Reclamatie RDS
Last Updated: Jan 04 2019 01:22, Started by
gerbil
, Oct 21 2017 09:13
·
0
#1
Posted 21 October 2017 - 09:13
Stie cineva cum se poate vorbi cu cei de la rds? Nu imi merge cablul si nu gasesc nimic. Sunt cateva numere insa raspunde robotul care zice doar doua optiuni pe tasta 1 si 2 dar nimic de reclamatii. Le-am dat email dar nu raspunde nimeni.
Edited by gerbil, 21 October 2017 - 09:13. |
#3
Posted 21 October 2017 - 09:15
#4
Posted 21 October 2017 - 09:18
03xx 400 401 pentru comercial, 03xx 400 414 asistenta tehnica. pentru Bucuresti 031 400 4414.
|
#5
Posted 21 October 2017 - 09:21
Am facut din contul My Digi mersi de sugestie. La acel telefon zice doua optiuni despre informatii abonament si nimic altceva.
|
#6
Posted 21 October 2017 - 09:31
gerbil, on 21 octombrie 2017 - 09:21, said:
Am facut din contul My Digi mersi de sugestie. La acel telefon zice doua optiuni despre informatii abonament si nimic altceva. Pentru Bucuresti suna la 031 4004401 si navigheaza prin meniul ala la "probleme tehnice", ca iti da un operator. Fara sesizare pe My Digi ca nu raspunde nimeni la ea, se fac ca ploua... Vezi ca, la prima interactiune cu operatorul or sa-ti spuna ca apari conectat la ei si ca "ceea ce vezi nu e adevarat". Nu te lasa aburit. Explica-le ca ai vazut si singur ca routerul se tot conecteaza si reconecteaza, nu e nevoie sa afli de la ei. Edited by rosix, 21 October 2017 - 09:33. |
#7
Posted 21 October 2017 - 09:31
CARE telefon ca ai vreo 18 mai sus.
Mie mi-au raspuns intotdeauna la .....400 414 si am sunat de m-am plictisit pina acum. Intra pe oricare ramura, pina la urma tot ai optiune de operator. Incearca mai ales alea cu prelungire sau abonament nou |
#8
Posted 21 October 2017 - 09:37
E vorba de cablul tv scuze ca nu am specificat. Internetul merge. incerc acum. Da, de acel telefon ziceam 031 400 4414.
Am incercat acum si cand am ajuns la situatii tehnice sau ceva de genul a raspuns robotul ca au identificat numarul de abonat in baza lor si ca le pare rau dar este o defectiune si ca ora de solutionare ar fi azi la 13:40 si ceva nu am retinut exact. Edited by gerbil, 21 October 2017 - 09:43. |
#9
Posted 21 October 2017 - 09:45
Presupun ca esti din Bucuresti - 031.....
Robotul care spunea de defectiune l-ai gasit inainte sau dupa ce ai intrebat/primit numarul aici pe forum ? |
#10
Posted 21 October 2017 - 09:48
Dupa ce am intrebat aici, nu am stiut ca trebuie sa aleg la nimereala pana ajung la suport tehnic sau ceva de genul.
|
|
#11
Posted 21 October 2017 - 09:56
La astia totul e perfect , de aia nu mai au nevoie de un numar de telefon special pentru reclamatii .
Edited by ndor, 21 October 2017 - 09:56. |
#12
Posted 21 October 2017 - 09:58
gerbil, on 21 octombrie 2017 - 09:48, said:
Dupa ce am intrebat aici, nu am stiut ca trebuie sa aleg la nimereala pana ajung la suport tehnic sau ceva de genul. Ba da.. .Numai la nimereala dupa ce suni la 031 4004401 Aproape toti operatorii au scos din meniul legatura directa cu call-centerul ca nu au oameni in call-center si toata lumea doar acolo sunta. Asa, te aburesc cu meniul, poate renunti. ndor, on 21 octombrie 2017 - 09:56, said:
La astia totul e perfect , de aia nu mai au nevoie de un numar de telefon special pentru reclamatii . Nu au niciun interes sa raspunda cu operatori umani la reclamatii. De abureala e capabil si un robot, de aceea, in loc sa-ti raspunda un om in carne si oase, te pun sa butonezi meniul. |
#13
Posted 21 October 2017 - 10:43
Eu am scris aici la Digi helper si s-a rezolvat ff repede - in 1-2 zile... Initial am sunat, apoi am facut reclamatie pe My Digi dar nu am primit raspuns nici in ziua de azi ( dupa aproape 3 ani)...Incearca la Digi helper.
|
#14
Posted 21 October 2017 - 11:31
#15
Posted 21 October 2017 - 12:09
Le citeste, seara am sesizat problema cu cablul TV, a doua zi la 10.30 m-au sunat sa stabilim cand poate sa vina un tehnician iar la 18.30 problema era rezolvata - schimbat amplificatorul de semnal TV de pe scara.
|
|
#16
Posted 21 October 2017 - 12:30
#17
Posted 21 October 2017 - 12:45
#18
Posted 21 October 2017 - 13:33
buyonevideo, on 21 octombrie 2017 - 12:45, said:
What the hell, la nimereala, serios ?! Hai mah frate, da-o-ncolo de treaba. Da, la nimereala. Ca si la terminatii de la Vodafone, in meniul principal si in primul nivel nu e niciun link catre call-center.. Il poti gasi doar butonand 30 min telefonul.. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users