Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Contul meu Orange devine My Orange
Last Updated: Jul 10 2020 22:57, Started by
Nimcid25
, Nov 01 2017 21:03
·
0
#218
Posted 06 December 2018 - 23:58
Salut.Vi se actualizeaza si voua Cronos-ul din aplicatia My Orange,o singura data pe zi,pe la 7 dimineata,in rest nu se mai actualizeaza deloc,in restul zilei?
|
#220
Posted 27 March 2019 - 14:48
Eu am facut update si nu mai merge de nicio culoare pe wifi, ca reteaua 4G de date, vad ca a picat. L.E. a picat serverul cu tot servicii
Edited by aris86, 27 March 2019 - 14:49. |
#224
Posted 14 April 2019 - 10:13
ionutp05, on 14 aprilie 2019 - 07:11, said:
Nu se mai poate schimba SIM-ul din cont? Poti schimba SIM-ul din contul online doar in cazul in care ai facut o achizitie de telefon online, impreuna cu prelungirea unui abonament. Sectiunea este disponibila timp de o luna. Ulterior, schimbarea cartelei o poate face doar titularul de contract, prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300. O zi buna, Orange Helper |
#225
Posted 14 April 2019 - 17:57
Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa...
De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat! Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii). Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB... Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont... Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI! Edited by 13YTe, 14 April 2019 - 17:59. |
#226
Posted 14 April 2019 - 18:10
13YTe, on 14 aprilie 2019 - 17:57, said:
Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa... De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat! Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii). Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB... Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont... Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI! Salut, Daca vrei sa verificam si noi situatia mentionata, te asteptam cu numarul de telefon, in privat. O zi buna, Orange Helper |
|
#227
Posted 14 April 2019 - 18:55
Eu sunt curios când lansează secțiunea ”Tarife si Opțiuni”...
|
#228
Posted 14 April 2019 - 19:18
Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea
|
#229
Posted 14 April 2019 - 20:27
Orange_helper, on 14 aprilie 2019 - 18:10, said:
Salut, Daca vrei sa verificam si noi situatia mentionata, te asteptam cu numarul de telefon, in privat. O zi buna, Orange Helper Alex_23, on 14 aprilie 2019 - 19:18, said:
Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea Hai sa fim seriosi, nici chestia asta ca "se proceseaza" nu este normala, este doar o metoda simpla prin care mai pot castiga cativa centi de pe urma clientilor. In momentul in care soliciti activarea unei optiuni este normal ca aceasta sa se activeze instant, fara intarzieri iar data expirarii sa fie la exact aceeasi ora -1minut dupa 30 de zile calendaristice. Asa reiese din calculele mele, nu dau comanda la ora 00:00, optiunea mi se activeaza la ora 13:30 dar de expirat expira la 29 zile ora 23:59 - practic orange fura o fractie din perioada de utilizare a optiunii (13 ore si 30 minute mai exact). Poate cuiva care nu are legatura cu partea tehnica i se pare o mare magie, in principiu activarea unei optiuni nu este decat un nenorocit de insert intr-o baza de date. |
#230
Posted 15 April 2019 - 04:30
13YTe, on 14 aprilie 2019 - 17:57, said:
Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa... De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat! Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii). Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB... Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont... Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI! |
#231
Posted 13 June 2019 - 11:58
Încă nu pot șterge o reîncărcare programată…
Quote Reincarcarea recurenta a numarului 0744xxxxxx nu a fost stearsa cu succes. |
|
#233
Posted 14 June 2019 - 08:20
O fi numărul mai lipicios…
Din fericire, dă eroare la reîncărcare. |
#234
Posted 14 June 2019 - 14:01
Alex_23, on 14 aprilie 2019 - 19:18, said:
Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea Asta e cea mai tampita faza ever, de ce se activeaza abia la 9, o fac manual cand ajungea lumea la munca? S-a intamplat sa dezactivez o optiune dupa ora la care zicea in SMS ca se va reactiva, primesc mesaj imediat ca optiunea s-a dezactvat iar dimineata ma trezesc ca mi-a luat credit si am optiunea activa. O problema cu site-ul la transfer de credit. Sa zicem ca ai 1 euro pe cartela, cand intri pe site se updateaza cost controlul si-ti arata ca ai 1 euro. Incarci cu 5 euro si apoi daca vrei sa transferi nu poti pentru ca cost controlul nu se mai updateaza iar cand vrei sa transferi nu apare decat valoarea 1 euro. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users