana spala pe alta.
|
#54
Posted 06 December 2017 - 21:02
Ma mir ca nu a aparut inca un astfel de topic.
Quote Taxele încasate de către stat de la posesorii de autoturisme și motociclete ar putea scădea considerabil, în special în cazul vehiculelor cu o capacitate cilindrică mare. Reducerea impozitelor auto este propusă într-un proiect de act normativ înregistrat de curând la Senat pentru dezbatere. Astfel, inițiatorii sunt de părere că scăderea nivelului impozitării mașinilor îi va convinge pe români să nu mai apeleze la soluțiile alternative de înmatriculare. Un plus va fi și pentru perspectiva asigurărilor de mașini, arată inițiatorii proiectului, întrucât procesul de recuperare a daunelor e mult mai dificil când sunt implicate autoturisme care nu sunt înmatriculate la noi. Propunerea legislativă privind modificarea alin. (2) al art. 470 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, recent înregistrată la Senat pentru dezbatere, propune reducerea impozitelor pe care românii le plătesc statului pentru deținerea unei mașini sau motociclete. Pentru a se putea aplica, proiectul de lege are nevoie de votul Parlamentului, de promulgare prin decret prezidențial și de publicare în Monitorul Oficial. Concret, proiectul de act normativ prevede reducerea impozitelor auto, în special a celor plătite de posesorii de autovehicule cu capacitate cilindrică mare. În esență, propunerea legislativă ar modifica modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, și anume impozitul s-ar calcula prin înmulțirea numărului de centrimetri cubi ai autovehiculului cu o valoare specifică fiecărei limite a capacității cilindrice (până la 2.000 cm3, peste 2.001 cm3 etc). În prezent, impozitul se calculează prin înmulțirea fiecărei grupe de 200 cm3 sau fracțiune din aceasta cu valoarea corespunzătoare clasei de capacitate cilindrică (până la 1.600 cm3, între 1.601 și 2.000 cm3 etc). În general, după adoptarea aceastei propuneri, valoarea impozitelor auto ar urma să scadă, dar există și o excepție. Este vorba de impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrică de până la 1.600 de cm3, care ar urma să crească, dar, pentru că vorbim de valori mici ale impozitului, nu va afecta în mod deosebit posesorii de astfel de mașini. În schimb, impozitul pentru mașinile cu capacitate cilindrică mare se va reduce drastic. De exemplu, pentru un autoturism cu capacitatea cilindrică de 3.600 de cm3, impozitul se va reduce de la 5.220 de lei la 432 de lei. [ https://image.prntscr.com/image/P5LyltkMRF6q18Z1XuoakQ.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://senat.ro/legis/lista.aspx?nr_cls=b609&an_cls=2017 Discutand cu un amic ce este implicat in politica si cunoaste mai bine prodedurile daca ar fi sanse sa treaca proiectul de lege pana la 1 ianuarie, citez: Quote
Imediat ce trece de votul camerei deputaților, se publică în monitorul oficial, iar la 3 zile de la publicare devine lege dar în acest context, este puțin probabil să ajungă, din următoarele motive 1. Ieri a fost trimis pentru aviz de la Consiliul Legislativ și pentru o poziție a Guvernului (durează mai mult la Consiliul Legislativ, mai ales că este vorba despre un cod) 2. Este decembrie și se va intra în vacanță plenară, în plus vom avea 3 zile de doliu național 3. Se află momentan la senat, practic nu a primit încă aviz de la senat, fiindcă a fost trimisă la CL și Guvern 4. Trebuie să treacă de Camera Deputaților, iară se pierd 2 săptămâni lejer (mai ales că este decembrie) Ce parere aveti? Am vazut multe pareri impartite in principal care blamau faptul ca va creste impoztul pana-n 1.6 cu fabuloasa suma de 30 lei/an (2.5lei/luna pe care oricum il lasa la casierie pe tejgea prin maruntis.) Edited by AndyM, 06 December 2017 - 21:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users