Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?
Ultima postare: mar 15 2018 13:53, Inițiat de
Baxon
, oct 01 2017 22:50
·
0
#181
Publicat: 03 octombrie 2017 - 21:27
Punând taxa mare anuala și te descurajează singur. Ori ai noștri au pus taxa și retroactiv, cele înmatriculate trebuiau sa plătească la prima vânzare după momentul înmatriculării. Asa au blocat piară sh și mulți nu au mai cumpărat mașini mai noi ca deja avea una.
|
#183
Publicat: 04 octombrie 2017 - 09:22
mihaicozac, pe 03 octombrie 2017 - 20:49, a scris:
Da, dacă nu ai vândut mașina între timp. Pai daca am vandut masina sau nu, e treaba mea. Cand am cumparat-o m-ai taxat si eu ti-am platit, ce legatura are daca mai am produsul pentru care m-ai TAXAT ILEGAL ? Tu, ca stat, mi-ai luat niste bani ilegal, indiferent sub ce forma sau daca mai am obiectul. Cum sa imi spui ca nu imi dai banii inapoi, luati ILEGAL, pe motiv ca nu mai am obiectul ? Asta ar fi iar o mare aberatie si nu va iesi bine deloc... Daca va fi cazul, ii voi da in judecata. Chiar si pentru 20 de euro (bine, sunt vreo 180 de euro, de fapt), sunt banii mei, munciti de mine, nu de statul roman care nu stie decat sa te futa pe toate partile cum te prinde... Statul roman a venit si doar a intins mana la mine, ca un milog nenorocit... Editat de Magicwisewolf, 04 octombrie 2017 - 09:30. |
#184
Publicat: 04 octombrie 2017 - 10:20
mihaicozac, pe 03 octombrie 2017 - 20:49, a scris:
Da, dacă nu ai vândut maşina între timp. Chiar daca ai vandut masina ti se returneaza banii. Cei mai arsi sunt cei care au cumparat o masina cu taxa platita de altul. Au platit mai mult pe masina stiind ca este una cu taxa platita dar taxa o va recupera cel care a platit-o. |
#185
Publicat: 04 octombrie 2017 - 13:18
Incep sa apara informatii despre noua taxa auto. Valoarea acesteia va fi stabilita in functie de capacitatea cilindrica, norma de poluare si de emisiile de CO2 : http://www.automarke...ctie-80139.html
|
#190
Publicat: 18 octombrie 2017 - 19:15
Eu inteleg ca unii oameni au nevoie de transport si nu isi permit ceva mai bun, dar totusi macar pe diesel sa puna niste taxe mai mari ca s-a umplut de dieseluri vechi care scot fum negru din toate gaurile. Nici nu mai pot sta cu geamul deschis la masina. Asta din cauza ca dieselul daca nu e intretinut ca lumea (si rareori sunt intretinute cum trebuie) ajunge sa polueze vast mai mult decat polua in parametrii sai originali, la benzina nu e chiar asa. Nu mai suport masinile cu coloana de fum in spatele lor, chiar asa? Oricum 100-200 de lei pe an e ridicol de putin ca si impozit, sa renunte la stupizenia cu cilindreea si sa impoziteze pe poluare ca asta parca era principiul, "poluatorul plateste", de parca banii aia fac poluarea sa dispara.
|
|
#191
Publicat: 18 octombrie 2017 - 19:20
Poate ca in general ai dreptate. Mai ales mijloacele de transport in comun lasa in urma un nor de fum.
Ieri am fost martor unui episod neplacut din partea unei benzinare. Un Cielo a umplut parcarea de un fum gros, foarte greu de respirat. Ciudat ca de obicei benzinarele nu lasa asa ceva in urma dar acel exemplar pe benzina era mai rau decat un camion diesel. Nu stiu ce avea stricat sigur avea ceva stricat grav dar ideea e ca si benzinarele polueaza puternic atunci cand sunt defecte. Editat de Kroghy, 18 octombrie 2017 - 19:21. |
#192
Publicat: 18 octombrie 2017 - 19:37
emil_sv, pe 18 octombrie 2017 - 19:15, a scris:
Eu inteleg ca unii oameni au nevoie de transport si nu isi permit ceva mai bun, dar totusi macar pe diesel sa puna niste taxe mai mari ca s-a umplut de dieseluri vechi care scot fum negru din toate gaurile. Nici nu mai pot sta cu geamul deschis la masina. Asta din cauza ca dieselul daca nu e intretinut ca lumea (si rareori sunt intretinute cum trebuie) ajunge sa polueze vast mai mult decat polua in parametrii sai originali, la benzina nu e chiar asa. Nu mai suport masinile cu coloana de fum in spatele lor, chiar asa? Oricum 100-200 de lei pe an e ridicol de putin ca si impozit, sa renunte la stupizenia cu cilindreea si sa impoziteze pe poluare ca asta parca era principiul, "poluatorul plateste", de parca banii aia fac poluarea sa dispara. Primo, subscriu la renuntarea impozitului pe cilindree! Secunod, din pacate nu renuntarea la timbrul de mediu a adus cazanele / afumatorile in Romania... Multe mergeau deja prin Romania cu numere de Bulgaria. Orice junghi trece RAR / ITP cu 50-100 RON... Nu vezi masini de la RAR pe strada pentru verificari... Din cele 2 cauze de mai sus, rezulta ca oamenii care au resurse financiare limitate vor prefera sa dea 50 RON la ITP decat 200 RON sa isi repare masina. Taman din cauza ca nu mai eu de ce sa le fie frica - riscul de a ramane fara talon si amendat sunt 0. Daca aveti prieteni care fac favoruri si trec masini pe naspa la ITP/RAR, multumiti-le pentru efortul lor de a tine aerul curat si dati-le un sut in oo pentru ca merita. Pentru masinile EURO 1, 2 sau 3 de +14 ani, timbrul de mediu erau oricum scazut ca valoare datorita modalitatii cretine de a se calcula si unde ajungeau ca timbrul pentru un vehicul EURO 4 de 7 ani sa fie mai mare decat timbrul pentru un junghi EURO 2 de 20 de ani. Asa ca trimiteti multa carne inspre politicieni (Tariceanu si Rovana mai ales pentru ca merita ) Si in al treilea rand, pot sa iti fac cunostinta cu niste benzinare unde motorul arde si ulei de scot un fum de toata frumusetea (mai ales iarna). Editat de Quoriah, 18 octombrie 2017 - 19:38. |
#193
Publicat: 24 octombrie 2017 - 13:49
Mașinile cu o norma de poluare Euro 2, 3 sau 4 ar putea fi taxate în funcție de emisii, a declarat, marți, ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu.
"Cu siguranță nu va fi o taxă sau un impozit. Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei și care poluează, care au o normă inferioară de poluare euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcție de emisiile pe care le dau. Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plătește un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei mașini și emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină", a spus Gavrilescu, potrivit Agerpres. Editat de aris86, 24 octombrie 2017 - 13:49. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi