Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Cu restantele din sesiune...

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Al3xT

Al3xT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 29.06.2004
Buna.. Sunt student in anul I si Am si eu 3 restante... As vrea sa stiu pana cand le pot da??? Ca s-a schimbat putin istemul si in loc de 5 ani fac doar 4 si mai multe... eu stiam ca pot da restantele in vara si in anul II?? E asa sau s-a schimbat......???

#2
matthew

matthew

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 22.12.2005
Pai uite cum sta treaba, te duci la secretariat la faculta la tine, daca stii unde e aia si intrebi. Vacanta placuta!
PS: Sau iti intrebi un prof, asta in cazul ca Ii cunosti  :D

#3
Al3xT

Al3xT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 29.06.2004
Dma... ii cunosc... am frecventat des cursurile.... dar nu stiam care e treaba cu examenele..... si cu restantele.....

#4
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005
In principiu ar trebui sa fie la fel.

Probleme apar la cei care au inceput pe un sistem, iar generatia imediat de dupa ei are planul de invatamant schimbat. Pentru ca unele materii pot sa fie eliminate sau sa se faca in loc de 2 semestre 1, etc..