Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Contul meu Orange devine My Orange
Ultima postare: iul 10 2020 22:57, Inițiat de
Nimcid25
, nov 01 2017 21:03
·
0
#236
Publicat: 30 iulie 2019 - 11:40
Poate scăpăm de 2FA via SMS…
[ https://www.xda-developers.com/files/2019/07/Google-Play-Services-SMS-Code-Auto-fill-768x583.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#237
Publicat: 30 august 2019 - 11:28
Voi puteți să transferați credit din contul online ? La mine nu mai merge , e blocata căsuța cu creditul pe care vreau să-l transfer și nici măcar nu mai arata creditul disponibil pe cartela , scrie 0.00Euro chiar daca am credit pe cartela.La 333 și in aplicația MyOrange arată corect.
Editat de andupustiu, 30 august 2019 - 11:29. |
#247
Publicat: 30 mai 2020 - 06:11
De ieri sau alaltăieri, nu mai îmi arată costul suplimentar. Am încercat și reinstalarea aplicației, la fel arată. La voi este la fel?
Screenshot_20200530_070748.jpg 33,04K 22 download-uri |
#248
Publicat: 30 mai 2020 - 11:07
tomaciprian, on 30 mai 2020 - 06:11, said:
De ieri sau alaltăieri, nu mai îmi arată costul suplimentar. Am încercat și reinstalarea aplicației, la fel arată. La voi este la fel? Screenshot_20200530_070748.jpg Salut, Am verificat si in acest moment nu avem nici o eroare tehnica cu privire la utilizarea contului My Orange. Ai incercat sa te loghezi in cont, de pe laptop sau calculator? Intampini aceeasi situatie? O zi buna, Orange Helper |
#249
Publicat: 30 mai 2020 - 11:56
Orange_helper, on 30 mai 2020 - 11:07, said:
Salut, Am verificat si in acest moment nu avem nici o eroare tehnica cu privire la utilizarea contului My Orange. Ai incercat sa te loghezi in cont, de pe laptop sau calculator? Intampini aceeasi situatie? O zi buna, Orange Helper Captura de ecran din mesajul de mai sus, este din MyOrange de pe telefon,cel de pe PC din browser nu are nici o problema,arata cum trebuie. Am reinstalat si aplicatia inca odata pe telefon + m-am logat si de pe alt telefon cu contul meu MyOrange. Asa MyOrange.jpg 24,67K 9 download-uri ar fi trebuit sa arate,dar mie mi-a "disparut",e blank. Editat de tomaciprian, 30 mai 2020 - 12:01. |
|
#250
Publicat: 30 mai 2020 - 12:38
tomaciprian, on 30 mai 2020 - 11:56, said:
Salutare,Orange_helper! Captura de ecran din mesajul de mai sus, este din MyOrange de pe telefon,cel de pe PC din browser nu are nici o problema,arata cum trebuie. Am reinstalat si aplicatia inca odata pe telefon + m-am logat si de pe alt telefon cu contul meu MyOrange. Asa MyOrange.jpg ar fi trebuit sa arate,dar mie mi-a "disparut",e blank. In acest caz, te rugam sa ne trimiti un mesaj privat si sa ne spui numarul de telefon, precum si adresa de e-mail asociata contului tau, pentru a verifica ce se intampla. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi