Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Black Friday 2017
#577
Posted 14 November 2017 - 12:08
Argent, on 14 noiembrie 2017 - 12:02, said:
Fii cuminte, tu ai scris ceva ce este ok, am vazut si eu anumite bloguri care torna placinte mascate, adica promo mascat. Pana si cei mici care n-au fost cumparati de emag fac propaganda ca sa pacaleasca lumea sa apese pe linkurile profitshare sa le iasa si or un ban. |
#578
Posted 14 November 2017 - 12:08
vali, on 14 noiembrie 2017 - 12:02, said:
lipsa porturilor de marfă și autostrăzilor, utilizatorii idioți și taxele mari fac ca prețurile să fie mai mari la noi decât în alte state. |
#579
Posted 14 November 2017 - 12:11
vali, on 14 noiembrie 2017 - 12:02, said:
știu doar că lipsa porturilor de marfă și autostrăzilor, utilizatorii idioți și taxele mari fac ca prețurile să fie mai mari la noi decât în alte state. Trebuie sa fii putin nebun sa crezi ca problema e din cauza ca transporta tiristul roman cu salariu de 500 euro si nu transporta tiristul german cu salariu de 2500 euro Din contra, ar trebui sa fie mai ieftine, ca transportul costa mai putin Edited by cdsoft, 14 November 2017 - 12:14. |
#580
Posted 14 November 2017 - 12:23
cdsoft, on 14 noiembrie 2017 - 12:11, said:
Mai degraba lacomia dupa marja de adaos si de profit mai mare decat a vesticilor. cdsoft, on 14 noiembrie 2017 - 12:11, said: Trebuie sa fii putin nebun sa crezi ca problema e din cauza ca transporta tiristul roman cu salariu de 500 euro si nu transporta tiristul german cu salariu de 2500 euro Din contra, ar trebui sa fie mai ieftine, ca transportul costa mai putin pe lângă bunul simț, îți lipsesc informații și faci presupuneri habarnistice. Reniz, on 14 noiembrie 2017 - 12:08, said:
Utilizatorii idioti sunt cauza preturilor mari? Ar fi interesant sa explici, poate chiar din postura amintita, acest argument inedit. situația 2. scapi telefonul pe jos. dacă știi un pic de electronică, știi că un șoc poate dezlipi un fir de tot sau doar un pic. să zicem că nu s-a dezlipit de tot. trec 2 săptămâni, se lovește cineva de tine în metrou, firul X se dezlipește de tot. te duci cu el în dinți la service, băieții se uită la el și te întreabă dacă l-ai scăpat pe jos. tu te juri pe mame și morți că niciodată, că a fost bec tot timpul. producătorul știe și vede că l-ai scăpat și are de ales, îl repară (dacă poate) sau te trimite la plimbare. situația 3. la întâlnirea anuală a șefilor de companii din europa de la compania X se prezintă cifre. ești șeful Samsung pe România. ai vândut 1.000 de bucăți de Note12 și ai avut în service 1.200 bucăți. n-ai cum explica asta șefilor fără să te creadă imbecil sau idiot. așa că prețurile cresc, pentru că riscul de țară e mare, și service-ul ăla, deși e gratis de multe ori, trebuie să se regăsească în costuri. știu povești din astea de la tot felul de oameni, pentru că mai fac și altceva în afară de blog, și am fost prin service-uri, și am văzut cum e utilizatorul român. sigur, nu înseamnă că așa sunt toți, dar dacă din 100 ai 10 proști, prețul produsului va crește din cauza lor. |
#581
Posted 14 November 2017 - 12:28
Constanta.
Si e autostrada Bucuresti - Constanta. Deci ajung rapid in depozite |
#582
Posted 14 November 2017 - 12:28
#583
Posted 14 November 2017 - 12:31
cdsoft, on 14 noiembrie 2017 - 12:08, said:
Doar nu te astepti sa citesti pe bloguri adevarul atata timp cat emag a cumparat toate blogurile in perioada asta, asta fiind obiceiul lor de BF. Normal ca ascund mizeria sub pres, ca vor sa fie cumparati si la alte campanii emag. Pana si cei mici care n-au fost cumparati de emag fac propaganda ca sa pacaleasca lumea sa apese pe linkurile profitshare sa le iasa si or un ban. Ar da frumos daca majoritatea romanilor nu ar mai cumpara produse copiate, produse china care doar au un logo si un scris proaspat? Ar da frumos daca majoritatea romanilor nu ar mai incerca sa faca bisnita cu produsele cumparate la oferta de b.f.? Ar da frumos daca majoritatea romanilor nu s-ar mai ingramadi sa cumpere tigai, poate sa penalizeze magazinele online ca nu "sarbatoresc" cum trebuie? Noi nu facem parte din majoritatea, din cauza asta noi nu prea avem nevoie de pricey sa urmarim 2 masini de tuns, 3 telefoane, 2 televizoare etc... restul fiind de la firme petarda, fiind prea vechi sau pur si simplu nu ne intereseaza. Eu mai ma gandesc la firmele astea din mall, firmele astea care vand blugi mulati pe picior si blugi rupti, pai daca stateau dupa firmele astea dupa mine sa imi cumpar eu o pereche de blugi la cativa ani... erau deja inapoi la firma mama. Edited by Argent, 14 November 2017 - 12:33. |
#584
Posted 14 November 2017 - 12:36
vali, on 14 noiembrie 2017 - 12:23, said:
la întâlnirea anuală a șefilor de companii din europa de la compania X se prezintă cifre. ești șeful Samsung pe România. ai vândut 1.000 de bucăți de Note12 și ai avut în service 1.200 bucăți. n-ai cum explica asta șefilor fără să te creadă imbecil sau idiot. așa că prețurile cresc, pentru că riscul de țară e mare, și service-ul ăla, deși e gratis de multe ori, trebuie să se regăsească în costuri. Am avut ocazia cu Samsung de multiple ori sa trimit produsul de cel putin 2 ori in service pentru acelasi defect, sau sa il trimit cu un defect si si sa se intoarca cu doua (primul chipurile "reparat", dar doar pe hartie, si al doilea provocat de ei in timp ce "reparau"), sau sa il trimit cu un defect si sa vina cu el reparat dar cu altu provocat de cei din service. PS: la unele interventii s-a schimbat SN/IMEI, deci aparea ca telefon nou in raport, sau cum spui tu... cumparat la negru. |
#586
Posted 14 November 2017 - 12:42
bun, ne-am lămurit că nu știi treaba cu transportul, dar ai păreri. n-o să ți le schimb eu, dar poate citesc alții și mai învață ceva. i-am dezvățat pe isteții de la ZF să nu mai scrie că avem nevoie de autostrăzi pentru turism, poate reușesc ceva și cu forumiști.
https://en.wikipedia...ake_and_tsunami după asta, tot ce era făcut de Sony și Toshiba s-a scumpit. și aici nu mă refer doar la produsele Sony sau Toshiba, ci la senzorii foto din DSLR-urile Nikon, la lentilele Canon și așa mai departe. https://www.theguard...bal-sea-freight falimentul unuia dintre cei mai mari transportatori maritim din zonă a lăsat nave în derivă pe mare. navele alea nu erau goale. https://en.wikipedia...container_ports listă cu cele mai aglomerate porturi de containere. unde sunt ele în relație cu românia? în cinci ani se vor scumpi toate bunurile transportate cu TIRul încoace. pentru că TIR-uri autonome și pentru că n-au pe unde să meargă la noi. vor opri în ungaria și de acolo le vor prelua șoferi. Edited by vali, 14 November 2017 - 12:54. |
|
#587
Posted 14 November 2017 - 12:45
cdsoft, on 14 noiembrie 2017 - 12:36, said:
Am avut ocazia cu Samsung de multiple ori sa trimit produsul de cel putin 2 ori in service pentru acelasi defect, sau sa il trimit cu un defect si si sa se intoarca cu doua (primul chipurile "reparat", dar doar pe hartie, si al doilea provocat de ei in timp ce "reparau"), sau sa il trimit cu un defect si sa vina cu el reparat dar cu altu provocat de cei din service. ajung cu el acasă, zero semnal în casă. caut șurubelnița, îl desfac singur, oricum mai avea garanție doar 3 zile, ghici ce? un capăt de antenă deconectat. probabil altcineva le-ar fi dat în cap cu el. |
#589
Posted 14 November 2017 - 12:50
Eu le trimiteam in service. Uneori semnam PV de primire in acelasi timp cu cel de predare.
La unul am atins performanta de a il trimite in service de 11 ori bluke424, on 14 noiembrie 2017 - 12:45, said:
haha, chiar ieri am ridicat un LG din service-ul lor de la Obor. avea pete galbene pe ecran, dar puteai vorbi perfect la el. ridicat din service cu ecran nou nouț, dar la telefon nu se mai poate vorbi deoarece pe stradă la 100 de metri de releu are o liniuță semnal, lucru pe care nu-l observ imediat. ajung cu el acasă, zero semnal în casă. caut șurubelnița, îl desfac singur, oricum mai avea garanție doar 3 zile, ghici ce? un capăt de antenă deconectat. probabil altcineva le-ar fi dat în cap cu el. |
#590
Posted 14 November 2017 - 13:00
Produse si produse.
LG, Acer si Lenovo sunt firme de eram eu mai tanar si tot asa erau indiferente la client. Cand mi-am schimbat televizorul CRT tot asa ma orientam dupa pret, urmaresc ceva ieftin bagat la oferta, partea de review era asa si asa, apoi ma uit la consum si consuma mai mult ca televizorul meu CRT. Asa ca m-am indreptat spre firme, am gasit un samsung care consuma vreo 23 de w, pe care il folosesc si pe post de monitor, citeste filme piratate de pe stick, ce naiba, esti happy. Si nu am vrut SMARAT ca avem deja android box, nu am vrut de 100+ centimetri ca vroiam sa il folosesc pe post de monitor. Deci cand cumperi ceva te gandesti la brand, rezidenta, date tehnica si apoi platesti pretul corect. Identic masina de spalat, eu sunt genul de om care port hainele o singura data si apoi ajung in cos la spalat, asta inseamna ca imi trebuie o masina de spalat sa spele in vreo 30 de minute Vs. 2 ore cat avea cel mai mic program masina veche de spalat, pac achizitie buna. Cam asa trebuie sa gandesti la orice achizitie. Nu mai zic de cei care stau cu orele si cu zilele pe subiectul asta, in timpul petrecut asteptand ofertele emag ar putea sa faca ceva banuti. Ex. Cumpar laptop? Stiu ca o sa il folosesc la ceva, o sa recuperez investitia. Cumpar telefon? O sa il folosesc si o sa recuperez investitia. Astazi am stricat un telefon nokia cu taste, s-a blocat cartela in el si avem nevoie urgenta de cartela respectiva, am pus mana pe surubelnite si la mijloc fiind vorba despre o suma mai mare de bani, pur si simplu am rupt totul din telefonul respectiv pana sa ajung la casuta unde era cartela micro blocata. Paguba 20 de lei cat am dat pe telefon, castig mult mai mare. Asa trebuie sa gandesti si cu emag, o sa imi pun telefonul sa sune la 7, o sa ma uit pe oferta emag si apoi o sa plec la auchan, ca tot am de facut cumparaturi, poate o sa trec si pe la CA, BERSKA, Zara, ca stiu deja ce marfa au. De ex. ete la New Yorker am platit 80 de lei pe un pulover si acum este 55, iara la CA sunt puloverele cu 20% reducere fata de pretul initial. Oferte se gasesc. Edited by Argent, 14 November 2017 - 13:01. |
#591
Posted 14 November 2017 - 13:18
Reduceri germanos http://www.germanos...._term=web_prosp
Ce ziceam... 50% reducere... La juma de pret http://www.germanos....-white--117711/ Pret normal fara reducere 800 si ceva de lei http://www.domo.ro/t...te-pMyowNjEu-l/ Pret de referinta germanos... 1400 de lei. Din cauza asta nu cumpar de la germanos... Pe it galaxy este 820 de lei https://www.itgalaxy...l-white-123110/ Edited by Argent, 14 November 2017 - 13:19. |
|
#592
Posted 14 November 2017 - 13:20
La un model din 2015 low
Oferta nene. Ala mai mult de 200 lei nu face. Edited by cdsoft, 14 November 2017 - 13:21. |
#593
Posted 14 November 2017 - 13:21
Te fac sa zambesti? Deci eu iti pun tie oferte cu telefoane la juma de pret si tu esti indiferent, sa iti fie rusine.
|
#594
Posted 14 November 2017 - 13:40
cata cearta p-aici cu preturile...
in principiu magazinele care au preturi mari, sau mai mari decat altele, si totusi vand MULT, e clar ca nu vand din cauza pretului mic, ci din cauza altor avantaje, a unor servicii suplimentare, toate astea nefiind pe gratis, cum inca isi mai imagineaza unii. faptul ca in Romania se vinde ORICE si la ORICE pret de cele mai multe ori, eh, asta ii face pe comercianti sa doreasca sa castige mai mult, e normal, doar puneti-va in locul lor. reducerile, fie ele de bf sau cu alta ocazie, sunt facute din dorinta comerciantilor de a vinde mai mult, bazandu-se pe dorinta cumparatorilor de a cumpara "la reducere" lucruri pe care in mod normal nu si le permit sa nu uitam ca black friday e un eveniment (artificial) de marketing, luand in considerare ca oricum se apropie sarbatorile si oricum multa lume va dori sa cumpere deja cadourile de craciun, "la reducere" daca se poate, chiar daca puterea de cumparare a respectivilor cumparatori este clar depasita de dorinta de a avea Iphoane sau poate masini scumpe. asadar, cine vrea sa cumpere si are bani, va cumpara. cine nu, isi face card de credit astept cu interes un "black-friday" la motorina si benzina de la Petrom sau alta pompa Edited by lucas22010, 14 November 2017 - 13:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users