Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen T-Roc
Last Updated: Jan 10 2020 21:13, Started by
Kroghy
, Sep 20 2017 17:59
·
0
#19
Posted 20 September 2017 - 20:22
Un lucru e clar, o sa aiba succesul lui Arteon, urmasul CC-ului (cum tot kroghy prezicea), sau va ajunge un succes rupand din vanzarile altor modele VW.
Oricum am lua-o, asta nu-i masina de flota, deci trebuie sa fi tare orb sa iei asta cat timp exista... oh lord! |
#20
Posted 20 September 2017 - 20:29
Ce plasticareala ieftina in interior , astia vor sa isi scoata gaurile lasate de amenzile pentru fentele smecheresti cu noile troace pentru fanii masochisti cu multa imaginatie de negare a realitatii inconjuratoare. Zici ca e jucarie pentru bebei, nici nu are rost cu plasticul ala sinistru de masinute puerile
Edited by _-AppleS-_, 20 September 2017 - 20:31. |
#21
Posted 20 September 2017 - 20:33
Nu toti avem standarde de Rolls.
Pt. pretentii normale, VW are materiale si finisaje la limita masinilor premium, mult peste ce ofera concurenta. Eu ca posesor de masina premium Audi ma declar foarte multumit de calitatea materialelor si a finisajelor de la masinile VW. De mult asteptam un VW din aceasta clasa Ma uitam la Tiguan dar e prea mare pt. sotie Ma uitam la Q2 dar e prea scumpa pt. o a doua masina folosita ocazional. Ma uitam la Captur dar e Renault. Singura masina din clasa asta care chiar as fi acceptat-o pana acum era Opel Mokka. Insa am avut doua Opel si apoi am trecut la VW si diferenta e mare si nu vreau sa retrogradez la Opel. T-Roc e masina ideala pt. ce am eu nevoie pt. sotia mea. Edited by Kroghy, 20 September 2017 - 20:39. |
#22
Posted 20 September 2017 - 20:42
#23
Posted 20 September 2017 - 20:47
Mokka e chiar ieftina, era 14 mii acum cateva luni dar dupa cum am scis, am avut doua Opel. Nu-s rele dar nu se ridica la nivelul VW.
M-am obisnuit cu binele si nu vreau sa scad standardele. Minim VW pt. masina secundara, preferabil Audi pt. masina principala. Mazda nici nu intra in discutie. Am testat CX3, are materiale bune dar e foarte inghesuita, practic e cea mai buna motoda de a provoca claustrofobie unei persoane care nu are claustrofobie. Edited by Kroghy, 20 September 2017 - 20:48. |
#24
Posted 20 September 2017 - 20:55
Lasa ca T-Roc o sa fie super spatioasa!
Sau in cazul asteia o sa uiti de asa zisa "claustrofobie"? ps. Ti-am zis ca vreau sa iau Tivoli? |
#25
Posted 20 September 2017 - 20:58
Problema nu e de spatiu ci ce cum e perceput.
VW face masini mici ca Polo in care te simti foarte bine. Mazda si Toyota fac niste ciudatenii de masini care desi sunt mari te fac sa te simti ca intr-o cutie fara geamuri. Vezi CHR in spate. Ce e Tivoli? Attached FilesEdited by Kroghy, 20 September 2017 - 20:59. |
#26
Posted 20 September 2017 - 21:08
Kroghy, on 20 septembrie 2017 - 20:58, said: Ce e Tivoli? E altceva, amice, altceva! Asta e ideea, nu vreau sa fac parte din turma! Kroghy, on 20 septembrie 2017 - 20:58, said:
Mazda si Toyota fac niste ciudatenii de masini care desi sunt mari te fac sa te simti ca intr-o cutie fara geamuri. Vezi CHR in spate. CHR nu seamana cu nimic de la Mazda, nici interior, nici exterior. Pe de alta parte, Trabant seamana cu BMW? |
#27
Posted 20 September 2017 - 21:19
La crosover Captur e lider detasat urmat de Peugeot 2008 ☺ dar las ca o sa ajunga si t roc pe locul 5-6 😁
|
#29
Posted 20 September 2017 - 22:21
#30
Posted 21 September 2017 - 05:56
Ignis e ok, mai ales ca la 12k euro iei versiunea de top cu 4x4 😀 am mers putin cu un ignis si e placuta la condus
|
#32
Posted 21 September 2017 - 08:40
Kroghy, on 21 septembrie 2017 - 06:03, said:
TRoc e in clasa si concurent cu Vitara. Am scris de la inceput. Da, doar ca doar unul e conceput pt off road si poate fi numit suv. T-roc e doar de aspect de suv si cam atat. Utilitate fix pix. Vitara ii rupe mucii prin padure. Edited by Serafim606, 21 September 2017 - 08:41. |
#33
Posted 21 September 2017 - 08:48
Serafim606, on 21 septembrie 2017 - 08:40, said: Da, doar ca doar unul e conceput pt off road si poate fi numit suv. T-roc e doar de aspect de suv si cam atat. Utilitate fix pix. Vitara ii rupe mucii prin padure. Din toata industria auto, e singurul cu aspect de SUV si cam atat? Vrei sa te duci pe coclauri, sa cultivi si sa strangi "harpacica", iti iei masina adecvata. |
|
#34
Posted 21 September 2017 - 08:52
De ce? Asta nu e numita suv? Sau care e problema? O numim suv doar pt foit in oras ?
|
#35
Posted 21 September 2017 - 08:54
Toate masinile din clasa asta sunt in principal pt. mers prin oras si nu vor vedea niciodata offroad. Foarte multe sunt vandute cu tractiune fata asa ca din start iese din discutie offroad.
Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 08:56. |
#36
Posted 21 September 2017 - 08:57
Exact. De asta nu pot sa inteleg conservele astea cu garda inalta. La ce foloseste inaltimea asta in oras? La urcat borduri? Asta o fac si cu o masina normala....
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users