Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Telekom Bank

- - - - -
  • Please log in to reply
260 replies to this topic

#109
danieltudor90

danieltudor90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.09.2015

Vizualizare mesajlk1, pe 26 februarie 2018 - 19:16, a scris:

De fiecare dată când merg la Germanos trebuie ori să sun eu, ori să sune ei la suport. Acum am vrut să depun niste bani și ca norocul că era un băiat acolo care mi-a deschis contul initial cu ajutorul celor de la suport, căci tipa care m-a preluat mi-a spus "nu se încarcă aplicația momentan" și că ea nu a mai făcut depuneri.

Evident că am scos telefonul din buzunar și eram pregătit să sun la callcenter, dar băiatul a intervenit.


Nu există așa ceva decât dacă nu au internet, în rest nu au scuze: "NU MERGE LA MINE, DAR MERGE ÎN LOCAȚIA X"!
Faza e ca dupa aia mergi in locatia X si ti se spune sa mergi in locatia Y, ca-n X inca nu e functionala aplicatia. :)

#110
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Sunt foarte slab pregatiti angajatii lor.

Nu as avea incredere sa tin mai mult de cateva milioane vechi la ei tocmai datorita acestui fapt.

Vizualizare mesajdanieltudor90, pe 27 februarie 2018 - 08:49, a scris:


Faza e ca dupa aia mergi in locatia X si ti se spune sa mergi in locatia Y, ca-n X inca nu e functionala aplicatia. :)
La iasi nu merge in cea mai mare si veche locatie...

#111
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

Vizualizare mesajbv01, pe 22 februarie 2018 - 20:47, a scris:

Eu am făcut absolut tot online.
Nu ai semnat fizic nici un act ?

#112
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,214
  • Înscris: 08.12.2006

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 27 februarie 2018 - 15:02, a scris:

Nu ai semnat fizic nici un act ?
mai nou , in ziua de astazi, daca bifezi online ca accpeti termenii si conditiile ci ca le-ai luat la cunostinta, este ca si cum ai semnat un document. Are valoare juridica

#113
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

Vizualizare mesajcuculea, pe 27 februarie 2018 - 16:10, a scris:


mai nou , in ziua de astazi, daca bifezi online ca accpeti termenii si conditiile ci ca le-ai luat la cunostinta, este ca si cum ai semnat un document. Are valoare juridica
La mine au trimis azi curierul cu acte sa le semnez. Am semnat, a luat actele semnate si a plecat.
De asta intreb. Vorbesc de telekom, nu de alta banca.

#114
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,121
  • Înscris: 06.12.2012
Exact, prin curier  b

#115
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

Vizualizare mesajbv01, pe 27 februarie 2018 - 16:53, a scris:

Exact, prin curier  b
Dupa asta in cat timp s-a activat contul?

#116
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,121
  • Înscris: 06.12.2012
Nu mai știu, dar până în 5 zile.

#117
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Daca ai incasari de minim 650 de lei pe luna sunt gratuite toate conturile? Si de lei si de euro?

#118
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Da, așa mi-au zis cei din call center.

#119
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 22 februarie 2018 - 20:36, a scris:

Experienta cu telekom: ma duc la cel mai mare sediu telekom din iasi: dau peste 2 plictisite.
Ati facut deja cerere pe net? Ahhh pai va vine cu curierul. Doamna scrie pe internet ca asta instant nu vine nu curierul...
Mirare...
Dupa 10 minute de asteptare nu merge aplicatia. Va sunam noi.
Adica trebuie sa ma intorc din nou? (Reclama spunea banking fara drumuri la banca...)
Platesc parcarea 2 lei, ma gandesc ca am pierdut 15 minute din viata mea si injur. Asa e in Romania: injuri si pisrsi timpul aiurea.

Multumesc telekom pentru pierdut timp liberare!

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 23 februarie 2018 - 11:23, a scris:

Merge de rupe... citeste ce am povestit in pagina anterioara.

In Iasi cel putin, la cea mai mare sucursala telekom erau pregatite nevoie mare angajatele alea...

Dar hey, nu e ca si cum ar fi vorba de ceva serios, gen bani...

Sa recapitulez: acuma 2 saptamani nu le mergea aplicatia in sediul central din iasi.
Am facut cererea online.
A venit curierul cu actele. Ma intreba pe mine ce trebuie sa faca.
Azi am stat 50 de minute pe ceas ( nu exagerez) ca sa pot ridica cardul din cea mai mare sucursala din iasi. Astea tot vroiau sa ma trimita la alta sucursala si spuneau ca nu le merge aplicatia.
Au stat 50 de mimute la telefon cu bucurestiul fiindca am insistat eu

#120
danieltudor90

danieltudor90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.09.2015
Ai scapat ieftin.
Eu am ajuns pe la 3 si am plecat putin dupa 5.
Doar ca tipa de imi facea contul era atat de binevoitoare si o vedeam cum se enerva si ea ca pica aplicatia, incat chiar nu aveam cum sa ma supar.
Devenise comica situatia, nu prea am simtit cum a trecut timpul, ca mai radeam. D-abia cand am plecat am vazut ca au trecut 2 ore si ceva si atunci mi-am dat seama cat de nepus la punct e sistemul. Dar nah, sunt si ei la inceput.

#121
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Inteleg ca sunt la inceput dar vorbim de o banca nu de abonamentul la tv...

Momentan nu am incredere sa las mai mult decat cateva milioane la ei in cont.

Apropo ce cod SWIFT au?

#122
crissty

crissty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,334
  • Înscris: 25.01.2007

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 02 martie 2018 - 09:52, a scris:

Inteleg ca sunt la inceput dar vorbim de o banca nu de abonamentul la tv...

Momentan nu am incredere sa las mai mult decat cateva milioane la ei in cont.

Apropo ce cod SWIFT au?
Codul SWIFT/ BIC al Alior Bank SA Varsovia, Sucursala Bucuresti este ALBPROBUXXX

Fix o pagina mai in spate era trecut,dar e greu sa cautam.....

#123
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Multumesc.
Este intradevar. Oricum e o informatie utila si e bine sa fie in mai multe locuri...

#124
danieltudor90

danieltudor90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.09.2015

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 02 martie 2018 - 09:52, a scris:

Inteleg ca sunt la inceput dar vorbim de o banca nu de abonamentul la tv...

Momentan nu am incredere sa las mai mult decat cateva milioane la ei in cont.
Total de acord ca e banca si nu ar trebui sa fie atatea probleme cu ei.
Dar, pe de alta parte, daca ma agit probleme alea tot exista.
Asa ca ma folosesc de ei doar cand e nevoie sa platesc in euro si cat sa fac rulajul ala de 650 lei. In rest, ING-ul e sfant.

#125
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Nu am inteles daca nu mai ai comisione si pentru un cont in euro daca atingi rulajul asta sau trebuie pe fiecare cont individual.
Stie cineva?

#126
danieltudor90

danieltudor90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.09.2015
Nu ai pt niciun cont.
Mi-au retras mie comisioanele ieri si mi-au luat doar pt cardul de euro.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate