Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Contul meu Orange devine My Orange

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
262 replies to this topic

#217
gekkado

gekkado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 25.09.2007
Posted Image Thanks!!!

#218
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Salut.Vi se actualizeaza si voua Cronos-ul din aplicatia My Orange,o singura data pe zi,pe la 7 dimineata,in rest nu se mai actualizeaza deloc,in restul zilei?

#219
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Au actualizat iar aplicația, 4.4 (build 5582)…

#220
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 26.02.2010
Eu am facut update si nu mai merge de nicio culoare pe wifi, ca reteaua 4G de date, vad ca a picat. L.E. a picat serverul cu tot servicii :(

Edited by aris86, 27 March 2019 - 14:49.


#221
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Posted Image

#222
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 09.11.2006
Nici la mine nu merge..

#223
ionutp05

ionutp05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 24.08.2007
Nu se mai poate schimba SIM-ul din cont?

#224
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postionutp05, on 14 aprilie 2019 - 07:11, said:

Nu se mai poate schimba SIM-ul din cont?
Salut,

Poti schimba SIM-ul din contul online doar in cazul in care ai facut o achizitie de telefon online, impreuna cu prelungirea unui abonament. Sectiunea este disponibila timp de o luna. Ulterior, schimbarea cartelei o poate face doar titularul de contract, prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300.

O zi buna,
Orange Helper

#225
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 25.11.2006
Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa...
De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat!
Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii).
Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB...
Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont...
Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI!

Edited by 13YTe, 14 April 2019 - 17:59.


#226
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Post13YTe, on 14 aprilie 2019 - 17:57, said:

Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa...
De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat!
Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii).
Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB...
Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont...
Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI!


Salut,
Daca vrei sa verificam si noi situatia mentionata, te asteptam cu numarul de telefon, in privat.
O zi buna,
Orange Helper

#227
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Eu sunt curios când lansează secțiunea ”Tarife si Opțiuni”...

#228
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,343
  • Înscris: 01.09.2012
Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea

#229
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 25.11.2006

View PostOrange_helper, on 14 aprilie 2019 - 18:10, said:

Salut,
Daca vrei sa verificam si noi situatia mentionata, te asteptam cu numarul de telefon, in privat.
O zi buna,
Orange Helper
Ce rost mai are acum? Am spus clar care a fost rezolvarea insa sincer am impresia ca preturile au crescut iar calitatea a scazut la Orange.

View PostAlex_23, on 14 aprilie 2019 - 19:18, said:

Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea
Si cum se face ca nici la ora 13:20 inca nu aveam o optiune activa, doar dupa ce a intervenit un operator in urma sesizarii mele s-a intamplat minunea descrisa mai sus...
Hai sa fim seriosi, nici chestia asta ca "se proceseaza" nu este normala, este doar o metoda simpla prin care mai pot castiga cativa centi de pe urma clientilor.
In momentul in care soliciti activarea unei optiuni este normal ca aceasta sa se activeze instant, fara intarzieri iar data expirarii sa fie la exact aceeasi ora -1minut dupa 30 de zile calendaristice. Asa reiese din calculele mele, nu dau comanda la ora 00:00, optiunea mi se activeaza la ora 13:30 dar de expirat expira la 29 zile ora 23:59 - practic orange fura o fractie din perioada de utilizare a optiunii (13 ore si 30 minute mai exact).
Poate cuiva care nu are legatura cu partea tehnica i se pare o mare magie, in principiu activarea unei optiuni nu este decat un nenorocit de insert intr-o baza de date.

#230
ionutp05

ionutp05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 24.08.2007

View Post13YTe, on 14 aprilie 2019 - 17:57, said:

Un gunoi de aplicatie, astazi de la ora 00:00 am tot incercat sa schimb o optiune prin dezactivare si sa activez o alta optiune mai scumpa...
De dezactivat s-a dezactivat, de reactivat NIMIC, am incercat de cel putin 5 ori si de fiecare data imi spunea ca cererea a fost inregistrata cu succes si... si atat!
Daca am vazut ca nu merge, am luat legatura din sectiunea de contact cu un consultant Orange ca sa vad ce se intampla, faza amuzanta e ca din aplicatia My Orange sectiunea contact daca incerci sa atasezi o poza / screnshoot aplicatia crapa (halal control al calitatii).
Operatorul Orange fara sa ma intrebe daca vreau sau nu mi-a activat manual optiunea in cauza din sistem, insa in loc sa am bonusul de 50GB pentru activare din My Orange, am primit doar bonusul standard de 30GB...
Am reclamat acest lucru iar operatorul Orange a considerat ca este ok o compensare constand in returnarea creditului aferent optiunii si lasarea acesteia activa pe cont...
Asta e experienta cea mai recenta la portocalii, imi pare rau sa o spun insa sunt in cadere libera - cum naiba angajeaza companiile care se ocupa de platforma web si aplicatiile mobile, cauta pretul cel mai mic sau calitatea cea mai slaba, altfel nu imi explic cum poti iesi pe piata cu o aplicatie atat de buguita - PENIBILI!
Pentru o firma de calibrul Orange, la care activitatea principala sunt serviciile mobile si internet, este uimitor cât de prost stau dpdv al optimizării aplicațiilor (majoritatea, nu doar My Orange) și al funcționalității site-ului.

#231
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Încă nu pot șterge o reîncărcare programată

Quote

Reincarcarea recurenta a numarului 0744xxxxxx nu a fost stearsa cu succes.


#232
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 26.02.2010
Eu am șters fără probleme.

#233
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
O fi numărul mai lipicios…Posted Image
Din fericire, dă eroare la reîncărcare.

#234
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 19.07.2005

View PostAlex_23, on 14 aprilie 2019 - 19:18, said:

Logic ca la ora 00 nu se activează întra doar în procesare, abea la 9 dimineața se activează optiunea

Asta e cea mai tampita faza ever, de ce se activeaza abia la 9, o fac manual cand ajungea lumea la munca?
S-a intamplat sa dezactivez o optiune dupa ora la care zicea in SMS ca se va reactiva, primesc mesaj imediat ca optiunea s-a dezactvat iar dimineata ma trezesc ca mi-a luat credit si am optiunea activa.  :D

O problema cu site-ul la transfer de credit. Sa zicem ca ai 1 euro pe cartela, cand intri pe site se updateaza cost controlul si-ti arata ca ai 1 euro. Incarci cu 5 euro si apoi daca vrei sa transferi nu poti pentru ca cost controlul nu se mai updateaza iar cand vrei sa transferi nu apare decat valoarea 1 euro.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate